CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

'Menggelupuh Berangkut Bunga, Ko Jolok Je...' - Diva AA Geli Hati Dengan Farid Kamil

28-3-2023 06:06 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 9983| Komen: 26

Description: Tindakan Farid Kamil membawa sejambak mawar dan sebentuk cincin buat isterinya, Diana Danielle apabila tiba di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari, pagi ini betul-betul menarik perhatian ...
Tindakan Farid Kamil membawa sejambak mawar dan sebentuk cincin buat isterinya, Diana Danielle apabila tiba di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari, pagi ini betul-betul menarik perhatian ramai.


Tidak terkecuali, pengacara dan pelakon sensasi, Azwan Haji Ali atau Diva AA turut terpanggil mengulas mengenainya.


Twitter/IG

Dalam ciapannya, Diva AA menyifatkan Farid ‘menggelupuh’ membawa bunga ke Mahkamah.

Menurut media, jambangan bunga dan cincin itu dibawa sebagai usaha aktor itu berbaik semula dengan Diana, namun ditolak isterinya.

Diana pada awal Februari lalu memfailkan permohonan cerai terhadap Farid atas alasan tiada persefahaman dan berlaku shiqaq atau perbalahan berpanjangan.



Hasil perkahwinan mereka pada November 2012, pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata iaitu Muhammad, 10, dan Aurora, 7. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote margo20 28-3-2023 07:04 PM
Tak pose ke ckp centu
Quote Kentot_Wangi 28-3-2023 08:27 PM
Amboi... Amboi.. Amboi... Pokcik diba.. Teringin ke tu? Pose tak pose, mulut still berpuaka ye...
Quote mizzmimi 28-3-2023 08:34 PM
Jolok credit card?
Quote msdummy.2018 28-3-2023 08:44 PM
Selayaknya dicerca by dibahhh
Quote sharlenetexas 28-3-2023 08:46 PM
Jolok di tempat awam?
Jolok duit?

Quote makcun14 28-3-2023 08:48 PM
ishh apa sangap sangat pondan tua ni..
Quote debab_78 28-3-2023 08:51 PM
Kesian dgn kehidupan dia... mgkn dia sunyi tanpa media sosial..
Quote OyenLemas 28-3-2023 11:08 PM
semoga cepat bertaubat
Quote sukacactus 28-3-2023 11:20 PM
Sibuk je dia nak mengulas
Berbini pun xpernah
Berlaki tu mungkin la jg kah3
Quote dudaberhias 28-3-2023 11:24 PM
kalau jolok pepex pun tak kosser nak berbaikkk diba ponen kertu oiii.... dah la kontol kecik walaupun kuat mendadih... lepastu lembik macam asam jawa...

pakej kena hadap air menitik2 kat badan sebab wajah berlubang2 macam asteroid yang menimpa bumi hingga memupuskan semua dinosaur satu ketika dulu...

dah la takde citarasa bawak jambangan bunga hodoh lak tu... apooo bunga purple n merah? ko main sauk je bunga kat mr diy ke apa??? kalau bunga fresh pun tak tergamak florist nak campurkan warna hodoh sebegitu...

cincin plak bawak emas yang dah di pajak gadai 8 tahun lalu... yang dah berbau kari sebab di gunakan untuk cicah roti canai kat kedai mamak...

lain la datang2 bawak geran tanah, geran rumah dan satu beg penuh dengan duit berkepuk2... yang tu confirm DD kangkang la la tu juga depan wartawan untuk berbaik kembali dan sambung melambung dalam kete...
Quote orkidorkido 28-3-2023 11:40 PM
diba diba .. kau apa tahu, pernah rasa ke? Layan sendiri jer bogel depan tv
Quote nolya 29-3-2023 01:02 AM
Hari demi hari kita ni semakin tua, seharusnya azamkan iktikad utuk menjadi lebih baik drp smlm. Bersempena Ramadhan, inilah momen yg baik utuk berubah, bukan kekal dgn gaya lama. Lebih berfaedah jika AA giat mencari ustaz blj perbetulkan bacaan mengaji sebab kelmaren surah al-Fatihah yg diperdegarkan mll tiktok, belum tepat bacaannya. Al-Fatihah salah, maka solat jadi tak sah. Sudah2lah menjoyahkan masalah orang yg kita tak berkenaan.
Quote matjerk 29-3-2023 05:45 AM
Edited by matjerk at 29-3-2023 05:51 AM
dudaberhias: kalau jolok pepex pun tak koss ...


Mengekek aku ketawa.. BUNGA mr DIY ko kata.. hahahahhahahaha.. up lah sikit... bunga kaison ka....

Tapi masalahnya bunga kaison  lagi lawa... hahahahahha
Quote krukx 29-3-2023 05:59 AM
Bunga tu mmg hodoh. Entah siapa yg gubah buruk benor dgn kaler merah gitu, bunga pun entah bunga apa2. Org dadah ni tak kan nk berabis duit kecuali utk beli dadah. Aku rasa cincin kawin tu dh lama dia ambik & gadai utk beli dadih. Kesian DD. Mcm.mana dia bertahan 11 tahun hidup dgn pendadih. Wasted betul masa muda dia
Quote sleepandream 29-3-2023 06:39 AM
dudaberhias replied at 28-3-2023 11:24 PM
kalau jolok pepex pun tak kosser nak berbaikkk diba ponen kertu oiii.... dah la kontol kecik walaupu ...

bawak geran tanah....
haruss DD terus ajak batal pose
Quote Manusiabesa 29-3-2023 06:47 AM
nolya replied at 29-3-2023 01:02 AM
Hari demi hari kita ni semakin tua, seharusnya azamkan iktikad utuk menjadi lebih baik drp smlm. Ber ...

Komen ni aku gelak. Hahahahahahah
Quote yusryimran 29-3-2023 07:31 AM
msdummy.2018 replied at 28-3-2023 08:44 PM
Selayaknya dicerca by dibahhh

hahahahhahaha
Quote Themilo 29-3-2023 07:54 AM

semalam memang dia tak puasa. duk canang kat twitter, IG, tiktok, FB bagai. doktor sarankan takyah puasa sebab kena makan ubat. tapi bila petang, gigih jua menyebok berbuka kat leading restaurant katanyah..


Quote da_vinci 29-3-2023 08:23 AM
konbinasi kaler purple dan merah....hancor....tp tak tau laaa kot faveret kaler DD

Lihat semua komen(26)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-6-2023 02:21 AM GMT+8 , Processed in 0.087601 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top