CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ramai Rindu Dengar Neelofa Bersin, Haris Ismail Terpinga-Pinga Tengok Komen Peminat

30-11-2022 06:49 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 2946| Komen: 44|Original author: Saiful

Description: Rekasi Haris Ismail menjadi bualan ramai selepas isterinya Neelofa bersin kuat semasa Live di TikTok.
Rekasi Haris Ismail menjadi bualan ramai selepas isterinya Neelofa bersin kuat semasa Live di TikTok.

Dalam video yang dimuat naik peminat, Neelofa diihat bersin sewmasa Haris membaca komen peminat.


Habis semua jadi lucu bila Haris baca salah satu komen.


“Neelofa, rindu bersin,” komen peminatnya.

Menyedari komen tersebut, gelak besar Neeelofa.

Di ruangan komen ramai yang terhibur.



“Pening Pak Haris nak layan komen korang hahahha

“Haris tak tengok meletop lah dulu tu.

“Suka dengar Lofa gelak…Terhibur hati .

“Hilang stress dengar Lofa gelak.

Untuk pengetahuan, dulu semasa mengacara MeleTop Neelofa memang suka terbersin semasa bersiaran langsung.

Dia juga suka ketawa terbahak-bahak menyebabkan orang lain pun nak tergelak sama. -CARI


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lattehazelnut 30-11-2022 06:54 PM
Bod gos tempatan boleh tukar nama bod gosip neelofa je lah..
Xpun bod diary neelofa..
Quote KBW2 30-11-2022 07:12 PM
Terpinga-pinga Haris sbb kalaulah netizen tahu betapa busok kohongnya bau bersin Jahkepam
Quote jihyomelly 30-11-2022 07:15 PM
Edited by jihyomelly at 30-11-2022 07:53 PM

semlm bukak thread ikut cakap somi apa ntah..ni thread bersin lak? esok apa pulak? lusa? tanya jerrrrr
Quote alieyrina 30-11-2022 07:18 PM
Lepasni kentut dlm live lahh. Kalau tak nanti benak takdak hiburan pulak
Quote che-cikL 30-11-2022 07:39 PM
Aik Lofa tak de baca hamdalah, dan usahtad tak baca doa dengar org bersin?

Org tak berniqab yg tak kawin dgn usahtad shoplot pun lebih beradab, apo?
Quote bedahmenjuyah 30-11-2022 07:43 PM
Mcm vodo je
Quote Thunderclouds 30-11-2022 07:51 PM
Aku suggest admin6 da bole create bod spesel dedicated utk tered berkaitan nilofa. Please la. Level sampah tered gini. Jujur ckp.
Quote Sachacha 30-11-2022 07:59 PM
Bodohnya lahai
Quote gideoncross 30-11-2022 08:18 PM
lattehazelnut replied at 30-11-2022 06:54 PM
Bod gos tempatan boleh tukar nama bod gosip neelofa je lah..
Xpun bod diary neelofa..

Aiol trgelak skit kat komen uol ni.
Quote gideoncross 30-11-2022 08:19 PM
jihyomelly replied at 30-11-2022 07:15 PM
semlm bukak thread ikut cakap somi apa ntah..ni thread bersin lak? esok apa pulak? lusa? tanya jerrr ...

Mungkin ada thread psl sheol batuk, psl ni psl sheol brsin.
Quote virgo19 30-11-2022 08:20 PM
Kenapa ayat artikel kat atas tu mcm buku cerita kanak2 zaman dulu.
Quote kitmal 30-11-2022 08:23 PM
Haris terpinga sebab tak sangka ada pemuja jahlop yang begitu taksub dan tak berapa nak cerdik
Quote lightheaded67 30-11-2022 08:23 PM
https://nasbunnuraini.wordpress.com/2013/04/08/anak-kunci-syurga/
Quote diamondhoney 30-11-2022 08:25 PM
vodo la tapi kalo takde thread jahpamtek kang tak meriah bod gosip
Quote slyfynx 30-11-2022 08:25 PM
Agak2 kome bape Sepul dapat untuk satu thread Lopa eh?
Hangguk sgt dah isi thread gosip neh
Quote Afifi82 30-11-2022 08:25 PM
Pasni bagitau plak timing berak kul brapa. Benak2 perlu tau supaya bole berak berjemaah.
Quote epuepy 30-11-2022 08:32 PM
Ya ampun. Si sepol ni mmg batak jah lopak ke? Bini org tu sepol oiii.
Quote Sazreena 30-11-2022 08:42 PM
Bersin ngan gelak ngilai cam mak lampir tu comel ke..
Quote doubleharmonic 30-11-2022 08:42 PM
jihyomelly replied at 30-11-2022 07:15 PM
semlm bukak thread ikut cakap somi apa ntah..ni thread bersin lak? esok apa pulak? lusa? tanya jerrr ...

thread berak. ke dah ada dah sebab iklan dia terbang2 tu pon pasal dia berak kan cuma tak tunjuk lah aksi berak kat jamban tu kohkohkohhh

Lihat semua komen(44)


ADVERTISEMENT


Artikel Terpanas Minggu ini

ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 05:35 AM GMT+8 , Processed in 0.084166 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top