CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Pandainya Pegang Botol Susu Sendiri," Anak Neelofa Dipuji Bijak, Ramai Tahan Geram Tengok Comel Dan Gebu Sangat

25-11-2022 11:40 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 7549| Komen: 83|Original author: Saiful

Description: Neelofa kembali mencuri perhatian selepas memuat naik gambar anak lelakinya, Muhammad Bilal.
Neelofa kembali mencuri perhatian selepas memuat naik gambar anak lelakinya, Muhammad Bilal.

Di Instagram, Bilal dilihat duduk di atas kerusi sambil memegang botol susu. 


Foto: IG

"Sippy cup kegemaran Bilal,"tulis Neelofa.

Di ruangan komen ramai yang teruja melihat kecomelan budak kecil tersebut.

Bukan sahaja peminat, malah ramai rakan artis yang terpaksa menahan geram melihat kegebuan Bilal.



Kata mereka kalau dapat dukung pastinya tangan kebas.

Bukan itu sahaja ramai memuji-muji Bilal seorang budak yang bijak sebab pandai sangat pegang botol susu tanpa bantuan orang lain.




Walaupun ramai yang memuji ada juga yang masih tak senang tengok Bilal dan mengeluarkan kata-kata kesat.

Kata mereka anak orang lain pun bijak dan comel juga.


Apa pun semoga yang baik-baik sahaja utuk Bilal ya. -CARI


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote aemon 25-11-2022 11:48 AM
anak dan cucu  terpaling mmg la.apak pak setad bijak pensyarah kanan kolej shoplot.amak pulak terbijak spm 10A katanyeh...
Quote miemiecha 25-11-2022 11:50 AM
shomey ngat mat billieeeeee
Quote jlo 25-11-2022 12:25 PM
mmg comei
Quote Fly_over 25-11-2022 12:34 PM
bukan biasa je ke umur gitu dah pgg botol mcm tu?
Quote Fly_over 25-11-2022 12:37 PM
mana peminat dia tau bilal pgg tanpa bantuan org lain? dah mcm bilal g dapur amek sendiri botol tu kt table top
Quote Kancilkering 25-11-2022 12:39 PM
nape ditanyeh ditanyeh tanyeh……

alo comel bilal….sat lgi buat bancuh susu sendirk….mak bizi ngan babies nyeh
Quote maxim 25-11-2022 12:40 PM
baby pertama di dunia pegang botol susu sendiri
Quote tikusmontok 25-11-2022 12:46 PM
Kagumnyeh sefool..terpaling di doniya
Quote noorhairiahma 25-11-2022 12:49 PM
kalau tak kerana acik dekat imigresen tu, tak mungkin kita dapat tengok billy sekarang ni.
Quote Dzahin_poch 25-11-2022 12:49 PM
Ohhh anak dia je terpalingg i komen sb nk kutip tacang ok baii
Quote intan244 25-11-2022 12:55 PM
dok atas kerusi rotan tu
at least letak la cushion ke apa lapik
Quote Lapislazuli2912 25-11-2022 01:07 PM
Jap! Nak tanya, jah ngandung lagi ke?
Quote za8da 25-11-2022 01:51 PM
Ala vodonya. Umur dh gitu mmg la pandai pegang sndiri. Hmm dasar benak
Quote Cleocatra 25-11-2022 02:01 PM
Bilal jugak duduk atas kerusi rotan je. Walaupun mak dan nenek kartini kaya raya
Quote Cleocatra 25-11-2022 02:03 PM
Sliding door 8 petaling ke tu
Quote missyL 25-11-2022 02:10 PM
Rasenye pgg Botol umo cmtu expected dah
Quote missyL 25-11-2022 02:11 PM
Lapislazuli2912 replied at 25-11-2022 01:07 PM
Jap! Nak tanya, jah ngandung lagi ke?

Berdasarkn komen sorang benak aritu lupe nama
Ye mmg preggy
Quote adra5028 25-11-2022 02:14 PM
kagum betui..huhuhuhu
Quote likilu 25-11-2022 02:19 PM
Fly_over replied at 25-11-2022 12:34 PM
bukan biasa je ke umur gitu dah pgg botol mcm tu?

Apa u cakap? Heyy ini billie ain ok, terpaling 8 petaling mana ada biasa biasa

Lihat semua komen(83)


ADVERTISEMENT


Artikel Terpanas Minggu ini

ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 07:57 AM GMT+8 , Processed in 0.095250 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top