CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"DDNK Bagi Nafkah RM5,000 Je, Teka Berapa Player Kelab Tersohor Bagi Nafkah?" - Rita Rudaini

29-9-2022 11:13 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 8916| Komen: 37|Original author: LilRose

Description: Sudah beberapa minggu, namun netizen masih hangat membincangkan isu majlis perkahwinan pengurus kewangan bertauliah dan penganalisis ekonomi, Datuk Dr Mohd Nazri Khan (DDNK) bersama pasangannya, Datin ...
Sudah beberapa minggu, namun netizen masih hangat membincangkan isu majlis perkahwinan pengurus kewangan bertauliah dan penganalisis ekonomi, Datuk Dr Mohd Nazri Khan (DDNK) bersama pasangannya, Datin Nor Ernie Rossmerie.



Kredit foto: IG

Belum reda kehangatannya, bekas isteri DDNK, Hasmawatie pula tampil mendakwa hanya menerima nafkah RM5,000 bagi tempoh dua bulan untuk anaknya.

Rita Rudaini yang selalu lantang menyuarakan pendapat berhubung isu semasa terutama tuntutan nafkah anak mengulas mengenai isu itu di Instastorynya.

Malah, aktres itu meminta netizen meneka jumlah nafkah yang diberi bekas suaminya, Aidil Zafuan yang juga pemain bola sepak kepada anak-anak mereka.


Kredit: IG

Walaupun, Rita tidak mendedahkan jumlah nafkah diberi Aidil, ada warganet mendakwa bekas suaminya itu hanya memberi nafkah sebanyak RM3,000 sahaja.



Kredit foto: XTRA

Terdahulu, isu nafkah anak mereka pernah berlanjutan dibahaskan. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Perawankota 30-9-2022 05:12 AM
Dpt 3k pon duit jugak.. Bekas laki memang boleh kasik lebih dari tu, tapi mesti ada sbb knp dia bg byk tu je..

Nasib kamu masih tak seteruk nasib wanita2 lain kat luar sana.
Quote intan244 30-9-2022 08:42 AM
5k tu 2 bulan. so sebulan 3k lagi byk lah. bilangan anak tu x pasti sama ke x la tapi.
Quote cmf_DetConan 30-9-2022 09:17 AM
nakkk jugakkk die pon...
Quote awex^returns 30-9-2022 09:35 AM
tak habis lagi janda tua kerepot ni...
kalau ko rasa tak cukup ke apa.. ko gi tuntut kat mahkamah lah
ko memekak je buat apa
sampah betul ar dia ni
ingatkan dah lama senyap dah insap
Quote jiwakacau06 30-9-2022 09:37 AM
duit nk....anak xbg jmpa bapak...jmpa pn xleh bwk bini skrg...apa bnda la...ingt dh insaf
Quote aina_shaira 30-9-2022 09:40 AM
i salute dengan lawyer dia pakai, power hokkay
Quote annehuda 30-9-2022 09:47 AM
Tu duit nafkah anak kau. Kalau rm3k sebulan tu patutnye cukuplah. Cer reveal yuran sekolah anak-anak yuran itu ini ko bayar sendiri ke ex yg byrkan? Sebab setau aku yg tu lain drpd rm3k yg dpt tiap2 bln tu. Also laki ko main bola je kak,lainlah kalau laki ko tu jutawan bleh la meroyan dpt rm3k je sebln
Quote manehnya 30-9-2022 09:52 AM
jiwakacau06: duit nk....anak xbg jmpa bapak ...

Janji ada peluang leh petik nama ex laki

Dia lupa ka kawantu ada anak lg 3 nak kena sara jugak, bkn anak2 dia saja...
Quote manehnya 30-9-2022 09:53 AM
cmf_DetConan replied at 30-9-2022 09:17 AM
nakkk jugakkk die pon...

Eh mstilaaa... Kot² ex laki response ????

Kot² nti majikan exlaki yg respond, haaa baru tau
Quote afie_m 30-9-2022 10:00 AM
mesti ada rasa tak puas hati bab nafkah, sesiapa pun .. tapi lebih baik failkan semula tuntutan nafkah kat mahkamah, kan elok dari dok berbunyi mcm ni cik rita..
Quote Mulotkoyak 30-9-2022 10:06 AM
Dh tu suh la anak tu hidup mcm rkyt biasa. Rm3000/2= sorg rm1500 sama dgn org kje biasa2 rkyt marhaen pnye gji. Bole je hidup. Xkn nk tanggung ko yg mulot mcm palat plak…
Quote heythere123 30-9-2022 10:10 AM
cmf_DetConan replied at 30-9-2022 09:17 AM
nakkk jugakkk die pon...

baru nak cakap

bukan tak kesian dekat acik Rita, tapi dia kuat sangat merempan
Quote heythere123 30-9-2022 10:11 AM
afie_m replied at 30-9-2022 10:00 AM
mesti ada rasa tak puas hati bab nafkah, sesiapa pun .. tapi lebih baik failkan semula tuntutan nafk ...

yg 3K tu memang mahkamah tetapkan ke uols?
Quote keretapilaju 30-9-2022 10:20 AM
Aku ok je kalau dia nak perjuangkan bab nafkah anak2 ni.. lagi bagus kalau dia dapat lebih daripada tu, lantak la orang lain kata kira ok la si aidil bayar jugak, orang lain langsung tak dapat. Orang lain tu org lain punya hal, tapi dia perjuangkan utk anak2 dia… aidil cuma bayar je, si rita kena tanggung penat lelah membesarkan anak2, 24jam sehari.. tu belum nak kira kalau ada sakit demam, nak kena jaga jugak lagi.. so kalau dikira2 dgn kasih sayang & penat lelah rita jaga anak2 tu sebenarnya tak ternilai… bukan rita je, tapi semua mak2 yg struggle jaga anak2.. so orang lain takyah la pertikaikan berapa byk mak2 yg nak perjuangkan nafkah anak2 ni dapat setiap bulan..

Sekian.
Quote afie_m 30-9-2022 10:21 AM
heythere123 replied at 30-9-2022 10:11 AM
yg 3K tu memang mahkamah tetapkan ke uols?

rasanya ya dulu, cuma mungkin ada rasa tak puas hati sebab pendapatan ex lbh dari mampu, tu yg berbunyi ja

Quote marchikobonzo 30-9-2022 11:05 AM
tetap nak menceceh nama ex-laki..kau tak puas hati, bawak pergi court..ni saja nak petik2..rindu lettewww
Quote heythere123 30-9-2022 12:25 PM
keretapilaju replied at 30-9-2022 10:20 AM
Aku ok je kalau dia nak perjuangkan bab nafkah anak2 ni.. lagi bagus kalau dia dapat lebih daripada  ...

i rasa org faham uols, dekat sini pon ramai je komen untuk dia gi fight dekat mahkamah.
Quote heythere123 30-9-2022 12:26 PM
afie_m replied at 30-9-2022 10:00 AM
mesti ada rasa tak puas hati bab nafkah, sesiapa pun .. tapi lebih baik failkan semula tuntutan nafk ...

yes, itu yg terbaik. Settle ikut jalan betul, bukannya setakat pum pang dekat ig je.

Ke dia pon nak cakap mahkamah unfair? idk la yg tu
Quote aemon 30-9-2022 12:29 PM
aku rasa eidel baik sikit dari si acmizal tak lawak.at least eidel bg la jgk duit.yg lg sekor tu nanhado sampai la anaknya dah kawin.at least zarima x halang la mcm tin tinted halang kawal duit bagai.pastu brbangga ada stesen tv.hmm

Lihat semua komen(37)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 03:10 PM GMT+8 , Processed in 0.095537 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top