CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Konsert Malai Solo Ditangguh, Noraniza Idris Jadi Bahan Ketawa- Bagi Alasan PRU, Padahal Sendu Tiket Tak Laku?

27-9-2022 11:45 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 4643| Komen: 31|Original author: Saiful

Description: Konsert Malai Solo Noraniza Idris yang dijangka bakal berlangsung pada 21-23 Oktober nanti ditangguhkan!
Konsert Malai Solo Noraniza Idris yang dijangka bakal berlangsung pada 21-23 Oktober nanti ditangguhkan!

Ramai yang terkejut dengan pengumuman tersebut namun katanya keputusan tersebut dibuat disebabkan beberapa faktor.




"Dukacitanya konsert ditangguhkan kepada tarikh lain, termasuk ketiadaaan Datuk Ramli MS yang terlibat dalam GV9 dan kemungkinan pilihan raya yang dijangka berlaku pada bulan October dan November," kata Noraniza seperti dipetik daripada NST.

Malah Noraniza atau Kak Ani juga menyatakan keadaan kesihatannya yang tak berapa baik mungkin akan menjejaskan persembahan nanti.




Sementara itu di Twitter, ramai yang menjadikan Kak Ani sebagai bahan ketwa.

Kata mereka, pengangguhan konsert ini bagai sudah dijangka disebabakan penjualan tiket yang tak memberangsangkan.

"Alasan PRU konon," tulis seorang netizen.



Malah seorang netizen lagi mendakwa konsert tersebut tak laku, memang tak ramai beli tiket, ditambah pula dengan Kak Ani yang disifatkan sebagai ego.




Apa pun, tunggu sahajalah tatikh baru yang akan diumumkan nanti

Buat Kak Ani, mohon bertabah menghadapi dugaan ini. Dah berpuluh tahun tunggu nak buat konsert, asyik tangguh sahaja. Belum rezeki, tak gitu? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote azimodin 27-9-2022 12:51 PM
Kalau kail panjang sejengkal.... sambung sendiri
Xdinafikan nek nijah ada bakat tapi kena sedar diri. Don't over estimate your talent and accomplishments. Belajar merendah diri
Quote KamikuP 27-9-2022 12:53 PM
Sian kan dia jadi bahan lawak tapikan pepondan IniAlann ni mmg karatz ct khuenz.. hahaha
Quote Fatinzameri 27-9-2022 01:11 PM
Relevan lagi ye
Quote casper2022 27-9-2022 01:18 PM
cb pnggil billie eilish untuk opening msti sold out dh.
Quote Fly_over 27-9-2022 01:25 PM
tak baik sei gelakkan org… idolat xbawak g usrah ke? tiberrr
Quote prince_marhaen 27-9-2022 01:51 PM
HIHI...sian nekani.. overprice sangat kalah konsert superstar... tangguh-tangguh jangan tetiba senyap pulak ye, dapat geran kerajaan kan....bukan duit simpanan pun kan... ehehehe
Quote Gumball 27-9-2022 01:51 PM
Dana konsert yillek lettewww [em:18:]
Quote margo20 27-9-2022 01:54 PM
Dia ni nenek yg tak mengaku nenek kan
Quote 3chanceno 27-9-2022 02:07 PM
27 hari sebelum hari konsert tu, cuma 27 keping tiket terjual untuk 3 hari tu?  baik nek ani nie, senyap terus pasal buat konsert
Quote becir 27-9-2022 02:10 PM
Nek ani perasan dewa19 ke apa ..
Quote Diamondmoney 27-9-2022 02:23 PM
Refund je la duit 27 keping tiket tu

#SavekKakAniEnjut
Quote missyL 27-9-2022 03:03 PM
Lagi plk terpalit kes rmh 10 rgt tu

Klo jual tiket harga 100- 300 mesti laku jgk
Quote harisbee 27-9-2022 03:06 PM
kesiannya k ani....mana peminat dia...haters siti? come in beli la secara pukal..pls
Quote JalaEmas 27-9-2022 03:13 PM
Tak pelik pon tak laku. . Berape kerat jelah pemenat nekani.. Huhu.. Takziah..
Quote lasagna 27-9-2022 03:27 PM
tu laaa kekwat lagi nk buat smp 3 malam... postpone2 kang terus cancel.
Quote eetodee 27-9-2022 04:07 PM
mahei jugak tiket dia
Quote cmf_PariS 27-9-2022 04:19 PM
scammer jgn bg muka.. makan duit haram je kan
Quote Carcosa 27-9-2022 05:28 PM
Mmg patut kena gelak pun, si tua ni
Quote swimswim 27-9-2022 07:55 PM
Wakakaka..

Lihat semua komen(31)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 02:52 PM GMT+8 , Processed in 0.093595 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top