CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Banyak Kali Pergi Mekah Tapi Perangai..."-Ifa Raziah, Kak KM Goyang Gerudi Di Majlis Akikah Anak Addy Kana

10-8-2022 12:14 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 11904| Komen: 96|Original author: Saiful

Description: Majlis akikah tapi dicemarkan dengan aksi yang tak senonoh.
Majlis akikah tapi dicemarkan dengan aksi yang tak senonoh.

Begitulah keadaan yang berlaku dalam majlis keluarga yang dipercayai scammer Macau, Addy Kana baru-baru ini.


Foto: Tiktok

Dalam rakaman yang tular di TikTok, dapat dilihat isteri Addy berpakaian busana pengantin sambil memegang jambangan bunga.

Addy Kana pula menolak stroller bayi mereka sebelum melakukan cukur jambul.



Apa yang menimbulkan rasa kurang senang apabila kelihatan kelibat Kak KM yang sedang sakan bergelek, goyang gerudi!

Bukan itu sahaja, ada pula satu lagi video memaparkan Ifa Raziah dan anak Normah Damanhuri itu sedang rancak menari, seolah-olah lupa tentang tujuan majlis akikah yang sebenar.



Sekaligus ini menimbulkan kemarahan di kalangan netizen.

Rata-rata mempersoalkan perangai Ifa yang dah pergi Mekah berkali-kali tapi perangai...

Malah mereka juga kecewa majlis yang sepatutnya penuh keberkatan bertukar sebaliknya.

Begitu, apa pula komen anda? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote RinIna 10-8-2022 12:21 PM
Gi mampos sama diorg.. geleklah selagi boleh ya..
Quote ayukpingu 10-8-2022 12:22 PM
majlis aqiqah pon tak macam majlis yg sepatut nya..

si mak tetiba bawa bunga masok hall jalan ala2 pengantin.lol

btw, dulu sahabat suma lari masa kes masih panasss...sekrg ramai pulak retis, founder menempek kat pasangan ni...

harap majlis ni guna duit yang halal la erk
Quote ShyDoll 10-8-2022 12:26 PM
Patutla besar rantai Iffa. Berkawan dengan geng scammer..hmm..
Quote lolita737 10-8-2022 12:28 PM
sebenarnya kita boleh nampak lah bila orang yg betul2 niat nya ikhlas pergi ibadah di tanah suci dan dengan orang yg niat hanya untuk melancong dan meriak..

retis2 yg pegi haji guna visa furada tu pun dah boleh nampak dah ada yg pegi sekadar untuk melancong je..sebab kalau upload gambar semua tudung tu dah menunjukkan dada depa..ini berdasarkan perhatian saya je..

tapi siapalah kita untuk menilai mereka..huhuhu..sekadar memberi pendapat..
Quote lolita737 10-8-2022 12:29 PM
ayukpingu replied at 10-8-2022 12:22 PM
majlis aqiqah pon tak macam majlis yg sepatut nya..

si mak tetiba bawa bunga masok hall jalan ala2  ...

pemuja mereka mesti backup punya..cakap duit halal..marhen je yg jelous..huhuhu

Quote pocongkiutss 10-8-2022 12:46 PM
Ada link dgn Addy Kana rupanya dua2 ni

Patut la mewah semacam
Quote kon2 10-8-2022 12:52 PM
Gila la kanna ni...scammer trbesar malaysia...xley ckp lebih kang x memasai ke cari lol
Quote olaklempit 10-8-2022 12:55 PM
Jangan dikagum jangan jadi ikutan puak2 ni..duit dapat macam tak kisah apa caranya lepas tu tayang kemewahan...
Quote ketambangkang 10-8-2022 12:58 PM
pergi majlis akikah siap pakai bju tayang perut eh..dasyatttt
Quote hareeeesah 10-8-2022 01:13 PM
Dah tuan rumah pun dressing begitu. korang sebut je la party.. mcm la x biasa
Quote NotYou 10-8-2022 01:45 PM
Dah tak rupa majlis aqiqah..dgn si mak nye pakain mcm nak gi sanding  ..yg mokcik ifa dgn km tu ntah ape2 je lah dorang ni...hilang terus rasa malu...kesian baby tu..yg tua2 pulak beria2 ...
Quote mawarkhayalan99 10-8-2022 01:54 PM
mak dia kenapa fefeling bride plak ni choiiii sangat
Quote AnnaMd 10-8-2022 01:57 PM
apa dah jadi malaysia? takde ke yg nak halang. youngsters yg tengok, terikut2.
Quote kaseh80 10-8-2022 02:01 PM
Majlis Aqiqah jadi Lets partay
Meriah hidup $$$$$$$$$$$$
Quote cikatilia 10-8-2022 02:04 PM
Kak km tu mmg caprut gila..
Xabesh2 ko gerudi birah 24 7 xhabis
Quote AWEKSAMURAI 10-8-2022 02:05 PM
pocongkiutss replied at 10-8-2022 12:46 PM
Ada link dgn Addy Kana rupanya dua2 ni

Patut la mewah semacam

Btui weh aku dok pikir IR tu meniaga apa sampai taraf hidup mcm jutawan
Quote pembacagosip 10-8-2022 02:05 PM
geleng kepala puak2 ni...mak nya pun fefeling retis jalan catwalk majlis anniversary ke kikah...adoi...kesian kat budak2 yg ada kat majlis ni tgk org tua gelek sakan di majlis akikah...
Quote AWEKSAMURAI 10-8-2022 02:06 PM
AnnaMd replied at 10-8-2022 01:57 PM
apa dah jadi malaysia? takde ke yg nak halang. youngsters yg tengok, terikut2.


Mak bapak youngest lah kena halang youngest dari tgok sume ni tp ramai je mak2 yg dok puja puji depa ni
Quote anony-mous 10-8-2022 02:15 PM
Jgn mengata sis2 sekalian, dia ni pon ramai penyembah tau sbb katanya hubungan baik dgn family

Ni 1st time i tgk org buat majlis aqiqah iaitu majlis agama dah jd mcm majlis sembah berhala

Lihat semua komen(96)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 11:56 AM GMT+8 , Processed in 0.082517 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top