Register Login
CARI Infonet Return home

Noraslinda's space https://bn1.cari.com.my/?1933734 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

    No feeds yet

Statistics

Visitors: 65

  • sakit hati huhuhu  Reply
  • rasa resah dan gelisah huhu Reply
  • hanya memuji..  Reply
  • ajari aku mencintaimu.. Reply
  • mungkin kau bukan lah jodoh ku..  Reply
  • tiada metafora kerna kau tidak ketara.. Reply
  • lepaskanlah..lepaskan..tiada makna kita bersama.. Reply
  • resah dan gelisah Reply
  • kasih dan sayang cinta dan rindu..tersemat di jiwaku.. Reply
  • Pada yang maha kuasaku panjatkan doa moga di bukakan pintu hatimu.. Reply
  • TIMELESS Reply
  • aku adalah aku..  Reply
  • tinggalkan ku perlahan-lahan ku terima.. semakin ku sakit..semakin kau bahagia..  Reply
  • mengejar mimpi..yang pasti akan aku sentiasa merasa kehilanganmu..ku akan rindu saat bertemu...  Reply
  • hanya aku..  Reply
Kembali bertaut 2018-09-30
Assalamualaikum..sudah lama tidak menulis di ruangan blog ni, almaklum lah lama menyepi dan sekarang baru muncul melihat dan membaca cari ini.Saya har ...
(238) Views|(0) Comments
jawapan rindu.. 2016-10-02
Hati tertanya-tanya adakah aku ini akan bersendiri..hidup sendiri tanpa cinta di hati. cinta yang datang dan pergi sesuka hati Sehingga rasa jemu dgn ...
(360) Views|(0) Comments
Inspirasiku... 2014-02-12
Bila sendirian pikiran ku buntu.. mengenangkan dirimu.. di kau tiada lagi disisi ku.. hati ku sayu bertambah pilu.. kasih kau inspirasi ku.. ka ...
(471) Views|(0) Comments
Hargailah... 2013-11-11
Salam semua hari ini aku cuma nak menyampaikan atau berpesan kepada anda semua pembaca bahawa hargailah insan yang benar-benar sayangkan dan cinta kan ...
(524) Views|(6) Comments
Tinggal lah aku.... 2013-10-02
emm..pejam celik..pejam celik dah masuk bulan 10..cepatnya masa berlalu.. tak lama lagi kawan baik aku sejak dari kecik lagi dah nak kawen..em..tingga ...
(541) Views|(6) Comments
SAHABAT.. 2013-09-16
kau ada di kala ku suka di kala aku duka..emm..bila dgr lagu Najwa latif ni teringat kawan-kawan lama aku.. yang paling terpahat dan terpaku di hati k ...
(497) Views|(0) Comments

View more

You need to log in before you can Login | Register


yayah8989 11-11-2013 12:09 PM
Noraslinda: hhaha..bosan tak tau nak letak gambar apa..
hahaha yah malas taruk pic sendiri
gumuk
yayah8989 11-11-2013 12:06 PM
linnn rajin tepek gambo sendiri ek? gud2
QasehAryanna 17-9-2013 08:24 AM
Noraslinda: byak lah ko ni kan
malu2 konon...
Noraslinda 13-9-2013 08:56 AM
hhahahha..ko jeles yer
QasehAryanna 13-9-2013 08:54 AM
Noraslinda: hhahaha..biasalah
untong la glamourrrrrrr  
QasehAryanna 13-9-2013 08:49 AM
noraslinda dah jumpe jejaka idaman keh??? dasyat woo.. patot muke happy je.. hahahah
QasehAryanna 13-9-2013 08:48 AM
retis... retis....
pakwetizzaqyah 29-7-2013 03:17 PM
nape noraslinda tukar avatar..dah bertemu jejaka perasan yang didambakan ke??? jeles saya
Write to Wall

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2022 07:32 AM GMT+8 , Processed in 0.339008 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top