Register Login
CARI Infonet Return home

Noraslinda's space https://bn1.cari.com.my/?1933734 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Blogs

Share Kembali bertaut
30-9-2018 05:55 PM
Assalamualaikum..sudah lama tidak menulis di ruangan blog ni, almaklum lah lama menyepi dan sekarang baru muncul melihat dan membaca cari ini.Saya harap ada input-input yg menarik boleh didapati dalam laman cari ini..
237 Read blog|0 Comment
Share jawapan rindu..
2-10-2016 08:28 PM
Hati tertanya-tanya adakah aku ini akan bersendiri..hidup sendiri tanpa cinta di hati. cinta yang datang dan pergi sesuka hati Sehingga rasa jemu dgn cinta manusia ini. adakalanya rindu di hati ini inginkan insan yg setia bersama susah dan senang. Di manakah ku temui penghujungnya resah ini?..di man ...
359 Read blog|0 Comment
Share Inspirasiku...
12-2-2014 01:02 PM
Bila sendirian pikiran ku buntu.. mengenangkan dirimu.. di kau tiada lagi disisi ku.. hati ku sayu bertambah pilu.. kasih kau inspirasi ku.. kau mengajarku erti kehidupan ini.. akan ku dengar nasihat mu itu.. kerna ianya berguna untuk ku.. seringkali aku berdoa padanya.. agar dapat me ...
470 Read blog|0 Comment
Share Hargailah...
11-11-2013 09:33 PM
Salam semua hari ini aku cuma nak menyampaikan atau berpesan kepada anda semua pembaca bahawa hargailah insan yang benar-benar sayangkan dan cinta kan kita.. janganlah kita sia-siakan dia kelak kita yang merana..janganlah kita mencintai seseorang kerana paras rupanya..kerana ianya akan membuat kit ...
523 Read blog|6 Comment Hot 2
Share Tinggal lah aku....
2-10-2013 09:10 PM
emm..pejam celik..pejam celik dah masuk bulan 10..cepatnya masa berlalu.. tak lama lagi kawan baik aku sejak dari kecik lagi dah nak kawen..em..tinggal lah aku seorang diri ke sana dan kemari.. heheh..mcm lagu liza hanim lak..tu lah tak de lah kawan jadi peneman kesana dan kemari..dulu dengan aku.. ...
541 Read blog|6 Comment Hot 3
Share SAHABAT..
16-9-2013 10:03 PM
kau ada di kala ku suka di kala aku duka..emm..bila dgr lagu Najwa latif ni teringat kawan-kawan lama aku.. yang paling terpahat dan terpaku di hati ku ini kawan-kawan masa keje kat tempat lama.. suka dan duka dilalui bersama..banyak benda yang aku belajar ketika mengenali mereka semua.. ain..kuan ...
497 Read blog|0 Comment

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 06:27 PM GMT+8 , Processed in 0.204864 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top