Register Login
CARI Infonet Return home

Noraslinda's space https://bn1.cari.com.my/?1933734 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Blogs

Hargailah...

Hot 2Viewed 525 times11-11-2013 09:33 PM

Salam semua hari ini aku cuma nak menyampaikan atau berpesan kepada anda semua pembaca
bahawa hargailah insan yang benar-benar sayangkan dan cinta kan kita..
janganlah kita sia-siakan dia kelak kita yang merana..janganlah kita mencintai seseorang kerana paras rupanya..kerana ianya akan membuat
kita lagi terluka..terimalah dia seadanya..

Allother author's recent blogs

Leave a comment Comments (6 Comment)

Reply intan_smsb 12-11-2013 08:56 AM
bukan senang nk cari yg benar2 syg dn cintakn kita tu
Reply Noraslinda 12-11-2013 08:59 AM
betul lah bila org tu dah tak de baru kita tercari2 kan huhuh
Reply ip_lepat 29-1-2014 04:05 AM
kita takkan tau makna kehilangan........ sehingga kita sendiri melaluinya.  
Reply Noraslinda 29-1-2014 07:44 AM
tu lah kan ip hehe
Reply ip_lepat 29-1-2014 01:34 PM
Noraslinda: tu lah kan ip hehe
rajin2 le menulis..
copy paste pun tkpe...
Reply Noraslinda 29-1-2014 01:43 PM
hahahah..dah tak de idea dah nak menulis..kene ada mood..

facelist

You have to be logged to leave a comment Login | Register


ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 08:49 AM GMT+8 , Processed in 0.042637 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top