Register Login
CARI Infonet Return home

Noraslinda's space https://bn1.cari.com.my/?1933734 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Blogs

Tinggal lah aku....

Hot 3Viewed 542 times2-10-2013 09:10 PM

emm..pejam celik..pejam celik dah masuk bulan 10..cepatnya masa berlalu..
tak lama lagi kawan baik aku sejak dari kecik lagi dah nak kawen..em..tinggal lah aku seorang diri ke sana dan kemari..
heheh..mcm lagu liza hanim lak..tu lah tak de lah kawan jadi peneman kesana dan kemari..dulu dengan aku..hahahaa..
aku doakan dia bahagian hingga akhir hayat dia..hehhee..eh dah lah merepek lak aku ni kat sini..hahha..

Allother author's recent blogs

Leave a comment Comments (6 Comment)

Reply pakwetizzaqyah 29-10-2013 01:47 PM
aku doakan akak linda dapat suami kaya kepala botak perut boroi tapi duda tk de anak...
Reply QasehAryanna 11-11-2013 12:25 PM
hahaha... ko cpt2 la kawen as.. jgn la memilih sgt...
Reply Noraslinda 11-11-2013 12:27 PM
hahaha..sibuk lah ko ni..jodoh tak sampai lagi lah
huhuhuh
Reply intan_smsb 11-11-2013 01:19 PM
pakwetizzaqyah: aku doakan akak linda dapat suami kaya kepala botak perut boroi tapi duda tk de anak...
kau suke doa camtu kan.. bagi la yg ensem, kacak cam model iklan gel ramwut,,
Reply intan_smsb 11-11-2013 01:20 PM
Noraslinda: hahaha..sibuk lah ko ni..jodoh tak sampai lagi lah
huhuhuh
rajin as berblogging khen
Reply Noraslinda 11-11-2013 02:01 PM
hahhaha..biasa2 je hehe..saje nak cuba2 hahaa

facelist

You have to be logged to leave a comment Login | Register


ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 09:49 AM GMT+8 , Processed in 0.046007 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top