Register Login
CARI Infonet Return home

BebeQ's space https://bn1.cari.com.my/?1113477 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Statistics

Visitors: 31

    No Albums yet

    No doings found

    No feeds yet

No blogs yet

You need to log in before you can Login | Register


izan5932 9-4-2015 04:13 PM
Maaf saya mungkin mengganggu...
Anda mungkin seorang yang suka mencuba...
link di bawah  ini memungkinkan anda untuk mendapat pendapatan sambilan
walau bukan mudahnya dapat duit!!!!
Tetapi cubalah....
Pendapatan sehingga 800 -1500 USD sehari jika anda bekerja keras...

Sila click disini

http://myinvitepay.com/?ref=298595

ianya percuma
dkct 9-1-2013 05:46 PM
pasal kasut datin ezurin yang banyak tu..lepas tu ada yg komen baik sedekahkan duit yg dia beli kasut tu kat orang susah..tolonglah itu duit dia..dia nak beli atau menderma itu hak dia..macam kita beli smartphone baru untuk kepuasan diri hakikatnya..kita dah ada pun benda tu..membazir juga..tak kiralah kehidupan kita ni kaya sederhana kurang berkemampuan..derma 5 sen pun pun dapat pahala
Write to Wall
Visitors

No visitors yet

Groups

No groups yet

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

15-8-2022 05:10 PM GMT+8 , Processed in 0.062492 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top