CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 29065|Reply: 194

Hanis Zalikha Berhenti Berlakon demi Suami dan Anak

  [Copy link]
Post time 2-5-2016 05:45 PM | Show all posts |Read mode
                                                                                                                Hanis Zalikha Mahu Beri Perhatian Kepada Keluarga                                                                       
                                                                                                                        


                               
                                                Kehidupan bekeluarga pastinya memberikan perspektif baru dan bagi Hanis Zalikha, suami dan juga bakal anaknya nanti memerlukan lebih perhatian. Justeru itu, Hanis mengambil pendekatan untuk berhenti dari bidang lakonan buat sementara waktu.

“Tidak dinafikan, sekarang rezeki saya dan suami lebih berpihak kepada perniagaan. Insya-Allah, akan datang pun kami akan melancarkan satu lagi produk baharu, jadi saya rasa lebih baik untuk berhenti dahulu buat sementara daripada dunia lakonan, lebih-lebih lagi selepas anak kami lahir nanti”

“Bagaimanapun, saya mungkin akan mempertimbangkan tawaran pengacaraan kerana komitmennya lebih fleksibel dan tidak memerlukan masa yang panjang di lokasi seperti lakonan,” katanya seperti dipetik di Kosmo! Online.

Dijangka menyambut kelahiran bayi pada 5 Jun ini nanti, perkara tersebut pastinya mendapat sokongan daripada suaminya, Hairul Azreen dan kini pasangan tersebut sedang sibuk menjalankan perniagaan. (rtky/s)



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2016 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Dorg ni ada perniagaan apa selain jilbab keknissss?
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 05:51 PM | Show all posts
brenti belakon pekebendenyerr..ko bukan plakon pon..

takat blakon dua tiga ketul..kayu plak tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Bosa eh poghut! ingatkan deliver bulan ni.

Elokla berhenti berlakon pun sb keknis agak kekayuan
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
maxim replied at 2-5-2016 05:51 PM
brenti belakon pekebendenyerr..ko bukan plakon pon..

takat blakon dua tiga ketul..kayu plak tu

Hahaha...betul tu...
Ni sebenornya saja nk menonjolkn diri
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Xfahamm.. Ade ke pengarah m penerbit bg tawaran dia berlakon?


Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Ahlamdulilah.. Sukorrrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 05:59 PM | Show all posts


risau lak iols..katenye akan mempertimbangkan tawaran pengacaraan..abeslaa pas beranak nampak ngacara kat tv..

dia ngacara da la kontrol ayu..sesikit tengok kemre cermin..lepas tu ngacara lak kejung mcm scha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2016 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Takpe. Tak memberi kesan apa pun
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila masa dia berlakon?
Bukan blogger jer?
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia berlakon citer apa pun aku tatau..

Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
talia replied at 2-5-2016 05:52 PM
Bosa eh poghut!  ingatkan deliver bulan ni.

Elokla berhenti berlakon pun sb keknis agak kek ...

Iols pun igt dia tgh tunggu ari je, mula baca igtkn 5 mei rupanya 5 jun nnt.
Sbb tgk gambar2 sblm ni mcm dh sarat dh dia.
Dia mengandung ni nmpk hepi je elok jah dijaga dgn baik olh laki, asik mkn sedap n jln2 coti sana sini.
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 2-5-2016 06:13 PM
Iols pun igt dia tgh tunggu ari je, mula baca igtkn 5 mei rupanya 5 jun nnt.
Sbb tgk gambar2 sblm ...

Sheols pregnant kembar kut?
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah.. pandai mak nani @noraidil_06 didik anak lebih pentingkan husband & anak2. Ikut jejak langkah maknani jd housewife yg mencari nafkah utk keluarga
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:31 PM | Show all posts
cikperiukkera replied at 2-5-2016 05:49 PM
Dorg ni ada perniagaan apa selain jilbab keknissss?

jubah, set spital, tojours, set kecantikan menda ntah lagi namanya...
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:34 PM From the mobile phone | Show all posts
cikperiukkera replied at 2-5-2016 05:49 PM
Dorg ni ada perniagaan apa selain jilbab keknissss?

Herul ada jual baju n topi ,  pastu ad studio n sekrg jubah ... pastu yg kt ipoh tu apetah namanye ntah .... pandai dak herul tu bt duit .... demi myenangkan isteri keagungan dia itewww .
.. so hanis ko duk jela umah diam2 jaga laki uols iteww ....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2016 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
eyansss replied at 2-5-2016 06:31 PM
jubah, set spital, tojours, set kecantikan menda ntah lagi namanya...

Uols dah pi mkn dkt texas chicken ker belum
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg i ingat bisnes hz

1. Tojours collagen dust. Dulu katanya bisnes mak nani tapi hz dah take over kut?
2. Doll jubah tak laku
3. H&H collection raya overpriced
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:40 PM | Show all posts
very the  wood bila dia berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2016 06:55 PM | Show all posts
Tertwngok kat mana tah koleksi baju hnh ni...rasa2 x menarik tu x boleh ingat baju dia design cemana.,.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 05:57 AM GMT+8 , Processed in 5.589137 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list