CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: ellejo

Eli celaru ni sis!

[Copy link]
Post time 25-11-2015 02:09 AM From the mobile phone | Show all posts
ellejo replied at 25-11-2015 02:03 AM
terus terangla sis, xpercaya benda2 sebegitu. kepercayaan aku lah kan. mana boleh naluri switch2 u ...

i pon tak percaya jugak..saja usik2 u

anyhoo, i rasa, i rasa la kan..mungkin mamat tu betul2 jaga, amek hati u sampai la u confirm kahwin dgn dia kot..u tau la pempuan kan hati lembut sikit..bak kata sia rev kat atas tu, layan biasa2 sudah..takut nanti u yang merana
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2015 07:44 AM From the mobile phone | Show all posts
revolusi_30 replied at 25-11-2015 01:33 AM
matlamat kawin tu apa ...? zuriat kan ..? akak percaya heshe mampu membuntingkan tt , persis DTL,  ...

Ha????.....matalamat kwin utk zuriat je?
Kau bior betul.....

Klu matalamat kwin  nk zuriat je nanti jadi mcm zul & trisna....
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 08:47 AM | Show all posts
its ok sis...perkahwinan ni ibarat pelaburan jg.

minta2 si laki itu berubah lah selepas bersama sis.....

kawin jer lah sis..... i sokong u!!
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 08:54 AM | Show all posts
den masuk fefeeling nak jadik kaunselor tapi baca komen2 kat atas dah gelak2 lupa pulak nasihat yang ingin diberi....hihihi

japgi ada idea iols masuk lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 09:06 AM | Show all posts
adekah ko rela pakwe/ laki ko curang dengan kaum sejenis dari curang dengan perempuan?...
konpius..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 09:08 AM | Show all posts
hahaha mendapat cash tu lawak. Semlm kot baru baca komen u psl lebih baik kawen dgn gay atau Zul.
Well, kalau sebenarnya ckp2 camtu hanya berlawak, baik jgn kahwin dgn dia. Nanti menyesal, masuk statistik pulak.
Headline metro.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 09:28 AM | Show all posts
Cik adik @ellejo , kalau rogayah ni bekerjaya, teruskanlah niat mengahwini dia. At least, ko x menanggung biawak hidup.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 09:36 AM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 25-11-2015 07:44 AM
Ha????.....matalamat kwin utk zuriat je?
Kau bior betul.....


Sesetengah org sis, kawin utk halal kan celupan jah, dan nak ada waris.  Bab lain tonggang terbalik la.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2015 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
ellejo replied at 25-11-2015 01:39 AM
harap mereka mampu kasi nasihat nan padu. rasa nak cashkan aje diri sndiri ni sis, dulu beria mint ...

Sis memang berniat nk kawin rogayah kah..? Motif sangat, boleh tahan ka lifestyle mereka.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
ellejo replied at 25-11-2015 01:57 AM
maaf sis mencelah. DTL tu apa sis? ampun sis bertanya kalo2 terma tu wujud normal di dalam bahasa  ...

Datok terlaja laris sis... Akak baca kat bod gosip, bini beliau makan hati juga, tapi sebab kaya miliana tahan je la.. Akak punya kawan pun ada dato sorang, kaya raya juga la, tapi tiap1 bulan buat pertandingan ratu cantikla, badan cantik la, nk cari anak ikan la tu akak lihat.  Anak dgn bini beliau cantik.  
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 09:54 AM | Show all posts
kelakar plak aku baca.....


niat kawin pun xbetul  , mana xcelaru.....


Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 10:15 AM | Show all posts
teruskn jelah sis kalo heshe ajak kawin sis pon udah tampak gembira gitu... esok2 kalo tak ngam sis bukak la tered balik kot2 nak mintak pandangan
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 10:23 AM | Show all posts
aku asyik nk tergelak je baca. sis, betul ke sis perempuan, sis yakin? dh cek ke belum? iols membayangkan sis pondan
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 11:42 AM | Show all posts
lazim replied at 25-11-2015 10:23 AM
aku asyik nk tergelak je baca. sis, betul ke sis perempuan, sis yakin? dh cek ke belum? iols membaya ...

hahahaha kenapa pemikiran kita samaa???
btw sis..maybe die sudah berubahh..
mcm awal n scha..
siap ade anak lg...
harap kalau jd kawen..sis dapat mengimami beliauuu gitewww...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 11:45 AM | Show all posts
revolusi_30 replied at 25-11-2015 01:32 AM
uols tagged saja sis  @Changa

Dia kekwat tak layan thread ginih.

Baik panggey @AppropriateNick.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 12:18 PM | Show all posts
kan alang2 dh xmau nasihat ala2 ustazah jadian, uols hentam je la kawen. apa nk kira pnjang2
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 25-11-2015 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
spankee_fili replied at 25-11-2015 08:54 AM
den masuk fefeeling nak jadik kaunselor tapi baca komen2 kat atas dah gelak2 lupa pulak nasihat yang ...

amboi teganya menggelakkan masalah ini sis
yg serius2 la sis
ni masalah hati perasaan dan masa depan sis
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-11-2015 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
khailya replied at 25-11-2015 09:06 AM
adekah ko rela pakwe/ laki ko curang dengan kaum sejenis dari curang dengan perempuan?...
konpius.. ...

dulu xksah, mati pun xpe. aku xksah.
namun bila dah suka, aku jd geram pula tgk dia pgang henfon.
dia pgang henfon je. xbuat apa pun sis.

kalo curang, sakit ati la sis. dah suka pulak.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-11-2015 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Star_el replied at 25-11-2015 09:08 AM
hahaha mendapat cash tu lawak. Semlm kot baru baca komen u psl lebih baik kawen dgn gay atau Zul.
W ...

yeke sis? tapi aku xnakla berputus asa terus2 break up sis tanpa mengetahui isi hati dia.
Cuba sis cadangkan ayat bagaimana sesuai nak ditanya?
kalo aku yg buat ayat, jd begini nanti
"ko suka aku x?" - nampak main2 bukan?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-11-2015 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
insulin replied at 25-11-2015 09:28 AM
Cik adik @ellejo , kalau rogayah ni bekerjaya, teruskanlah niat mengahwini dia. At least, ko x menan ...

bekerjaya tu kategori bolehlah kalau nak berlagak dgn trisna

aku mmg ada pasang niat nak kikis heshe supaya bayarkan kereta aku. tu dulu la masa tiada perasaan dulu.

xmengapa kan sis? takot dihencap ummah pula.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Cinta & Perhubungan


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-12-2022 12:35 AM GMT+8 , Processed in 0.170427 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list