CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 17943|Reply: 119

Sis Sheila Rusly kena hencap oleh batak bbnu - Mia kayu akui out of control

[Copy link]
Post time 27-9-2015 01:30 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by beta_carotene at 5-10-2015 01:49 AM

Refer Melodi today,

Sis Ketuk2 Ramadhan a.k.a isteri pengarah tersohor Jimbo, Sheila Rusly dihencap batak bbnu kayu perempuan (Mia Ahmad) sebab x ambik kayu jadi lead actress drama terbaru produksi sheols.

Sis menjawab tenang bahawa watak itu tidak sesuai dgn kayu perempuan tp lebih sesuai dgn Janna Nick. Sis tidak mau kayu perempuan pula akan dihencap sekiranya lakonan tidak menepati watak.

Kayu perempuan pula mengatakan bahawa kehendak batak2 beliau adalah out of her control.

Masalahnya, batak2 bbnu ni sedar tak sebenarnya artis sembahan theyols ni xde bakat? Good thing Sis melihat pada bakat bukan pada populariti.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-9-2015 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Bbnu ni diorang kemaruk meng-karatz retis kayu tu kenapa? Maksud aku sbab apa? :
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Serius ada masuk melodi? Ala, syg tlepas la. Sah la lepas ni mia ahmad takkan diambil blakon under produksi sheila rusly. Smuanya salah fans bbnu mia ahmad. Beware fans aj mat aris jgk. Jgn over the limit la.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Karat jijik yang goreng ikan sampai hangus tu ke? Sesuai sgt..PPRT dan kayu
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
jujur cakap,Mia ni memang kena pegi belaja belakon .kaku sgt dik ko belakon .ikhlas seikhlas ikhlasnya ni .mesti ada sebab org hencap kan.jgn terpedaya dgn pujian fans bbnu ,tak kemana lah ko nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 01:54 PM | Show all posts
Pelakon pun kena tgk stesen tv suka..kalau stesen suka kayu meranti, maka kayu meranti la jd heroin nya..ngertikk ?

aku  geli ketiak kalau dgq retis2 sendu n bbnu dok cakap peminat saya..fans saya..fanclub saya.. ewww  
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 01:57 PM | Show all posts
cemolot replied at 27-9-2015 01:51 PM
Karat jijik yang goreng ikan sampai hangus tu ke? Sesuai sgt..PPRT dan kayu

uols, nak tanya...amende goreng ikan smpi hangus tu yer? dah 2-3 kali i perasan forumer sebut goreng ikan smpi hangus...
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Unsangkarable!!
Masuk melodi jg kes gaduh karats mia kayu dgn sis sheila...!
Smlm ada tertengok mia kayu dlm Hlive...
Lemau je tgk die ckp, dgn mata melilau2..x  nmpak langsung aura sheol sbg retis berbakat
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-9-2015 02:31 PM | Show all posts
Sama mcm nasib ct nurhaliza
Ada haters bukan sbb benci kat ct
Tapi sbb perangai fans ct yg aneh

Huhuhu
Menyebabkan ct lak dibenci
Nasib dah tua2 ni fans dia tone down sket

Tapi yg mia ni
Alu pun pelik
Apalahhhh yg nal difanatikkan sgt pun
Hahahaha
Br 1 drama je yg femes

Mcm smua acah2 nak jadi hero
Menyelamatkan gadis suci pujaan dr dihencap
Pastu xleh kawal emosi masing2
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 02:47 PM | Show all posts
setelah dianalisa dikelebek2 diperah2 APA yg nak disampaikan oleh sis ketuk2 tadi, kesimpulan yg pahit utk karatz telan adalah:
1. pihak stesen pihak stesen pihak stesen (byk kali sis ulang) takmo mia kayu
2. pada penilaian produser, mia kayu tokleh carry watak tersebut (meskipun sis ketuk cakap berlapik, KALAU dia ambik, KALAU mia kayu takleh bawak nanti kena hencap, jatuhkan reputasi mia kayu segala bagai)




mohon karatz bbnu bangkit dari alam fantasi, bakat HEBATTT heroin kamu itu mmg tak dipandang oleh pihak stesen dan produser
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:01 PM | Show all posts
stesen tv lebih berkuasa
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sepatutnya batak2 kayu ni kena sedar, si kayu jati ni mmg x de bakat. Selayaknya jadi kayu tinggul tepi tasik je. Syukur elhemdulillah stesen tb pun x nak ambik si kayu ni berlakon. Jatuh rating je.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
exclusive_vvip replied at 27-9-2015 01:57 PM
uols, nak tanya...amende goreng ikan smpi hangus tu yer? dah 2-3 kali i perasan forumer sebut gore ...

Karats kayu ni la..kecewa memikirkan nasib kayu clash dgn Syarul Ridzuan.. sampai masak pun x fokus..bodoh ape
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Silap2 si kayu ni bawak watak tunggul pokok pun kayu
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:14 PM | Show all posts
alieyrina replied at 27-9-2015 01:54 PM
Pelakon pun kena tgk stesen tv suka..kalau stesen suka kayu meranti, maka kayu meranti la jd heroin  ...

ini merujuk pada nur risteena ke ni? hahaha

Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:23 PM | Show all posts
ak smpai skang tak tau n tak kenal rupa mia ahmad cmne.... nexttttt
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-9-2015 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Hauk nya taste BBNU & MBNU
Sekayu kayan si mia tu pun ada peminat fanatik
Pada aku, jangankan fanatik, ada peminat sj ja pun dah buat aku heran
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Jangan lupa samiha cakap karats suka watak dia dalam HP sebab watak itu (ke dia?) berjaya
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu pun jd isu.
Ngoknya fenklab gitu..
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 03:48 PM | Show all posts
melodi iv mia tu jugak ker tadi?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-9-2022 12:56 AM GMT+8 , Processed in 0.088666 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list