CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 11566|Reply: 69

Wanita Oh wanita...

[Copy link]
Post time 8-3-2015 03:41 PM | Show all posts |Read mode
Laki telefon,
Laki : Yang oii... Abang kat kedai mamak ni... Awak nak pesan apa-apa?
Bini : Tak mau bang, bini awak diet...
Laki pun balik rumah, goyang tangan tak beli apa-apa...
Sampai rumah, tengok bini tarik muka moncong macam cencorot
Siap majuk-majuk... Lari tidur bilik sebelah....
Bila laki tanya balik,
Laki : Kan tadi awak yang tak mau pesan apa-apa yang oiii....
Bini : memangla orang kata tak mau apa-apa...Tapi belikan jer la apa-apa.... Kalau abang beli apa-apa kita makan jerrr....
Laki : Eh, bini aku ni... Yang mana satu ni?
-----------------------------------------------------------------
Laki telefon bini,
Laki etang ni awak nak masak apa Yang?
Bini :Alaaahhh.... Hari-hari kena masak, penatlah bang! Balik kerja ni Abang makan siap-siaplah
Laki pon, balik kerja.. Singgah kedai mamak, Tibai nasik beriyani kari kamben baekk punya. Sampai umah, sendawa bau kamben...Tiba-tiba... Bini jerit panggil suh makan!
Bini : Bang, bini awak masak sambal tumis petai, sama sup ayam,
Sama telur bistik, sama ayam goreng kunyit. Jom makan!!
Si laki terkulat-kulat pandang makanan penuh satu meja,
Sedangkan perut dia dah senak, penuh dengan kamben!
Merajuk lagiiii... Tido bilik sebelah lagi.....!!
Laki :Yang, awak ni ada kecelaruan mental ke halusinasi nih?
----------------------------------------------------------------
Bini : Abangni, kalo dok umah asek sepah umah jerlah! Bini abang penat tau nak kemas umah semedang, Awat abang tak kuar pi mancing ker... Pi main bola ke... Pegilah! Pegilah! Saya nak rilek-rilek dgn budak-budak nih
Si laki punyala seronok weeiii....Dan-dan bangun pi tukar baju, capai talipon, capai kunci keta... Bila dah siap, kuar bilik... Tengok hanak bini dah siap-siap pakai baju lawa...
Bini : Bangggg, bini awak sama hanak-hanak ikut awak eh?
----------------------------------------------------------------
Bang, ujung mingguni balik kampung nak?
Abang keja lah yang....
Abang hantar bini abang dgn hanak-hanak dah la bang,
Pastu abang balik la KL balik
Lepas dah hantar hanak bini balik Parit Buntaq,
Esoknya, laki pon start keta... Nak balik KL.
Baru sampai Taiping, talipon berbunyi... Bini dia talipon.
Abang bila nak balik ambik kitorang bang?
----------------------------------------------------------------
Bini : Abang ni asyik tengok tibi jer dari semalam tau,Abang tak kesian bini abang ker...Dah kelupas-kelupas kulit jari tau.. Asik basuh kain jer
Abang tulungla lipat banjaran Himalaya dalam bilik rahsia tu bang...
Laki pon, dengan muka rebel.... Masuk bilik rahsia... Lipat kain
Sekali, bini masuk bilik nak usha line... Tetiba jer kena petir plak..
Bini : Apa awak lipat kain mcm ni banggg?
Kenapa sudut kanan tak align dgn sudut kiri nih?
Kenapa kolar baju ni awak lipat ke dalam?
kenapa spender ni awak lipat tiga?
kenapa? kenapa? kenapa?????????????
---------------------------------------------------------------
"Nah hambik anak ni bang... pakaikan pampers, pakaikan baju...
bini abang nak mandikan hanak yang sorang lagi...."
"Nak bagi pakai baju mana ni Yang...?" <--- laki tanya
"Alah abangni... kan baju anak ada 8 bakul tu... pakaikan jerlah baju mana-mana pon... bukan ada org nk tengok ponnn...
Bila bini tengok, anak dah siap pakai baju.... "
"Apa pesen baju abang bagi budak ni pakai bangggg! Apsal seluar kunin, tapi baju kaler merah? kalau orang tengok, nanti orang ingat anak kita sami ha..."

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-3-2015 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
MiahahaMiahaha sakit perot gelak..ni LA br keluarga bahagia..hepi je tgk
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 04:45 PM | Show all posts
Hahaha! memang susah nak buat perempuan puas hati. Ada je benda yang tak kena.
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 06:04 PM | Show all posts
Bab lipat spender tu....abis nak kena lipat berapa sebenarnyaa??
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 06:26 PM | Show all posts
Edited by alieyrina at 8-3-2015 06:28 PM

No1 tu salu terjadi.... yg last pun sama ... miaahahaaa
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha, kelakar la.. Tp betul pun, kdg2 org pompuan nak benda lain., tp laki paham benda lain, kesimpulannya,, cakap jek terus terang..tak selindung2, barula puas hati
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 08:38 PM | Show all posts
anak baru setahun lebih. Semua betul.   
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 09:26 PM | Show all posts
best gak jd psgn camni..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-3-2015 09:27 PM | Show all posts
ahaha..

bnyk yg betul nie
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 10:15 PM | Show all posts
hahahaaa.....trasa mcm baca kisah rumhtgga yg bahgia plak....petuanya 'ya syg, ok syg, baiklah syg'
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 10:39 PM | Show all posts










Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2015 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaaa...
Bini 69.
Tonggang tebalik laki dibuatnye.
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2015 10:50 AM | Show all posts
kehkehkeh.. pening2
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2015 11:04 AM | Show all posts
kuikui.. betul.. pening orang lelaki.. semua xkena..
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2015 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Lipat2 kain tu selalu.Suami aku xpyh mtk tlg pun buat...tgk kain menimbun xda lega rasa.Tp buka wardrobe..Baju basahan pun bergntung.
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2015 05:31 PM | Show all posts
kuat berleter punya bini..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-3-2015 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang last tu kena dah pagi semalam haha
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2015 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang paling susah?! Kalau nak pakaikan baju baby. Heheh. Selalu baju ngan seluar lain-lain.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2015 01:51 PM | Show all posts
hahahha...  bini dia ni sgt cuteee pangainyaa!!
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2015 01:57 PM | Show all posts
mattzzx replied at 8-3-2015 06:04 PM
Bab lipat spender tu....abis nak kena lipat berapa sebenarnyaa??

takyah lipat..campak2 je dlm lemari tu..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 12:01 PM GMT+8 , Processed in 0.199822 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list