CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: @Phoenix

BADE KAHWIN LAGI

[Copy link]
Post time 31-5-2014 07:46 AM From the mobile phone | Show all posts
MissLibra posted on 31-5-2014 12:29 AM
tak pandai pula aku nak sebut apa nama sakit citra tu.. dulu aku ingat tapi sebab lama sangat tak  ...

Autisme kn si citra tuh. Tp cantik
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 31-5-2014 07:55 AM From the mobile phone | Show all posts
MissLibra posted on 31-5-2014 12:29 AM
tak pandai pula aku nak sebut apa nama sakit citra tu.. dulu aku ingat tapi sebab lama sangat tak  ...

Lawa betul si chitra tu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 08:13 AM | Show all posts
CrowneGlory posted on 31-5-2014 12:48 AM
Yer ker kasi permission ...kalau yea kejadahnnya kawin kt Siam... Tp aku respekla bade lama dia amik ...

Orang kawin kat Siam ni bukan hanya sebab bini tak bagi permission, tapi kekadang sebab birokrasi prosedur poligami kat Malaysia... Bini dah bagi permission belum tentu lagi lepas procedure mahkamah... A lot of people give up along the way..  

Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 08:15 AM | Show all posts
tahniah lah bade...

harap dptlah anak.. ngan rezeki kawen lain..

tp klu ikot kata porumers yg mana bade neh bermasalah..

kawen smpi 4 pon..blom tentu lg..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 08:42 AM | Show all posts
skymania posted on 31-5-2014 08:15 AM
tahniah lah bade...

harap dptlah anak.. ngan rezeki kawen lain..

baca kat fb smlm katanya udah preggy.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 08:52 AM | Show all posts
kodoklawa posted on 31-5-2014 08:42 AM
baca kat fb smlm katanya udah preggy.

ooo..tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 09:14 AM | Show all posts
tahniah la klu da pregy
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 09:23 AM | Show all posts
MissLibra posted on 30-5-2014 08:31 PM
erma dah lama suruh bade kawin lagi cuma bade je tak mau. Agaknya ni baru terbuka hati kot. So, luah ...

ehh..?
ada "dulu suruh sekarang tak suruh ke.."?

bkn ke offer 2 terbuka sepanjang masa..?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 31-5-2014 09:26 AM | Show all posts
malam ini celop faraj pertama, malam esok celop faraj kedua.
geli jah, kat zakar masih bau lendir faraj2 yg lain dah nak celop faraj kita pula
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
dah preggy? tahniah bini baru daan bade
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 09:43 AM | Show all posts
MissLibra posted on 31-5-2014 12:27 AM
bade sayang erma. Anak anak pun dia sayang, tak timbul soal zuriat. tapi itulah.. lelaki.. susah kit ...

lelaki melayu kawen 2/3/4 bkn sebab kekurangan si isteri, tp lebih pada hawa nafsu....
sang lelaki jgn hrp kesempurnaan si isteri sbb si suami sendiri penuh dgn kekurangan
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
kodoklawa posted on 31-5-2014 08:42 AM
baca kat fb smlm katanya udah preggy.

fb bini baru ke?
emmmhh, tade gambo pengantin ke weh?
kt ig erma selamba je org tnya erma pasal bade dah kawen lg..
tak patut betul tnya soklan personal gitu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 10:04 AM | Show all posts
Suchi posted on 31-5-2014 09:48 AM
fb bini baru ke?
emmmhh, tade gambo pengantin ke weh?
kt ig erma selamba je org tnya erma pasal  ...

kann?...dah lah dia tu tgh sibuk shooting kat Spain...kang tak pasal2 naik angin pulak dia tu...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
achik2009 posted on 31-5-2014 10:04 AM
kann?...dah lah dia tu tgh sibuk shooting kat Spain...kang tak pasal2 naik angin pulak dia tu...

tulah pelik betul..
takyah tnya xleh ke?
mcmlah org tu akan jawab beria2 pnjg lebar terangkan itu ini..
pasti hatinya terkesan juga, tp haruslah berlagak propesyenel kan..
erma tu manusia biasa, bohonglah kalo tak tersentuh emosinya lg plak katanya bini baru dah peknen..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 10:17 AM | Show all posts
Suchi posted on 31-5-2014 10:10 AM
tulah pelik betul..
takyah tnya xleh ke?
mcmlah org tu akan jawab beria2 pnjg lebar terangkan i ...

mestilah dia terasa kalo org dok tanya dia soalan tu...cuba letak diri sendiri dlm situasi dia...mgkn dia pun sengaja pilih masa ni nak shooting kat luar negara utk mengelak dari kena terjah oleh reputz kot...kang dia blik ke M'sia nanti ramailah reputz nak interbiu dia...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 10:19 AM | Show all posts
lotion posted on 30-5-2014 07:42 PM
maybe masa kwin kt siam dia x tau lg kot
atau dia x approve
pastu bile dh boleh terima baru la b ...

Hehehehe..............NAK ANAK!
Sekali bini dia tak ngandong-ngandong macam Lisa kayumati.
Ropa-ropanya, Bad yang mand**..................
Dalam kes macam ni, orang selalu tuduh si bini yang mandol.
Tengok drama Melayu, bila jantan nak kawen lain, mesti
bini dituduh mandol.
Sooooooo unfair sebab jantan pun ada yang mandol.
Erma Fatimah patotnya 10 tahun dulu pun dah kawin jantan
lain. Sama-sama buktikan, sapa yang sebenonya MANDOL...???
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 31-5-2014 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
NAT_11 posted on 31-5-2014 10:19 AM
Hehehehe..............NAK ANAK!
Sekali bini dia tak ngandong-ngandong macam Lisa kayumati.
Ropa- ...

Mak Cik nat.. I nk tambah lauk kenduri boleh? Lelaki selalu BG reason nak Anak sendiri darah daging sendiri.. Habis lwlaki je nak ada Anak sendiri? Perempuan pun sama juga la.. We ol pun nk ank darah daging sendiri...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 10:34 AM | Show all posts
ogata posted on 31-5-2014 10:28 AM
Mak Cik nat.. I nk tambah lauk kenduri boleh? Lelaki selalu BG reason nak Anak sendiri darah dagin ...

No problem.
Tambah satu dulang pun boleh je.
Aku memang nyampah dengan alasan nak kawen lagi sebab
nak dapat darah daging sendiri. Kalau jantan yang mandol,
tahu pulak nak bininya setia menunggu pucuk mati dia.
Ada yang saiko, nuduh bini cureng.
Patotnya, lepas LIMA tahun kawen takda anak,
kapel patot split. Masing-masing cari partner baru.
Tengok, sapa dapat darah daging sendiri dulu......
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
achik2009 posted on 31-5-2014 10:17 AM
mestilah dia terasa kalo org dok tanya dia soalan tu...cuba letak diri sendiri dlm situasi dia...m ...

kan.. pompuan nih hatinya lembut, walo sst hal tu pd akhirnya buat dia terluka sendiri tp tulah yg akan dia buat kalo itu bleh bahagiakan lelaki yg dia syg.
mesti bahagia sgt bade skrg nih, sbb bini baru dah peknen..
moga syurgalah tempat bagi isteri2 yg ditakdirkan sukar utk mengandung...
simpati sgt tau iols pd mereka2 ini, lagi2 yg sanggup benarkan suami kawen lain demi utk ank..Allah shj yg tahu, perasaan dorang bila bini baru mengandung.
saat tu dh jd mcm halimunan..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
ira_229 posted on 31-5-2014 07:15 AM
Autistic ke?

Aaa...maybe maybe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-12-2022 01:40 AM GMT+8 , Processed in 0.115685 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list