CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: darkness

[Lain-Lain] Saranan Movie Yang Baik Boleh Ditonton Semua Lapisan

[Copy link]
Post time 17-12-2013 08:44 AM | Show all posts
sphinx posted on 17-12-2013 08:25 AM
cite The Impossible

ada pelakon Naomi Watts ngan Ewan McGregor..

citer ni sedeyyy wehh...aku x leh imejin cmne diorg leh survive...dgn luka2 trok..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 17-12-2013 08:47 AM | Show all posts
inaniloquent posted on 17-12-2013 06:59 AM
yg br balik dr amik uph kt uma org tu khenn,,btol x,,aku lupa2 gitew

bapak dia tu tgk ...

Mmg best. Director dia majidi majid

Cuba tgk yg ni pula
The song of sparrows
Semuanya ttg kehidupan.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-12-2013 08:48 AM | Show all posts
sphinx posted on 17-12-2013 08:25 AM
cite The Impossible

ada pelakon Naomi Watts ngan Ewan McGregor..

Dah tgk ni..bolehlah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-12-2013 08:57 AM | Show all posts
inaniloquent posted on 17-12-2013 06:59 AM
yg br balik dr amik uph kt uma org tu khenn,,btol x,,aku lupa2 gitew

bapak dia tu tgk ...

iye2..tegas dan baik. sy ingat sangat part anak perempuan dia beri teh tu. mak dia tanya, kenapa tak beri ayah gula. pastu anaknya jawab, kan dah ada gula( merujuk kepada gula yang sedang di pecahkan tu)? pastu ayah dia jawab...ini untuk masjid nak. pastu anak dia seolah-olah berfikir patu baru anak dia ambil yang memang dorang punya. huhuhu....ada nilai amanah dekat situ.
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2013 09:49 PM | Show all posts
sphinx posted on 17-12-2013 08:25 AM
cite The Impossible

ada pelakon Naomi Watts ngan Ewan McGregor..

semua lapisan masyarakat..
kecuali...budak2...
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-11-2022 10:34 PM GMT+8 , Processed in 0.074537 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list