CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 5615|Reply: 61

[Jenayah] Apa lagi MODERATOR YIPUN mahu??!!

   Close [Copy link]
Post time 3-9-2013 01:10 PM | Show all posts |Read mode


assallam kawan2, aku nak mengadu ni momode yipun berat sebelah, dengan kawan2 sehaluan politik maki hamun mencarut dalam forum di halalkan, tp dengan forumer yang biasa2 dan tak sokong kerajaan suka suki je dia cantas kredit. harap momode biadap kurang ajar ni sedar diri lah.

hidup jgn berat sebelah zalimi orang lain. setakat jd momode tanpa gaji tak perlu berlagak. hormati hak forumer lain. kalau nak potong kredit potong juga kredit rakan2 sehaluan politik anda. bukti kat atas jelas momode yipun tak berani potong kredit rakan politiknya iaitu botakchinpeng.

momode lain pun tak de mcm yipun ni, kalau xpuas hati siap tegur bg warning dulu dan tak berat sebelah. harap admin boleh ambil tindakan kepada momode yang berat sebelah ini. terima kasih admin. kalau tak suka hormati forumer lain duk dalam hutan lah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-9-2013 01:11 PM | Show all posts
ko kenapa adam
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:13 PM | Show all posts
ok, mmg i ngaku i x memahami konteks posting taikor, thanx to Gogo sbb membetulkan pemahaman i yg kurang tu

dan i dah remove rate yg i salah paham tu ye..

Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
....sapala kita golongan bawah2 ni.
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:14 PM | Show all posts
Bukan penting sangat 'kredit' tu pun..... layan je la.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-9-2013 01:15 PM | Show all posts


bila dah kantoi orang sound sebab momode berat sebelah potong kredit baru lah momode tarik balik potong kredit.. bg sy ini tidak adil sebab momode dengan rakan politik umno dan BN tidak berani potong kredit..

dengan musuh politik dan forumer lain suka2 potong kredit. harap admin dapat ambil tindakan kepada momode berat sebelah ni. moga cari forum bebas dari jenayah kepelikang momode2 yang tidak adil..



Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:17 PM | Show all posts
rospinki posted on 3-9-2013 01:14 PM
....sapala kita golongan bawah2 ni.

u all semua important maaaa..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-9-2013 01:17 PM | Show all posts
sapp73 posted on 3-9-2013 01:11 PM
ko kenapa adam

aku nak bantu rakan forumer jd mangsa kezaliman puak umno dan momode yang tidak adil.. jom kita demonstrasi kt pejabat cari forum kelana jaya. minta keadilan untuk rakan forumer kita. bawa sepanduk hidup cari forum.. ketuanan cari forum harus di jaga.. momode zalim harus di ambil tindakan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-9-2013 01:17 PM | Show all posts
come on Adam..

x puas hati x perlu buka thread cmni...
takat potong kredit je..bukan kena byr pong
nk tegur momod kan ada cara..PM ke..hntr aduan ke

dah2 la tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:18 PM | Show all posts
yipun ni askar ke?
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:18 PM | Show all posts
allnighter posted on 3-9-2013 01:14 PM
Bukan penting sangat 'kredit' tu pun..... layan je la.



actually penting my dear esp kalo kene cantas kredit bila mod tersilap baca dan paham..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-9-2013 01:18 PM | Show all posts
allnighter posted on 3-9-2013 01:14 PM
Bukan penting sangat 'kredit' tu pun..... layan je la.

penting untuk tahu brape banyak kita buang masa kt forum
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:18 PM | Show all posts
chaintea posted on 3-9-2013 01:17 PM
come on Adam..

x puas hati x perlu buka thread cmni...



it is ok my dear, my mistake maaaa
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:19 PM | Show all posts
ringcat posted on 3-9-2013 01:18 PM
yipun ni askar ke?



wahhh new forumer... hai
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:19 PM | Show all posts
Oh nie kes salah faham aje sila maafkan mod yipun semua org
Pun buat kesilapan .sekian terima kasih
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-9-2013 01:19 PM | Show all posts
ringcat posted on 3-9-2013 01:18 PM
yipun ni askar ke?

dia momode atau macai umno kut? berat sebelah je aku tgk..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-9-2013 01:20 PM | Show all posts
Budak hingusan jangan dilayan Yip.......
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:20 PM | Show all posts
AdamBillionaire posted on 3-9-2013 01:18 PM
penting untuk tahu brape banyak kita buang masa kt forum



11K Dam dlm ms berapa bulan je
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-9-2013 01:20 PM | Show all posts
chaintea posted on 3-9-2013 01:17 PM
come on Adam..

x puas hati x perlu buka thread cmni...

sorry kak chainte. sy patriotik sygkan cari forum. sebab tu sy nak momode2 berlaku adil dalam potong kredit..
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2013 01:20 PM | Show all posts
thread bangang apakah ni???

mana NIXAR ???
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 11:17 PM GMT+8 , Processed in 0.130901 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list