CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: biozipstar

Typical Senario Artis Malaysia & Komen Klise

[Copy link]
Post time 29-8-2013 11:06 AM | Show all posts
prettyuglybabe posted on 29-8-2013 10:54 AM
retis oh retis.. semua pun dah tau tahap pemikiran mereka..

...dan kita pun melayan aje depa2 tu walaupun tahu akai tak seberapa...haha

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-8-2013 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Saye bt filem/drama nih adalah untuk memberi pengajaran kepada org yg menonton..

Pengajaran harktuihhh...klu ade pengajaran..retis2 2 dlu da insap...kosser sgt..bt filem konon2 utk bg keinsafan..tp pelakon ttp hazabbbb perangai...
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2013 11:14 AM | Show all posts
alphawolf posted on 29-8-2013 11:06 AM
...dan kita pun melayan aje depa2 tu walaupun tahu akai tak seberapa...haha

kebanyakkan kat sini suka je tengok sejauh mana retis ni mencari alasan berbohong. untuk jadi bahan kala bosan. nak percaya? acik hulu hulu pun cerdik sikit dari karat tegar dorang
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2013 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
bila di temuramah ttg filem baru akan ditayangkan...

"anda pasti tak menyesal, kerana filem ini lain dari yg lain"...

   padahal nan hado...
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2013 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Klau dpt award:

Saya x sgka sy boley menang ini.krn prsaign sengit dan saya jangka artis tuttt menang tp alih2 sy yg menang..time kasey pada pemenat yg gigih tick nme saya sbb tnpa pemenat sapalah saya (padahal jmpe kt lua pminat nk amik gambo menonong lari muka kerek) dan sbnarye dia gegeh.undi diri sundri smpai beli sokabar berlori..choiii
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2013 12:11 PM | Show all posts
bila suami dilanda kontroversi/curang dgn artis2 wanita lain :

"saya kenal siapa suami saya..saya tak boleh menerima kebenaran tanpa bukti yg kukuh..sudah2 lah membuat gosip krn org tidak mengenali siapa suami saya..."

padahal gosip skandal jer keluar mengenai suami beliau dgn ramai artis2 lain..

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 29-8-2013 12:59 PM | Show all posts
ada lagi..
a) kalau artis pompuan yg baru kawin pastu kawin lak dgn bukan retis selalu wartawan tanya mcm mana lepas kawin ni? masih lagi berkecimpung dgn nyanyian / lakonan?? jwpn: "ye, suami saya masih izinkan saya berlakon / bernyanyi.asalkan saya tahu batas2 sebagai isteri dan x abaikan taggungjwb pada family"..Puiiiii!!!! yg pelakon, aku tgk tetap jgk berlakon pakai sexy2, berlakon pegang2 peluk2 dgn jantan lain..yg penyanyi kalau ada show, baju mmg x hengat dunia sexynya..

b)kalau ada yg gambar sexy, lucah disebar / kes kena tgkap dadah / khalwat.. wartawan akan tanya apa komen anda tentang kes ni dan mcm mana dgn family?? jwpan: " alhamdulilah, famili saya memahami dan menyokong saya 100%. famili saya tahu mcm mana saya ni dan memberi sokongan sepenuhnya pada saya". uweeekkkk!!!!
sah2 le ko kena hamput dgn mak pak, abg2 sbb kes ko tu..bodo le klu famili ko x marah or melenting..ayat cm taik je.. famili ko tu manusia bkn malaikat okey!!

c) Kalau ada retis yg baru bukak bisnes / restoran ..wartawan akan tanya mcm mana dgn bidang bisnes / restoran baru dibuka tu?? ok ke? jwpn: " alhamdulilah... sgt2 mendapat sambutan..ramai yg bg feedback positive..sambutan sgt2 menggalakkan..sekarang ni merancang utk bukak cawangan baru / pasarkan ke luar negara".. AYOYO!! baru je bisnes / bukak restoran sebulan, dah nak bukak cawangan baru or pasar barang ke obersea... perasan sungguh la..padahal nan hado!!! tengok2 lepas 3 bulan, tutup bisnes / restoran..bagi jugak alasan lapuk "saya tak ada masa utk tumpu pada perniagaan tersebut. rasanya baik saya tutup dan tumpu pada kerjaya seni"..padahal, X LAKU!!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2013 05:05 PM | Show all posts
hahahahah..lawak aku baca komen kat thread ni..

paling tak menahan kalo kuar filem baru

" filem ni lain dr yg lain"
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-8-2013 05:09 PM | Show all posts
Komen stenden retis bila album x laku
Nak cover malu sbb x popular
"Saya yakin album saya gagal kerana sykt rakaman tidak menjalankan kerja promosi sebaiknya, kerana lagu2 dalam album saya adalah komersil & berpotensi meletup di corong radio"

Wal hal memang retis sendu
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2013 05:35 PM | Show all posts
hahhaa
ayat standard
peminat pun menyampah
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2013 05:37 PM | Show all posts
bila mengandung sebelum nikah... (ular hitam menjalar atas saya). ngee. ada ke statement gitu. hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2013 07:20 PM | Show all posts
trend retis bertudung: Saya bertudung adalah kehendak diri sendiri syukur Allah dah buka pintu hati saya..

Boleh diterima ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 12:20 PM | Show all posts
mamapea posted on 29-8-2013 12:11 PM
bila suami dilanda kontroversi/curang dgn artis2 wanita lain :

"saya kenal siapa suami saya..saya ...

hahaha lisdawati ler nie....
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
bile retis mngga membuat stetment:

artis a tolak hubungn seks

artis a tolak lamaran vvip dan rela bermewah hasil titik peluh sdri..-choiii

padahal sendu je bley pki beemer
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 02:50 PM | Show all posts
"Bukan saya, walaupun nampak mcm saya. Lagipon sy dapat tahu ramai pondan yg tiru muka saya. "

Hawhawhaw...  
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 03:05 PM | Show all posts
schmashion11 posted on 28-8-2013 09:02 PM
"ramai peminat asyik bertanya bila saya nak keluarkan album baru"

ramai peminat a.k.a sorang dua  ...

sebijik yg ko tulis ni buat aku teringat kat saleem iklim
pdhal dh mmg sendu pun
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-8-2013 03:10 PM | Show all posts
meiya_loya posted on 30-8-2013 02:50 PM
"Bukan saya, walaupun nampak mcm saya. Lagipon sy dapat tahu ramai pondan yg tiru muka saya. "

Ha ...


nie statement cik ta.....
tp muka dia mmg sebijik pondan pon....
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 04:37 PM | Show all posts
saya bunting pelamin tapi anak saya lahir tak cukup bulan - alasan bila beranak lepas 6 bulan kawin, anak 4 kg

saya bunting pelamin tapi memang perempuan normal mengandung 40 minggu = 10 bulan. apa tak reti kira ke - alasan bila bunting gajah




Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 04:58 PM | Show all posts
kekasih bf/gf xtau yg saya ni artis... statement paling menyampah bile artis kapel dgn bukan artis.. baru kuar dari gua kot gf/bf dia tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2013 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
bila saya keluar saya tdk mengenakn sebarang mekap hnya calit lip gloss je dan berbaju t beseluar jeans (merujuk kpd retis pompan padahal mekap stebal alam wlpn x pkai blusher tapi tetap tepek pondesen gn bedak sekilo setebal mgkin nak ttup cela)

choyyy!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-6-2023 11:09 AM GMT+8 , Processed in 0.095914 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list