CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 3239|Reply: 5

dashbod kancil 850

[Copy link]
Post time 25-8-2013 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Tak kira nak bukak gak benang.

Aku tgh nak tukar dashbod kancil aku tu. Sejak beli x penah tukar. Lubang ekon dh berlobang, warna asal pn dh mcm berpanau. Kancil lampu bulat. Aku nak la kaler hitam ke. Yg aku dok survey2 kt intenet bnyk lampu petak je.

Sesapa yg tau bleh habaq kt mana nk cari & range harga?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-8-2013 09:11 AM | Show all posts
nak cari dashboard kancil lampu bulat memang payah sket
cadangan aku
takyah tukar dashboard...
yg lama tu cuma hantar furnish balik
- tukar kulit
- tukar corong ekon yg dh patah2 tu...
sumer tu boleh buat, kalau kat area selayang ni aku tau 1 kedai yg boleh buat semua2 tu...
jgn kata dashboard, nak tukar bumbung, kulit pintu,seat,steering...sumer bolah...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 26-8-2013 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
zulka posted on 26-8-2013 09:11 AM
nak cari dashboard kancil lampu bulat memang payah sket
cadangan aku
takyah tukar dashboard...

Tula leceh btui yg lampu bulat. Nk tukar pn ada yg std mcmtu gak. Aku nak gak boh yg jenis lainmcm yg kt lmpu petak tu ke. Kedai selayang kt mana tu?
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2013 11:39 AM | Show all posts
PRINZ AUTO SERVICES
11, JALAN PS 9/2
PRIMA SELAYANG
68100 BATU CAVES, SELANGOR
MALAYSIA

* LANDMARK
- Selayang UiTM @ Selayang HOSPITAL area
- Behind HOME STAR Building / Selayang Ideal Convention Center


call dulu..

012-2011219 / 012-3445003

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 26-8-2013 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
zulka posted on 26-8-2013 11:39 AM
PRINZ AUTO SERVICES
11, JALAN PS 9/2
PRIMA SELAYANG

Orait.. tengkiu banyak2
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2013 12:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau nak jimat beli auto calor kat kedai aksesori pas 2 sapu ja kat dashboad....biar kering mmg akan nmpak cantik...dashboad keta kancil aku buat mcm 2 ja....jimat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 03:11 AM GMT+8 , Processed in 0.082815 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list