CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 6047|Reply: 55

Kerana egonya...

[Copy link]
Post time 2-7-2013 11:42 AM | Show all posts |Read mode
salam dan selamat pagi..kepada semua..aku hari ini nak cerita sedikit pasal orang yang berada di sekeliling aku..kira kawan aku lah ni nak kongsi sikit cerita kat korang..aku kenal kawan aku ni tak lah rapat mana cuma mcm tu je, pendek kata kawan satu tempat kerja lah katakan.Ceritanya mcm ini..kawan aku ini seorang yang suka protes dan dia je yang rasa betul dan mulut laser boleh tahan tapi dia baik orangnya.kesnya sebenarnya tak de lah besar mana cuma keran tidak berpuas hati dengan elaun kene tolak..memang salah dia pun dan ada lagi gak lah kawan2 aku yang kene..dan dorng ni semua  mis comunication antara bos aku dgn dept akaun.bende ni boleh settle dgn baik tapi kerana sikap ego yang tinggi dan tak nak mengalah dan anggap bos tu benar2 salah akhirnya merana badan.kawan aku ini hampir kene buang kerja.dan sekarang dia tak nak kerja lagi dah kat company ni sebab transfer kat dept lain.bagi aku dua2 ada salah masing2..masing2 ego.cuma yang kesian dia lah tak tahu mana arah tuju dia..pandangan korang lah patut ke dia meminta maaf kat bos aku dan kerja balik kat tempat kerja tu??atau dia kene ubah sikap dia??
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-7-2013 11:45 AM | Show all posts
mintak maap je la..
tapi dah nasik dah jadi bubur ayam mekdi..
mmg kena blacklist le tu..
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 11:46 AM | Show all posts
sesal dahalu pendapatan,
sesal kemudian,kena cukai pendapatan
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 11:47 AM | Show all posts
nnti fre iols komen ye noks
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 11:51 AM | Show all posts
pls la terminate P1 tu cepat2

nak ego duk rumah sorang2 je la
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-7-2013 11:51 AM | Show all posts
PITTSBURGH posted on 2-7-2013 11:47 AM
nnti fre iols komen ye noks

hahaha..
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 11:54 AM | Show all posts
aku kannn
aku salu ckp ngn budak2 aku...
aku ade bos
ko ade bos
ko ikot bos ko..aku ikot bos aku..
kalo tanak ikot bos.sendiri jadik bos
so sile resign n jadik la bos sendiri
so..mohon sedar diri kalo nak makan gaji.

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-7-2013 11:56 AM | Show all posts
farouk21 posted on 2-7-2013 11:45 AM
mintak maap je la..
tapi dah nasik dah jadi bubur ayam mekdi..
mmg kena blacklist le tu..

tapi kawan aku ni keras hati sikit
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-7-2013 11:56 AM | Show all posts
Noraslinda posted on 2-7-2013 11:51 AM
hahaha..

nak nyanyi dulupuas2
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 12:05 PM | Show all posts
byk betol thread ko bukak eh..mmg sah terkene jangkitan gile porem
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 12:09 PM | Show all posts
Noraslinda posted on 2-7-2013 11:56 AM
tapi kawan aku ni keras hati sikit

kalu dia keras hati..suruh dia lembutkan taik dia plak
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-7-2013 12:11 PM | Show all posts
Sagoo posted on 2-7-2013 12:05 PM
byk betol thread ko bukak eh..mmg sah terkene jangkitan gile porem

biarlah hahhahaha
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 12:12 PM | Show all posts
kene transfer ke kan?
bukan kene buang kan?
so hadap je la...

tapi kalo aku jadik kawan ko..
kire dah nasib baik tak kene buang
so sile lah bersiap sedia carik keje baru hokey

aku sendiri as bos kecik
budak aku lawan aku pon haku bengang..
cth...
aku bising pasal OT. die OT tak bagitau aku
pastu bile aku tanya psl OT tuh..
die jawab ala2 nak menengking aku
ayat die: kalo taknak sain sudah. takpayah sain lah - dgn nada menengking"
pastu dgn memek muke eksyen gile lagi tuh.
aku bengang sungguh stok2 gini
terus aku ckp ko sape? aku sape? ko kawan aku ke? aku org bawah ko ke?
terus terdiamm..
bkn aku nak ajak gaduh
aku nak tau apa hal ko OT tak bgtau aku.
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 12:13 PM | Show all posts
Noraslinda posted on 2-7-2013 12:11 PM
biarlah hahhahaha

beb..kemsalam kt kwn ko yg lawa tu arghhhhh
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-7-2013 12:17 PM | Show all posts
silica_SiO2 posted on 2-7-2013 12:12 PM
kene transfer ke kan?
bukan kene buang kan?
so hadap je la...

tapi dia tak nak keje tu..dah bos aku dah wat keputusan dia tak nak budak tu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-7-2013 12:18 PM | Show all posts
Sagoo posted on 2-7-2013 12:13 PM
beb..kemsalam kt kwn ko yg lawa tu arghhhhh

yg mana??yg sebelah tu dah tunang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-7-2013 12:18 PM | Show all posts
Sagoo posted on 2-7-2013 12:05 PM
byk betol thread ko bukak eh..mmg sah terkene jangkitan gile porem

dia nk cabar dak ijo sape lbh tere bukak benang ....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-7-2013 12:20 PM | Show all posts
Noraslinda posted on 2-7-2013 12:18 PM
yg mana??yg sebelah tu dah tunang

apa fb ko??
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 12:29 PM | Show all posts
Noraslinda posted on 2-7-2013 12:17 PM
tapi dia tak nak keje tu..dah bos aku dah wat keputusan dia tak nak budak tu

tak paham
die tanak keje skrg?
bos ko tanak budak tuh dah kan?
tp die blom diberhentikan kannn?

kawan ko betul2 tak sedar diri lah
die carik pasal
pastu terhegeh-hegeh nak  keje balik ngn bos lama...
kalo dah buat dajal tuh..mohon la sedar diri. undur diri
or atlist pon, insaf.

Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2013 12:30 PM | Show all posts
Noraslinda posted on 2-7-2013 12:18 PM
yg mana??yg sebelah tu dah tunang

emm emmm yg yg kt dinner dok tgh2 tu baju kaler emas u
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Cinta & Perhubungan


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 02:28 PM GMT+8 , Processed in 0.130656 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list