CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: wookiehoney

67 kali JATUH CINTA pandang pertama

 Close [Copy link]
 Author| Post time 5-2-2013 02:45 PM | Show all posts
HunnYNunnY posted on 5-2-2013 02:44 PM
alaa.. x minat alesandra.. gmbo miranda kerr xde ke..

ngaderr

seb baik bulan kasih syg

nah khass utk deknunniiii


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 5-2-2013 02:45 PM | Show all posts
@Sagoo

ate bukan mike ke yg bnci seme org

pijak sperm kang
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:46 PM | Show all posts
wookiehoney posted on 5-2-2013 02:42 PM

awww.. omeynye miawww tu!
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:46 PM | Show all posts
wookiehoney posted on 5-2-2013 02:41 PM
masuk jele.

bangsagoo kan benci seme kecuali maleo

alamak...wakakakakakakak ehh lupe sorg lagi yg x d benci..KAKYOP GOJES YG MEMPUNYAI SENYUMAN YG MANISSS

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-2-2013 02:46 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:46 PM | Show all posts
maleo posted on 5-2-2013 02:44 PM
yop awek mana ni..lawa x..kalau x lawa jgn la kenalkan dgn teman

wakakakakakakaka same2 la kite nantikan yop
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:48 PM | Show all posts
maleo posted on 5-2-2013 02:43 PM
JODOH X PANJANG

BAEKLAH!!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:48 PM | Show all posts
wahhh romentiknya tajok umah neh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-2-2013 02:48 PM | Show all posts
wookiehoney posted on 5-2-2013 02:44 PM
getis mate tgk type gune hurup beso

tayah buat2 bz sgt lahh

kakyop ye le x bz kuli bawahan
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-2-2013 02:49 PM | Show all posts
mode setajah

meh renung2kan

giteww

EMPAT TANDA HIDUP TAK BERKAT
Salam, banyak sebenarnya tanda-tanda jika kehidupan kita ini tidak mendatangkan keberkatan namun sebahagian tanda-tanda dibawah ini juga jelas membayangkan kehidupan kita ini tidak mendatangkan keberkatanNYA Na’uzubillah

Tanda-tanda hidup kita tak berkat ialah :
1. Duit banyak, tapi cepat jer habis.
Tak tau duit pergi mana. Pendapatan bertambah, tapi asyik tak cukup jer. Duit banyak dihabiskan pada benda yang sia-sia. Patutnya bila duit dapat banyak, sedekah pun kena la bertambah. Tapi tak, kita jadi makin kedekut. Sedekah tak bertambah, duit tetap habis ke tempat lain.

2. Buat kerja, tak siap.
Projek ada macam-macam, idea banyak, tapi satu pun tak berjaya. Macam-macam usaha dibuat, macam-macam projek kita cuba nak lakukan, tapi semuanya tergantung. Semuanya tergendala. Satu pun tak berjaya. Kalau ada yang menjadi, tapi tak seperti yang dirancangkan.

3. Buat sesuatu, tak dapat manfaat.
Baca buku banyak, tapi ilmu satu pun tak lekat. Nasihat orang pandai, tapi diri pun tunggang langgang.

4. Masa habis dengan sia-sia.
Kononnya sibuk, tapi sebenarnya banyak masa dihabiskan dengan perkara yang sia-sia. Leka main fesbuk, leka tengok TV, leka berborak dengan kawan, leka main game, leka melepak dengan kawan-kawan. Tapi nak luang baca Quran 5 minit sehari pun tak boleh. Solat pun akhir waktu. Solat tak sampai 5 minit. Zikir langsung tak amal. Malah nak berdoa untuk diri sendiri pun malas.

Adakah anda salah seorang yang mengalami atau merasai tanda-tanda di atas?

Mari kita sama-sama muhasabah diri. Tanya pada diri, adakah kita salah seorang daripada orang yang tidak mendapat keberkatan dari Allah.

Aduh, alangkah malang dan rugi nya kalau kita gagal mendapat keberkatan dalam hidup ini. Kerana kita bukan saja akan rugi di dunia ini, malah akan bangkrap di akhirat nanti. Na’uzubillah. Sama-sama kita taubat dan mohon taufik hidayah daripada Allah ta’ala untuk memperbaiki iman dan amal kita masing-masing.
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:49 PM | Show all posts
wookiehoney posted on 5-2-2013 02:45 PM
ngaderr

seb baik bulan kasih syg

hahaha..tengs! gojesnye sheols!
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-2-2013 02:49 PM | Show all posts
Sagoo posted on 5-2-2013 02:46 PM
alamak...wakakakakakakak ehh lupe sorg lagi yg x d benci..KAKYOP GOJES YG MEMPUNYAI SENYUMAN YG MA ...

motep tetibe sgt ni nape/?

tadi kemain benci katenyer
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-2-2013 02:50 PM | Show all posts
genchi posted on 5-2-2013 02:48 PM
wahhh romentiknya tajok umah neh

bulan februari katenyer

wakakak

naseb le dah tade sape nk bukak.ate kalau next umah pun, kalau teman gak bukak ni gen

habes le
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-2-2013 02:50 PM | Show all posts
maleo posted on 5-2-2013 02:48 PM
kakyop ye le x bz kuli bawahan




kerani je cmni lah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-2-2013 02:51 PM | Show all posts
HunnYNunnY posted on 5-2-2013 02:49 PM
hahaha..tengs! gojesnye sheols!

khennn

gojesss

cmner nk berbodi hot tp muke kiut cmtu?

wargghhhh
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:52 PM | Show all posts
Sagoo posted on 5-2-2013 02:46 PM
wakakakakakakaka same2 la kite nantikan yop

wakakakaka pls jgn cikgu 80an
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 5-2-2013 02:52 PM | Show all posts
HunnYNunnY posted on 5-2-2013 02:46 PM
awww.. omeynye miawww tu!

nala the cat

ade instagram lg taww
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:52 PM | Show all posts
bz plakk
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-2-2013 02:53 PM | Show all posts
gennnn jgn buat2 bz genn
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2013 02:54 PM | Show all posts
wookiehoney posted on 5-2-2013 02:51 PM
khennn

gojesss

huhuhu.. caner? dlm mimpi je la kakyop..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-1-2023 08:31 PM GMT+8 , Processed in 0.106634 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list