CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: miss_sue1203

PENGALAMAN MISTERI & SERAM MISS_SUE

  [Copy link]
Post time 14-12-2012 10:13 AM | Show all posts
berhantu betul katil tu...ewah2 nak ikot skali pulak...
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 10:28 AM | Show all posts
seramnya..
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 10:33 AM | Show all posts
boleh pulak nk suruh bwk katil tu pindah,,,huhuhu so scarryy.. klo kt tmpt iolss tataw la cmmaner nk mngadap
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 11:28 AM | Show all posts
haishhhh serammmmm
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 12:13 PM | Show all posts
meanarik nak sambungan lagi tt........
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 01:08 PM | Show all posts
best citer TT.. nak lagi..!! tapi kesian pulak dekat hantu katil tu, kenapa la mak bapak dia buat mcm tu.. sedihnya..
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 01:32 PM | Show all posts
berhantu btul aku bace citer ko ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 01:43 PM | Show all posts
TuntungReturn posted on 13-12-2012 08:15 PM
off topik,ade dlu aku tedengar kisah katil behantu kt pusat latihan tentera katanya,tak taw la kat ...

oooo tu kapten John..ada la kat kem area utara(nama kem dirasiakan) memang glamer hantu ni..ada kawan aku yg dok kem tu cite...memang bila kapten john ni datang bunyi nafas dia mcm kerbau...padahal kepala pun tak dak...pernah la skali aku pi kem tu..masa tu aku belum dpt rumah sewa lagi..so bebudak bujang ni ajak la tumpang tido bilik depa...bila aku pi lepak bilik bujang depa...tu dia...ada satu kubur askar mat saleh betui-betui depan blok bujang...ceh...jgn harap la aku nak tumpang tido bila aku tanya depa tu kubur sapa...apa lagi tu la kubur kapten john...siap ada budak bujang ni jemur kasut atas batu nesan dia...gila betui..yg pasai katil tu memang ada..kat satu blok tu...hanya blok tu saja dikosongkan..dan hanya ada satu katil yg di layout kemas...selalunya junior la kena pastikan katil tu sentiasa kemas...nasib baik la aku tak keja kat kem tu...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 02:46 PM | Show all posts
mamaezah posted on 14-12-2012 10:10 AM
haramJ punya pompan, desperate sampai tempah neraka Allah first class punya!!!!!! harem harem..... ...

yg sihir2 tu pakai sahabat karib dia la Jin apa tiah nama ha ha..yg tanam tu mesti la dia mana2 dia upah..sbb pasu tu betul2 dkt
dgn gate, yg ke3 dari pintu gate
laki dh kena manderam teruk..bg mkn benda kotor..dgn anak2, wife, family buat musuh..blh jd kurang hajak..selama ni selembut manusia, sebaik manusia..penangan sihir kuat btl
ust kata, ni la sejahat pompuan dia penah jumpa..kat rmh ada 2 ekor jin guard..ramai dh nampak..tu my fren pindah last month, rmh company dah leased til dec tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 02:58 PM | Show all posts
Komrade posted on 14-12-2012 01:43 PM
oooo tu kapten John..ada la kat kem area utara(nama kem dirasiakan) memang glamer hantu ni..ada ka ...

rasanya kem yg dimaksudkan ini bukan di utara, tapi kat belah selatan.
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 04:45 PM | Show all posts
teringat kisah dalam novel Rahsia Mimpi....hantu dok dalam tilam....serammmm
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 05:22 PM | Show all posts
kami nak sambungan.kami nak sambungan  
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-12-2012 05:37 PM | Show all posts
ok. arini aku citer plak kisah aku duduk satu bilik berhantu kt umah cikgu sekolah aku...

Aku ni dulu bersekolah di skolah biasa yg ada asrama. Sbb keputusan UPSR aku baik, maka aku dioffer utk menetap di asrama walaupon umah aku taklah jauh mana pon dari skolah...5 tahun duduk di asrama menjadikan aku antara budak yg agak nakal di asrama hingga aku dikenakan tindakan disiplin digantung dari asrama. Tarikh penggantungan betul2 pada masa aku nk amek SPM plak tu. Salah sorang cikgu di sekolah aku yg tak penah mengajar aku, ntah macam mana pulak boleh terpikir utk menawarkan aku tinggal di rumah aku...
Walaupon rumah aku taklah begitu jauh sgt, tapi aku ni ada masalah transportation sket. Abah aku masa tu keje di KL, aku skolah di Johor. So mmg agak susah la utk aku berulang alik dari skolah ke umah sbb adik bradik yg lain pon xde keta lagi. Bas plak sejam skali. Dipendekkan citer, cikgu sorang ni, ajaklah aku duduk umah dia yg hanya 10min je dari skolah. Anak dia pon satu batch dgn aku tapi kelas lain, aku pon tak berapa kenal!...cikgu ni pon aku tak kenal sgt, tp ntah cemane dia plak bleh kenal aku!...kehkehkeh!!!
Memula mmg aku pelik sbb cikgu ni tetiba je offer aku, tapi memandangkan dia pompuan, ank dia pon pompuan, mak aku pon ok je...aku pon setuju je la...Malas nk pikir panjang sbenarnye, sbb kepala otak sbuk risau pasal SPM je...

So pada hari tu, aku dihantar oleh sedara dgn mak aku...Rumah cikgu aku ni mmg besar. Rumah Semi-D 2 tingkat dan terletak di kawasan perumahan yg agak mewah. Cikgu ni satu family pon mmg mesra alam...layanan diaorg mmg oklah...so aritu, dia bagi aku duduk satu bilik tamu yg agak cantik...bilik tamu tu smuanye complete...ada katil queen size, almari baju, kipas, radio, meja solek...aku pon happy la sbb diterima dan dilayan dgn mesra sepanjang aku di rumah itu.
Malam pertama, aku nk tido dalam bilik tu, aku pelik bila cikgu aku ni suruh ank pompuan dia yg sebaya aku tu, temankan aku tido malam tu...padahal anak dia smua ada bilik sndri (aku lupa ank dia ada bape, rasanya 2-3org je kot)..tapi aku tak kisahlah...disebabkan kitaorg tak berapa rapat masa kt skola (atau mungkin tak kenal kot!) so sebelum tido tu, takdelah nk borak2 sgt pon...sekadar dia baca buku atas katil, smentara aku plak kemas2kan baju masuk dlm almari...abis kemas smua, aku pon nk masuk tido la, kawan aku tu pon terus tido sebelah aku....
Masa tengah2 tido tu, aku bleh terjaga tengah2 malam sbb dengar bunyi org main suratkhabar kt ruang tamu. Ruang tamu mmg sebelah je dgn bilik tamu yg aku duduk. Pastu, aku dengar plak org berjalan...aku takdelah heran mana, sbb aku pikir mungkin suami cikgu tu ke yg tgh baca paper kt ruang tamu, pastu berjalan masuk bilik ke. Tapi bila aku jenguk kt bawah pintu, aku tengok gelap gelita je bawah pintu tu, takde cahaya apa pon...takkan baca paper dlm gelap kot!...ahh!! lantaklah!!..
Bila aku nk sambung tido balik, tengah2 mamai tu, aku nampak pintu bilik aku dibuka orang...aku nampak ada 2org budak masuk dlm bilik aku. Aku cam salah sorang budak tu! Dia adalah ank bongsu cikgu aku...kenapa diaorg masuk bilik aku plak ni??..apa diaorg nak??...pastu dlm mamai tuu jgk, aku nampak salah sorangnye cuba pegang tangan aku...Aku cuba panggil kawan aku yg tido kt sebelah, tapi dia tak dengar plak. Bukan main nyenyak lagi dia tido. Aku panggil lagi skali, kali ni lagi kuat tp rupa2nye suara aku tak kuar...puas aku menjerit tp suara aku tak kuar2 jgk. Bila aku cuba nk gerakkan dia pon tak bleh, sbb aku tak bleh nk bergerak!!...Berpeluh2 aku cuba nk gerakkan badan. Dalam 10min lepas tu, barulah boleh...2org budak yg masuk dlm bilik aku td, ntah mana plak hilangnye...yg bestnye, aku sambung tido cam biasa. Tapi masa tido tu, aku mimpi macam2 benda yg pelik2...

Aku duduk dgn cikgu aku tak lama, dalam 2-3ari je. Maklumlah masa tu budak2 lagi, mana tahan kalu dah tiap2 malam asik kena kacau je...silap2 SPM aku lingkup karang dok melayan gangguan2 ni smua. So aku amek keputusan utk kuar dari rumah tu. Aku suruh mak aku amek, tapi sebelum tu aku dh citer kt mak apa yg berlaku dan suruh mak aku scan apa ada kt umah tu skali...Mak setuju...
Bila balik umah, mak citer, dia dah scan dalam bilik yg aku tido tu...dia kata.......................

Mak aku kata bilik tu ada pompuan mati gantung diri kt kipas siling. kenape dia mati, mak aku tak tau, sbb pompuan tu taknak citer...tapi pompuan tu pon mengandung jugak..(hish! apsal la, aku asik terkena dgn pompuan mengandung je ni!)...Pompuan tu nk berkawan dgn aku. Dia kata dh lama dia duduk dalam bilik tu tapi takde sape pon tido dalam bilik tu, sampai la aku datang.....
Reaksi aku??..Huh!! tak caya aku!!...
Tapi malam tu, aku tido kt umah mak aku, aku mimpi didatangi seorang pompuan cantek berbaju kebaya merah...Dalam mimpi tu dia tak bercakap langsung tapi dia bercerita kisah hidup dia pada aku dgn mengajak aku ke satu tempat. Aku mmg masa tu macam tgh tengok wayang. Dari situ, dia citer yg dia mmg dh mengandung ank boipren dia dan boipren dia pon dah setuju nk kawin. tapi famili plak menghalang dan tak mengizinkan pompuan ni berkahwin sehingga pompuan ni mengalami tekanan jiwa dan akhirnya mengambil keputusan utk membunuh diri....Bila aku tanya apa nama dia. Dia hanya menunjukkan sekeping kertas yg tertulis perkataan "ROSLINA"...masa tu akuu terus terjaga...fuhh!! nasib baik dah pagi...
Pagi tu, aku citer kt mak, apa yg aku mimpikan...mak kata, dia dah tau dah... yg sbenarnye malam tadi lagi, mak aku dh nmpk ada pompuan pakai kebaya merah duduk kt sofa memerhatikan aku tido (aku tido kt ruang tamu)...so mak aku tau la yg pompuan tu cuba utk memberitahu sesuatu pada aku. Mak aku hanya biarkan je...dia pon dgr, aku asik bercakap2 je dalam tido.....
Mak aku cakap, rupa sebenar Roslina tu sebijik macam hantu sundelbolong tu, tapi sebab nk jumpa aku, dia tukar rupa dia yg lebih elok sket...tu yg aku nampak muka dia cantik je dlm mimpi...

Selama 3 hari berturut2 aku mimpikan Roslina ni...pada malam terakhir, dia ada cakap, yg tu kali terakhir dia akan datang kt aku. Lepas ni dia akan tengok dari jauh je, sbb mak aku tak bagi berkawan lagi...Aku pon ok je laa...Tapi sebelum berpisah tu, dia ada nak bagi aku sebijik batu. Belum sempat aku amek, tiba2 aku dah tersedar...tapi tangan aku masa tu mmg tgh cuba nk menggenggam sesuatu tapi kosong....

Tulah last aku berhubung dgn Roslina, lepas tu aku takde mimpikan dia lagi dah...Mak kata mmg sepjg aku mimpikan dia, sepjg tu jgk la dia nmpk Roslina dtg mlm duduk kt sofa atas kepala aku sambil memerhatikan aku tido....Bila pikir balik, seram jgk jadinye...Buatnye aku dok sebut2 nama dia ni, malam karang dia datang balik plak dlm mimpi aku....hish!

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 05:38 PM | Show all posts
eceehhhh da mcm trend la ada alasan lps mukadimah, nyahpah i tau
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 05:53 PM | Show all posts
subee posted on 13-12-2012 05:44 PM
Hangpa....

Sementara nak tunggu miss sue siap mandi segala. Mai subee nak crita kat hangap pasai  ...

haha lintang pukang larik. penakutnya br kna kacau mcm tu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 06:05 PM | Show all posts
kenapa tt suka gado ngan house/room mate?
tt perokok ek? xpon pengotor? ke bawa ehem2
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 06:05 PM | Show all posts
Santeira posted on 14-12-2012 02:58 PM
rasanya kem yg dimaksudkan ini bukan di utara, tapi kat belah selatan.

haa..pulak
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-12-2012 06:41 PM | Show all posts
din_atos posted on 14-12-2012 06:05 PM
kenapa tt suka gado ngan house/room mate?
tt perokok ek? xpon pengotor? ke bawa ehem2

haha!! pandai2 je ko kan...kalu nk citer naper aku gaduh ngan housemate aku tu mmg panjang la...silap2 kena buka thread baru karang......pendek citer, aku gaduh ngan housemate aku tu pasal abg dia ada tumpang letak keta kt porch rumah tu. Dahlah menumpang tak bayar, pastu siap ajak member bagai utk tumpang motor ke apa ke...ingt porch umah tu tanah wakaf agaknye, sesuka ati je nk bagi sesape nk letak kenderaan kt situ...saya bagi abg dia tumpang letak keta pon, sbb pikir kitaorg sekampung dari Johor...Bila saya bising2, abg dia pulak nk ngamuk kt saya, padahal sy yg bayar duit sewa bagai...pastu, abg dia boleh songlap duit letrik kitaorg. Patutlah masa memula dulu, abg dia sruh bayar duit api kt dia, rupanya bil letrik tertunggak sepanjang dia duduk situ, pastu duit yg saya sruh bayar pon dia songlapnye....saya mengamuk bergaduh dgn adik plak...tu yg adik dia angkat kaki blah.....

ok, puas hati citer saya.....hehe!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2012 06:59 PM | Show all posts
miss_sue1203 posted on 14-12-2012 05:37 PM
ok. arini aku citer plak kisah aku duduk satu bilik berhantu kt umah cikgu sekolah aku...

Aku ni  ...

aku ade 2 demand utk miss_sue
1. Kesalahan ape yg kau buat sampai kena gantung asrama?Kelakar bila dengau ade budak pompuan buat salah sampai kena gantung. Ape la notty sangat tu miss_sue.
2.Cerita la pasal ketumbuhan bola ping pong tu..macam horror je,,sape yg dengki dgn miss_sue nih..

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-12-2012 07:31 PM | Show all posts
stania83 posted on 14-12-2012 06:59 PM
aku ade 2 demand utk miss_sue
1. Kesalahan ape yg kau buat sampai kena gantung asrama?Kelakar bil ...

1. Aku rasa kesalahan aku biasa2 je...FLY MALAM...hehe!!..ramai2 budak asrama yg buat...tapi ntah camne budak junior kantoi, dia bleh kaitkan nama aku skali...padahal masa tu aku dh lama stop fly malam sbb nk konsentret pada SPM...tapi dh nama aku kena petik, tak pasal2 dgn aku2 skali kena gantung asrama...bukan aku sorang je, mmg sape2 yg kantoi dan nama kena petik dgn bdk junior tu, smua kena gantung...teruk kan!...takdelah jahat mana pon bagi aku...sbb kitaorg takde kes hisap rokok ke, bwk blk jantan ke, dadah ke, apa ke....

2. Pasal penyakit misteri tu, abang housemate aku yg buat...Kan aku ada citer pasal aku gaduh dgn abg dia sbb park keta kt umah aku.....kes tu sampai aku buat report polis, sbb abg dia gi pecah masuk umah aku dgn batang besi dan ugut nk hentak aku dgn batang besi tu...masa tu aku kt dalam umah, bila dia ngamuk2 camtu, aku lari masuk dlm bilik dan kunci pintu. Dalam bilik aku ada fixed phone so aku ingt nk call polis la...skali dia pecahkan pintu bilik aku dan potong wayar talipon aku...nasib baik aku sempat call bf aku (skrg suami dah)...bf aku dtg dia dh blah, tp bf aku call sruh panggil dia balik...dia datang balik, tapi kuar keta je, terus kena tumbuk dgn bf aku...(bf aku ni mmg hati kering sket), pastu bf aku maki hamun dia, terus bwk aku gi balai, buat report....sepanjang kejadian, bini abg housemate aku ni ada kt tpt kejadian. Dia lgsung takde menyabarkan laki dia masa laki dia cuba nk hentak aku dgn batang besi. Dia diam buat bodo je...tapi bila aku dh buat report, laki dia dh kena tahan, tau plak bini dia nanges2 cakap "Sampai hati sue buat akak camni...". malas aku nk layan...
So bila abg dia dh lepas, tu yg masih tak puas hati dgn aku, tu yg dia kenakan aku camtu....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-7-2022 02:02 PM GMT+8 , Processed in 1.354716 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list