CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: miss_sue1203

PENGALAMAN MISTERI & SERAM MISS_SUE

  [Copy link]
 Author| Post time 17-12-2012 01:18 PM | Show all posts
erynemysha posted on 16-12-2012 11:14 PM
miss sue, citer ar pasal roslina yg 'tolong' kita mase org nak sihirkan mak kita tu....
tau tak cit ...

ingat2 lupa la pasal ni...apakata ko je la citer...eh, jap jap...ko nk citer pasal roslina mana ni??...roslina jaafar ke? roslina hantu tu??...
takpe...ko citer je la mana2 roslina pon....

Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2012 01:38 PM | Show all posts
haha.... aku duk berdekatan jer, so dah boleh agak dah tempat TT kat ner.. tapi bukan kaum kerabat la, sebab aku sekolah lelaki...
tak tau lak byk antu sekolah tt tu...
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2012 02:31 PM | Show all posts
hak hak...benang adik beradik sudah jadinye...tak kisahlaa...as long as ade citer bestt..aku tetap jadik pembaca setia
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2012 02:40 PM | Show all posts
miss_sue1203 posted on 15-12-2012 11:50 AM
aku dulu kalu fly, selalu lepak kt tasik belakang asrama aku...tasik ni mmg tasik rekreasi pada si ...

kau dulu STF ke?

Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2012 04:30 PM | Show all posts
ok..cite hantu Roslina plak plessssssss...
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2012 06:14 PM | Show all posts
Mana cite hantu roslinanya, gagah ku buka forum ni..w/pun ada kat overc now he he
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2012 11:07 PM | Show all posts

Hahaha. Tabahnya tt n the geng. Walaupun diperhatikan masih gigih habiskan aiskrim.
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2012 12:07 AM | Show all posts
seram giler..meremang abeh bulu2..
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2012 10:09 AM | Show all posts
Wanawee posted on 13-12-2012 04:52 PM
Ustaz saya cakap, kalau kita nak tidur kat katil yang dah lama tinggal, tak digunakan, tepuk2 dulu k ...


hurm,
aku kan confius la,
tinggal lama tu maksudnya tempoh berapa lama  ek?
sebab katil kawan aku masa kat kolej dulu mmg ada yg menumpang rasanya,
sebab kawan aku ni tiap2 malam kena tindih, roomate dia tak kena pula..
tapi nak kata tinggal lama, kolej/ipt kan paling lama cuti pun 3 bulan, tu pun pihak kolej selalu akan sewakan pada orang luar jika ada apa2 program. so walaupun student cuti 3 bulan, hostel tu sentiasa berpenghuni la..
ke mmg ada benda dah bertapak kat katil tu ek?
seram la pula bila ingat balik.
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2012 10:35 AM | Show all posts
mana update cite nie.........??
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2012 11:19 AM | Show all posts
RoseMerahJambu posted on 18-12-2012 10:09 AM
hurm,
aku kan confius la,
tinggal lama tu maksudnya tempoh berapa lama  ek?

Sebulan pon dah kira lama rasanya. Sekolah saya dulu sekolah baru. Banyak bilik kosong. Banyak gangguan. Sebab tu macam2 tips ustaz ajar. Kalau kena tindih tu mmg biasa, kena elakkan tido terlentang n baca2 ayat sebelum tidur
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2012 11:32 AM | Show all posts
Wanawee posted on 18-12-2012 11:19 AM
Sebulan pon dah kira lama rasanya. Sekolah saya dulu sekolah baru. Banyak bilik kosong. Banyak gan ...


owh ic..
erm, kawan aku ni kan, dia sampai buat eksperimen tau cara tidur macam mana yg akan kena tindih.
maka dia come out dengan satu jawapan.

Kena tindih bila:
1)tidur tak baca doa tidur+ peluk bantal yg design binatang
2)tidur baca doa tidur+ peluk bantal yg design binatang
3)tidur baca doa tidur+letak yasin bawah bantal+ peluk bantal yg design binatang
4)tidur baca doa tidur+berwuduk+letak yasin bawah bantal+ peluk bantal yg design binatang
5)tidur baca doa tidur+surah2 pendek+berwuduk+letak yasin bawah bantal+ peluk bantal yg design binatang
6)tidur baca yasin+doa tidur+surah2 pendek+berwuduk+letak yasin bawah bantal+ peluk bantal yg design binatang

tak kena tindih bila dia tidur style 1-6, tapi tak peluk bantal design binatang..

tapi dia still tidur dengan bantal tu walaupun dia dah dapat jawapan, memang malam2 kena tindih la masa dia duduk katil tu..huhu



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2012 09:16 PM | Show all posts
RoseMerahJambu posted on 18-12-2012 11:32 AM
owh ic..
erm, kawan aku ni kan, dia sampai buat eksperimen tau cara tidur macam mana yg akan ke ...

Macam dah tahap parah je kena tindih selalu macam tu. takut nyee
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-12-2012 09:32 PM | Show all posts
RoseMerahJambu posted on 18-12-2012 11:32 AM
owh ic..
erm, kawan aku ni kan, dia sampai buat eksperimen tau cara tidur macam mana yg akan ke ...

maknanya bantal peluk design binatang tu la yg berhantu kan...ok dh boleh bukak thread MISTERI BANTAL PELUK DESIGN BINATANG... jangan marah aaaa....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-12-2012 09:41 PM | Show all posts
snipersnake posted on 17-12-2012 02:40 PM
kau dulu STF ke?

bukan...TI**...laaa...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-12-2012 09:44 PM | Show all posts
mantarey posted on 17-12-2012 01:38 PM
haha.... aku duk berdekatan jer, so dah boleh agak dah tempat TT kat ner.. tapi bukan kaum kerabat l ...

ooo...ko HI** school ke??...laa ko tak tau ke skolah aku keras??....giler keras skolah tu...sbb dibuat dr batu kan, mmg la keras!
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2012 10:07 PM | Show all posts
miss_sue1203 posted on 18-12-2012 09:32 PM
maknanya bantal peluk design binatang tu la yg berhantu kan...ok dh boleh bukak thread MISTERI BAN ...

ekeke setuju can dengan cadangan sue ... apa2pun selamat berkenalan
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-12-2012 10:57 PM | Show all posts
walaupun arini aku tak berapa sihat, tapi aku gigihkan juga utk menaip kisah aku hampir 'dirogol' oleh orang minyak!!...
hahaha!! tajuk nk megah aje...

ok kisah ni terjadi masa aku kat asrama laa...sekolah aku sekolah kaum sejenis, so dari dulu lagi memang menjadi tumpuan untuk sesape yg ingin memperkasakan ilmu hitamnye...pendek kata, orang minyak yg tuntut ilmu hitam, kalu nk carik anak dara, gi asrama aku je...mmg konfirm ramai dara....hehe!!
Memang masa memula masuk asrama lagi, aku sudah dimomokkan dengan kisah2 orang minyak yg sering menjadikan asrama kitaorg sebagai sasaran. Jadi pada masa2 tertentu, bila kisah orang minyak ni kembali heboh, pasti kitaorg terpaksa membuat jadual berjaga malam di dalam dorm masing2. Memang seram la, sebab masing2 tak dapat bayangkan macam mana rupa orang minyak tu yg sebenarnye...
Ada jugak citer2 dari kenkawan yg mengatakan si polan tu penah kena la, si polan ni penah jumpa laa...Ada yg kata penah nampak kepala hitam kt tingkap, tapi badan takde. Ada yg bangun2 pagi je butang baju semua dah terbukak! Ada yg baru balik study malam, terserempak lembaga hitam terhendap kt tingkap dorm. Ada g tersedar malam2, pastu nampak ada budak kecik diri atas perut la, macam2 lagi la kisah yg aku dengar, tapi kesahihannye masih diragui. Biasalah, aku ni selagi tak kena, selagi tu aku tak caya...Hinggalah pada suatu malam......kubur berasap.............

Ok serius! Hinggalah pada suatu malam, aku tengah tido tapi tiba2 aku tersedar ditengah2 malam. Sebelum tu biar aku describe pasal dorm aku ni...Masa ni aku dok dorm pengawas asrama. Katil aku terletak hujung ke tingkap belakang dan katil aku ni double decker. Takde penghuni atas aku. katil aku plak terpisah dari yg lain sbb ada locker yg menghadang. Maknanya katil2 lain semuanye bercantum dgn yg lain tapi katil aku sorang je terpisah...cam kena pulau lak aku rasa, padahal dah susunan dia camtu...Nk ikutkan boleh je kalau aku nk alihkan locker yg menghadang tu, tapi biasalah....malas kan....so aku lebih rela tido terasing dari letih2 kan badan nk alih locker tu bagai...
Ok sambung pada kisah aku terjaga tengah2 malam tadi...Masa aku terjaga tu, aku nampak ada satu lembaga hitam rambut ketak2 (ntah2 nas ahmad ), sedang berdiri si sebelah aku dan mukanya mengadap aku...walaupun mukanya aku tak nampak, tapi aku tau dia sedang memerhatikan aku. Tiba2 tangan dia memegang jari2 aku, masa tu la aku dapat rasa kain selimut aku macam tersingkap sikit demi sikit hinggalah ke paras peha...memang masa ni, aku tak boleh bergerak langsung, hanya memerhatikan apa yg dia cuba nk buat kt aku...Aku rasa macam dipukau pulak (memang pon!)
Pastu ntah dari mana datangnye, tetiba aku nampak ada satu cahaya datang dari arah pintu dorm aku terus menerkam lembaga hitam tu...Cahaya tu dengan lembaga tu macam bergelut sket kt depan aku...Cahaya tu pon macam menyerupai seseorang tapi aku tak pasti perempuan ke lelaki. Yang pasti, cahaya tu tolak lemabaga tu hingga terjatuh atas katil kawan aku yg sedang tido lena...Kawan aku sket pon tak terjaga...Pastu terus lembaga hitam tu menghilang camtu je...Cahaya tu pon turut sama hilang...

Lepas tu, aku terus dah boleh bergerak macam biasa. Sempat aku selimutkan balik kain aku yg dah terselak ke paras peha...sebelum aku tido balik macam biasa...Esoknye bila aku bangun, aku macam orang bingung. Sebab aku bingung dgn kejadian malam tu...rasa macam mimpi, tapi aku yakin ianya nyata. Lagi satu yg aku bingung, betul ke yg datang pada aku tu orang minyak atau apa??..dan sape yg datang menolong aku??...Masa kejadian tu, memang tengah heboh kisah orang minyak, tapi waktu tu, dorm aku tak buat duty berjaga malam.....malas agaknye...sbb bila kita berjaga, takde pape yg berlaku, tapi bila smua tgh tido nyenyak, time tu la dia mendatang....
Kisah aku ni, mmg aku tak citer kt sesape...sbb aku taknak diaorg jadi penakut. Maklumlah budak2 pompuan ni kalau dh penakut, naik nyampah lak aku!...
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2012 12:16 AM | Show all posts
Seramnya.....................
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2012 03:01 AM | Show all posts
Best jugak....hhuuu.ilang ngantok..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-5-2022 08:45 PM GMT+8 , Processed in 0.098582 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list