CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: GuaAnakMelaka

MASIH DARA ATAU TERUNA KETIKA BERNIKAH

  [Copy link]
Post time 20-1-2014 02:01 PM | Show all posts
sofysofya posted on 18-1-2014 10:27 AM
bagi i teruna/dara tu masih relevant...

kalau bagi u, susah lah nak dapat kan lelaki teruna....bagus jugak kalau tak dapat....sbb nanti dia ade skill utk satisfy kan awak

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2014 12:48 PM | Show all posts
Sedap ke pisang tu...?
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2014 04:53 PM | Show all posts
nova86 posted on 1-2-2014 12:48 PM
Sedap ke pisang tu...?

kalau u perempuan, then cuba lah pisang tu..then baru tau sedap ke tak

Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2014 02:04 PM | Show all posts
ada dara/teruna atau tidak x penting bg aku…yg penting bagaimana cara nk menghadapi ujian Allah bila dh bernikah nanti…belom tentu org ada dara/teruna tak terlepas dari ujian iman Allah swt…hehehhehehe….
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2014 09:15 PM | Show all posts
kalau hilang teruna/dara pada bakal suami/isteri tak apa. paling teruk bila dah hilang ditinggalkan orang.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2014 08:21 AM | Show all posts
k_a_a posted on 27-1-2013 07:09 AM
my 2 cents...

Teruna atau dara bukan lah suatu pengukur atau penentu kebahagiaan ... apa yg lepas ...

kalau nak cari yang dara jgk?
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2014 01:59 PM | Show all posts
k_a_a posted on 27-1-2013 07:09 AM
my 2 cents...

Teruna atau dara bukan lah suatu pengukur atau penentu kebahagiaan ... apa yg lepas ...
Banyak juga lelaki hipokrit yg dia duk jahat merata, tapi bila nak bini, nak yg "dara".. kononnya dara tu bermakna pompuan baik la.. sempit nya akal.. zaman skrg ni ada juga yg dara tapi semua dah bagi abis (tang penetration je tak, lain semua ok boleh)...

kalo pmpn betul dara, xpnh ringan2 pn, kali pertama disentuh laki bdn si dara itu menggigil.

Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2014 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
gambar x menahan
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2014 05:56 PM | Show all posts
Nak kawen dgn anak dara pulak
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2014 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Adaker org jujur nk bgtau pasangan yg dia dh xda dara/teruna..
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2014 08:31 AM | Show all posts
pasal my wife ex ibu tunggal, bukan takda dara sebelum kawen  . .
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2014 11:21 PM | Show all posts
emma.giggs posted on 7-3-2014 01:59 PM
kalo pmpn betul dara, xpnh ringan2 pn, kali pertama disentuh laki bdn si dara itu menggigil.

...

Bkn mengigil jah, satu badan sejuk cam air batu...... tak sampai ati jadiknya.....
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2014 07:13 AM | Show all posts
langau posted on 7-12-2012 04:15 PM
masih teruna/dara- high possibility x pernah melakukan zina
x der teruna/x der dara- pernah melak ...

syok orr kocak

Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2014 11:28 AM | Show all posts
motif sgt nk tnya org dara ke tak
simpan sendiri suda
xyh heboh2
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2014 02:13 PM | Show all posts
tumpang lalu kutip tacang demi sesuap #kuan2minit
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2014 02:21 PM | Show all posts
kalau sebelum kawin terus trang dgn pasangan rase xde masalah klu xde dara pun. slalau pihak laki je yg slalu kecoh sal dara ni. yg perempuan klu sudah cinta ape pun tolak tepi.hehe
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2014 02:48 PM | Show all posts
Myrara posted on 12-6-2014 06:13 AM
tumpang lalu kutip tacang demi sesuap #kuan2minit

kannnn...iolls pn gigih je komen kat sape2 demi kuan...
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2014 02:55 PM | Show all posts
aliesya_miasara posted on 12-6-2014 02:48 PM
kannnn...iolls pn gigih je komen kat sape2 demi kuan...

mari lah kite gigih berusaha
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2014 03:52 PM | Show all posts
tapi kalo aweks tu dah x berdara....tapi masih lagi rase sempit dan ketat....cam ner?...
masih lagi buleh diterima pakai?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2014 04:09 PM | Show all posts
aku dulu sejak form 1 kuat bersukan.. rugby, pecut 100m... 200m sampaila form 5.


aku rasa teruna hilang sebab lasak sangat bersukan la... owhhh maaf isteriku....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Kesihatan



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-5-2022 07:45 PM GMT+8 , Processed in 2.001794 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list