CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: daiman

Dato laser dapat cucu ke2 uols..

  [Copy link]
Post time 25-1-2012 08:42 AM | Show all posts
tahniah serina & family
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-1-2012 08:48 AM | Show all posts
Buah hati Serina


COMEL...Serina bersama Isabella.

KUALA LUMPUR: Pelakon, Serina Redzuawan selamat melahirkan bayi perempuan yang diberi nama Isabella Saffiya O’ Luanaigh, kira-kira jam 3.45 petang, kelmarin di Pusat Perubatan Prince Court, di sini.

Serina berkata, anak keduanya itu dilahirkan dalam keadaan normal seberat 3.3 kilogram dan hasrat suaminya, Gavin O’ Luanaigh atau nama Islamnya, Salahudin Ghafar menyaksikan anak mereka dilahirkan pada Tahun Naga tercapai.


“Salahudin memang mengimpikan Isabella dilahirkan pada Tahun Naga dan ia bertepatan dengan sambutan Tahun Baru Cina kelmarin,” katanya ketika dihubungi.

Katanya, di sebalik kelahiran Isabella, bapanya, Datuk Redzuawan Ismail atau Chef Wan adalah individu yang terkilan apabila tidak dapat bersama menyambut kelahiran anak keduanya itu.


“Kebiasaannya, ayah (Chef Wan) insan yang begitu fanatik dan gembira dengan kelahiran cucunya, namun kali ini dia tidak dapat berbuat demikian kerana berada di luar negara,” katanya.


Sementara itu, Chef Wan dalam kenyataannya menerusi facebook berkata, dia bersyukur kepada Allah s.w.t kerana Serina selamat melahirkan anak keduanya dan mereka sekeluarga gembira dengan kehadiran cahaya mata baru itu.

“Biarpun saya kecewa tidak dapat bersama, saya gembira dengan kelahiran Isabella dan dimaklumkan Serina bersama anaknya dalam keadaan sihat,” katanya.


Menurut Chef Wan, dia kini berada di Bangkok, Thailand atas urusan kerja dan tidak sabar pulang ke ibu kota membeli pakaian dan barang keperluan untuk cucu barunya.

Serina dan Salahudin yang bernikah pada 1 Januari 2010 sebelum ini dikurniakan seorang anak, Tristan yang berusia setahun lima bulan.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 09:01 AM | Show all posts
alaaaa...penonton pon paham mulut cw tu camner.kitorg kat umah siap gelak2x lagi.
btho Post at 24-1-2012 22:58


tau xpe. aku ngan mak aku pun gelak2 je tgk...
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 09:56 AM | Show all posts
tahniah serina & husband
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 10:06 AM | Show all posts
tahniah lah chef ...!
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 10:20 AM | Show all posts
tahniah serina & family....
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 10:25 AM | Show all posts
Tahniah Serina and Dato' Chef Wan..
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 10:28 AM | Show all posts
Sekali baca tajuk thread macam - dato' loser...Mahap dato', Mak rabun...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-1-2012 11:02 AM | Show all posts
Tahniah to serina n hubby n also dcw
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 11:11 AM | Show all posts
Tahniah to serina & hubby..
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 11:32 AM | Show all posts
waiting for their third baby! Serina kan kilang yang produktif..the next Shira.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 11:34 AM | Show all posts
bestnya dpt bb girl..anyway congrats dcw..
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 11:50 AM | Show all posts
tahniah...........cute baby
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 11:55 AM | Show all posts
Tahniah buat serina dan tok wan
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 12:01 PM | Show all posts
cute baby..congratssss
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 12:16 PM | Show all posts
tahniah...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-1-2012 12:32 PM | Show all posts
Bertambahlah sorang lagi cucu Chef Wan. Nanti bila bini Chef Riz
beranak, bertambah lagi sorang. Murah Rezeki keluarga Chef Wan.
Kawen je terus beranak.............Kongratla Serina.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 12:52 PM | Show all posts
berserinya serina even lepas bersalin... anak sheols sgt la cute.. sepasang sudeh.. buleh s ...
luvly_snow8608 Post at 25-1-2012 08:05



   seri ibu melahirkan anak. tah2 thn ni mengandung lg wahh...untung la.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 01:02 PM | Show all posts
tahniah!!
nama lebih kurang nama anak muzaffar angkasawan pulak..
anak angkasawan = sofia isabella..
anak "anak kepada cep wan" = isabella safiyya..

suka betul nama isabella ek..boleh panggil bella gamaknya
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 01:13 PM | Show all posts
comeynya baby serina....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-12-2022 12:55 PM GMT+8 , Processed in 0.105754 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list