CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 106737|Reply: 441

Nora Danish Dapat Hadiah Rumah Mewah ( CREDIT TO MURAI.COM.MY)

  [Copy link]
Post time 24-1-2011 12:13 PM | Show all posts |Read mode
KL, 24 JAN 2011: Bertuah sungguh nasib pelakon cantik comel, Nora Danish yang khabarnya telah dihadiahkan dengan sebuah rumah mewah bernilai jutaan ringgit oleh seseorang.
Murai Batu bukan nak jaga tepi kain sesiapa, tapi sekadar ingin tumpang gembira. Mana taknya, selepas berpisah dengan bekas suaminya, Jejai 3 tahun lalu, rezeki pelakon drama ini nampaknya melimpah ruah.
Daripada drama, ke filem, kemudian pula ditawarkan sebagai pengacara dan tidak ketinggalan juga bergelar jurucakap bagi beberapa produk kecantikan. Inilah yang Murai Batu katakan wanita perkasa. Nora miliki kekuatan itu.
Berbalik kepada cerita rumah mewahnya itu, Murai Batu difahamkan rumah yang berlokasi di kawasan Ampang itu sedang dalam pembinaan dan Nora pastinya tidak sabar-sabar menunggu masa yang sesuai untuk berpindah.
Murai Batu percaya Nora miliki citarasanya tersendiri dalam soal menghias dan memilih rekaan dalaman kediamannya. Mungkin inilah peluangnya untuk Nora menghias rumah bagaikan istana seperti yang telah lama dia impikan.
Murai Batu difahamkan juga, rumah berpagar yang dibina oleh kontraktor terbaik di negara ini memiliki sebanyak 10 buah bilik. Wah! Banyaknya. Apa Nora nak buat dengan bilik yang banyak itu? Cuba bagi tahu Murai Batu sikit.
Jangan salah sangka. Sebenarnya rumah mewah itu sebenarnya merupakan hadiah tidak ternilai daripada kedua bekas mertua Nora yang diberikan khas buat cucu kesayangan mereka Putra Rayqal Ramli Rizal Ashram.
Murai Batu faham sangat keakraban yang terjalin antara Nora dan keluarga bekas suaminya itu. Walaupun mereka tiada lagi hubungan pertalian, tapi kehadiran cahayamata berkenaan ke dunia telah berjaya menjalinkan hubungan silaturahim antara mereka.
Tambahan pula, setahu Murai Batu, kedua bekas mertua Nora dalam masa yang sama memang menyayangi Nora sejak dia bersama Jejai lagi dan kehadiran Putra Rayqal mengukuhkan lagi perhubungan mereka.
Maka tak hairanlah mengapa mertua Nora berbesar hati menghadiahkan rumah mewah berkenaan. Menurut firasat Murai Batu, semuanya untuk kebahagiaan Nora dan anaknya serta sebagai satu jalinan perhubungan yang erat sampai bila-bila.
Baguslah kalau macam itu. Lagipun Murai Batu kenal sangat siapa Nora. Dia adalah seorang insan yang penyabar dan penyayang. Dia bukanlah jenis individu yang terlalu berharap, apatah lagi sanggup menerima hadiah daripada orang asing. Tak gitu Nora?



p/s : ada orang sentap tak agak2 korang?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2011 12:17 PM | Show all posts
boifren teman ex wife pgi japan, dia berbikini...
bakal mak/pak mertua bagi rumah mewah kat ex wife boifren, mau dia berbogel terus!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:18 PM | Show all posts
Reply 1# kevler


    kerlasstt sngt kasih sayang mak pak jejai neh kat cucunyer nan seorng ituh..

sebagai ibu pada cucu kesayangan tuh...bertuahlah badan... menumpang kekdahnyer...jadiklah kan??

arap2 anak nora neh tak spoilbrat maklumlah kasih sayang melimpah ruah smpi tak tertampong2...

btw..sian pasah..adakah makan ati..smpi nak ke bali lgktuk berbogel??
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:18 PM | Show all posts
berssabar lah Fasha.....((
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:18 PM | Show all posts
mmg sentaplah si fasha sanda..
nampak sgt x mertua masih syg nora
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:18 PM | Show all posts
wallawehhhhh!!!!pdn muka pasah...
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:18 PM | Show all posts
Reply 2# azwalissa


    aahaahah..aku pon terpikir mende sama...
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:18 PM | Show all posts
ha...ha...lepas nie nak tengok ada tak orang meroyan. berbikini or bervogel bagai...oppss.....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 24-1-2011 12:19 PM | Show all posts
konpom pasrah tak sedar diri  mkn pil2 tido byk pasnih..hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:19 PM | Show all posts
hu hu hu
baik suh PA SENDAT simpan semua PIL2 yang ada........................
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:20 PM | Show all posts
bukan sentap da u ols tapi kali ni fasha sendat pasti meroyan n pasni g bercuti lg mbawa diri
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:21 PM | Show all posts
hu hu hu
baik suh PA SENDAT simpan semua PIL2 yang ada........................
songeh_jer Post at 24-1-2011 12:19



    Pil pencegah kehamilan jangan lak simpan. kang..kang...
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:22 PM | Show all posts
ptt sentap berbikini bottom mak/pak jejai bg rmh kt ND. aik FS kan dah ada/dpt salon chinta
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:23 PM | Show all posts
abes la sendat
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:24 PM | Show all posts
adeh......tggu saja statement dr sendat wokey
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:24 PM | Show all posts
jejai siang2 dah pujuk dgn salon chinta....kui kui kui..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2011 12:25 PM | Show all posts
pasah tanak cari gaung ker nak terjun tirukk??????
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:26 PM | Show all posts
jgn moyan ye sendat
bertabahlah

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:27 PM | Show all posts
wah bestnya jadi cucu bakal mak mertua FS ni yea...agak-agak cucu yang lain dapat rumah cam ni gak ke yek....
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:28 PM | Show all posts
untuk bekas menantu...rumahnya jutaan ringgit..

untuk BAKAL menantu berapa ler agaknya yer...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 11:46 PM GMT+8 , Processed in 0.094175 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list