CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 3588|Reply: 63

[Tempatan] Tuu dia... Baru 2-3 minggu jadi kerajaan, Geng Penyamun mula dibebaskan dan disucikan oleh PH.. Kes mahkamah Azeez Rahim digugurkan

  [Copy link]
Post time 9-12-2022 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Tahniah penyokong2 PH... Tahniah kena kencing untuk ke sekian kalinya... Azeez Rahim yg pernah korang benci sangat, pada hari ini telah dibaptiskan menjadi sesuci embun pagi

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 9-12-2022 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Macai2 terkesima
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
bang non dan zahid sambil berpimpin tangan : kami lah penyamun d dlm ini negeri,
kerja merompak, mencilok dan mencuri..
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:09 AM | Show all posts
KAHKAHKAH
mampu gelak dlm tangisan je la..
bakalan umno 2.0
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Mohon batak2 panatik reformasi terpaling educated genius pandai & terpaling kayo rayo tak type pjg2.  Redha jer la tadah mulut hirup kencing.
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:23 AM | Show all posts
WOW....hebak...hebak...
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:29 AM | Show all posts
Kebetulannya keputusan diumumkan mahkamah hari ini. Tentu kita semua tau bahawa seluruh proses yang membawa kepada keputusan ini dijalankan semasa pentadbiran kerajaan sebelum ini.
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:30 AM | Show all posts
klu dh lps bebas ni duk dendiam sudah
xyah bunyi
ni sibuk nk menyakaw sana sini lagi mcm dpt lesen besar pulak

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-12-2022 11:33 AM | Show all posts
coming soon : jibon
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_almondpecan replied at 9-12-2022 11:29 AM
Kebetulannya keputusan diumumkan mahkamah hari ini. Tentu kita semua tau bahawa seluruh proses yang  ...

tak best la kalau tak tuduh PH, bayangkan 40 kes wak yg dilepaskan september ritu pegi umum lepas pru15, mesti walaun tuduh bangnon yg campurtangan
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia dibebaskan bulan september hr tu sblum pru lagi...
Tak dak kena mengena dgn kerajaan harini
mahkamah umum hari ni.
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Yesssss....yg teringin nk duk bwh bang non mesti gembira mendengar berita ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:42 AM | Show all posts
satu demi satu kes gugur lepas ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:43 AM | Show all posts
walauncai bengap ingat proses bicara mahkamah aziz ni baru start lepas Anwar jadi PM10 kot
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:43 AM | Show all posts
idopppppp PH
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
msdummy.2018 replied at 9-12-2022 11:41 AM
Yesssss....yg teringin nk duk bwh bang non mesti gembira mendengar berita ni

dilepaskan pertuduhan zaman pn-bn lagi acikk, mcm 40 kes wak jahitt. cuba tanya abahcow kot2 tahu detail
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-12-2022 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
takde faedah pun lepaskan dia ni..bukan MP dan jawatan tinggi dalam umno pun..
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin nak tggu jibby dilepaskan baru la walanon nak purcayaaaa ....lalalalala
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Nexxxxttttt
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2022 11:53 AM | Show all posts
apa jadi kelab 1 putera heols?

dulu rajin buat sumbangan ke palestin la..mcm2 sumbangan ada..lepas 2018 dah xde beritaa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-1-2023 10:50 PM GMT+8 , Processed in 0.128492 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list