CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 2719|Reply: 46

[Tempatan] Menteri Ekonomi, Rafizi Ramli Akhirnya Bersuara Selepas Seminggu Senyap Sejak Dilantik - Yang Gemuk,Sila Bersenam

[Copy link]
Post time 5-12-2022 05:10 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 5-12-2022 05:13 AM

Siapa tak kenal dengan Rafizi Ramli yang sering digelar sebagai pakar formula dan cukup aktif bersuara soal ekonomi negara.


Sekarang, Rafizi Ramli bukan hanya boleh bersuara tapi boleh bertindak selepas dilantik sebagai Menteri Ekonomi dalam Kerajaan Perpaduan pimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Selepas dilantik, Rafizi buat pertama kalinya bersuara tentang pelantikan ini yang melihat sudah tiba masanya semua pihak kembali jalankan tugas sebenar.

PRU15 dah selesai, kerajaan dah ada. Masa untuk kembali ke rutin harian. Cari rezeki halal, buat terbaik dalam semua benda, berbakti dan cari redha Allah.

Yang kerajaan, yang pembangkang, buat terbaik untuk rakyat.

Rafizi turut berkongsi dengan satu gambar menunjukkan dirinya bersemangat untuk kekal sihat dengan bersenam.

Yg gemuk, sila exercise.

Sumber Twitter Rafizi Ramli


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2022 07:14 AM | Show all posts
ok noted!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka kaki fitnah memang takde cahaya, kan?
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Perwira2022 replied at 5-12-2022 07:14 AM
Muka kaki fitnah memang takde cahaya, kan?

Muka abahcow pulak memancar mancar cahayanya kan???silau sgt penuh cahaya keimanan gittewww
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Last few days i met 2 persons that hv been working with rafizi.. moga Allah memelihara dan melancarkan tugas org2 yg ikhlas dan jujur mcm rafizi utk menyelamat negara drp tgn2 rakus dan penyakau serta org yg tak kompeten buat kerja, byk pasu2 bunga dlm parlimen. Demi negara tercinta dan demi ank cucu yg bakal mewarisi samada kemakmuran atau liabiliti hutang trillion. Kesian pd mereka yg berkorban keselesaan sendiri demi perjuangan, bkn mudah bkn suka2, byk tomahan dan maki hamun.

Yg byk komplen semua tak kena, pegilah buat kerja, tgk ada mampu?
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:32 AM From the mobile phone | Show all posts
ernniey replied at 5-12-2022 07:24 AM
Muka abahcow pulak memancar mancar cahayanya kan???silau sgt penuh cahaya keimanan gittewww

Silau sampai kita pun naik loya
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:36 AM | Show all posts
Yang gemuk sila exercise
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:43 AM | Show all posts
yg kuyus sila mkn popkon
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2022 07:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Gemuk dengan dosa menfitnah orang je Piji ni.... Kesian TS Khalid Ibrahim difitnah dengan begitu dasyat oleh Piji & gang PKR sendiri

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:56 AM | Show all posts
masa untuk kembali ke rutin harian??????????


hello??????????
kami2 ni hari2 hadap rutin harian taw

ni telur pehal duk xde2 stok lagi ni
smlm terpaksa beli telur 10s rege 7.50!!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap bukan sembang gegar semata. Tak sabarrrr nak tengok hasil pimpinan theyols. Budaya sambut sambut PM/vvip tu harapnya tak ada dah la ye seperti yang dicanang piji. Buat kerjaaa oiiii bukan asyik jamuann sambut menteriZ.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Myvi 25k, harga minyak turun mana wei?
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:22 AM | Show all posts
ala tempoh 5 tahun je, kecoh

#yang dalam gua sila keluar
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Bibir hitam kuat smoking ke dia ni? Tak tau kenapa muka minta dilempang.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:46 AM | Show all posts
Seronok Lapiji dah ada kerja, dah ada gaji, dah ada elaun. Kalau tak pening kepala sampai botak mikir macamana nak teruskan kehidupan.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Rosmah, ada orang ejek kau gemok!


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2022 08:50 AM | Show all posts
Im lovin it.


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
otai_g replied at 5-12-2022 08:11 AM
Myvi 25k, harga minyak turun mana wei?

Tak habis2 benda sama dok ulang2. Move on lah .
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 09:10 AM | Show all posts
kite tunggu hasil formula yg dia canang dlu. 2 taun xkn xleh implement ye dak tp ni pun byk uturn...
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 09:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni ker formula baru untuk rakyat Malaysia? Mana formula bombastik minyak turun harga keta turun toll free semua tu?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-1-2023 11:15 PM GMT+8 , Processed in 0.432344 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list