CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 2469|Reply: 56

[Politik] Pelantikan ini amanah, bukan ghanimah – Ahmad Zahid

  [Copy link]
Post time 3-12-2022 02:18 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode


PETALING JAYA – Ahli Parlimen Bagan Datuk, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi menyifatkan, pelantikan beliau sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah adalah amanah dan bukan ghanimah atau harta rampasan perang.

Beliau berkata, ia adalah satu taklif iaitu tanggungjawab yang sangat berat dalam suasana ekonomi dunia diramal amat mencabar tahun depan.

“Saya dengan rendah hati bersyukur kepada Allah di atas pengumuman Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebentar tadi.

“Terima kasih di atas kepercayaan Perdana Menteri kepada saya dan rakan-rakan dalam Barisan Nasional (BN) untuk berada dalam Kabinet,” katanya pada hantaran Facebook hari ini.

Dalam pada itu, beliau berkata, Kerajaan Perpaduan yang terbentuk ini mampu menangani cabaran-cabaran perlu ditempuhi demi kepentingan Malaysia dan rakyatnya.

“Namun dengan syarat semua pihak haruslah menghentikan provokasi dan tindakan untuk mencetuskan kegusaran dalam kalangan rakyat. Usah diganggu ketenteraman dan perpaduan masyarakat serta usaha kerajaan untuk meningkatkan prestasi ekonomi negara selepas ini.

“Mari kita bersama sebagai rakyat Malaysia bermuafakat demi masa depan Malaysia yang lebih baik buat semua.

“Tahniah diucapkan kepada semua yang telah terpilih dan semoga gandingan semua pihak ini akan menghasilkan kejayaan luar biasa kepada negara. Kita hentikan ketidakstabilan politik yang telah banyak merosakkan serta merencatkan kemakmuran Malaysia,” ujarnya. – KOSMO! ONLINE


https://www.kosmo.com.my/2022/12/03/pelantikan-ini-amanah-bukan-ghanimah-ahmad-zahid/

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-12-2022 09:29 AM | Show all posts
6 bulan kemudian.. "didapati tidak bersalah..wujud keraguan munasabah"





This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Zahid pun reti sebut ghanimah... lepas ni jangan lupa baca doa... mana tau sejuk hati semua...
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:34 AM | Show all posts
Ya Sheikhhhhhh....amboi sejak menang 30 kerusi banyak tazkirah semua. Ghanimah , taklif semua keluaq laaaa...bagai...baguih sungguh aih dia nih...
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 3-12-2022 09:34 AM
Ya Sheikhhhhhh....amboi sejak menang 30 kerusi banyak tazkirah semua. Ghanimah , taklif semua keluaq ...

mbhcsffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Phoenix baru bangkit dari abu dhabi kewww?

Mana ko pi menghilang? Iteww dijari..inai malam nikah atau ink undi yg masih melekat?

Mana ko sembunyik selama ini?

Your thots on buah hati pengerang jantung ko anwart yv dah jadi piyem skg?

Want to share?
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Nurdianah replied at 3-12-2022 09:29 AM
6 bulan kemudian.. "didapati tidak bersalah..wujud keraguan munasabah"

Hahaha..
Kemain lagi nk bg org percaya, guna word arob bg nmpk sesuci embun pagi
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Terima kasih di atas kepercayaan Perdana Menteri kepada saya dan rakan-rakan dalam Barisan Nasional (BN) untuk berada dalam Kabinet,” katanya pada hantaran Facebook hari ini.

Amboihhh..bukan ko ke yg memaksa dia sampai brp hari kna delay
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
P I …sila smbg sndr
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-12-2022 09:48 AM | Show all posts
stingergrumpy replied at 3-12-2022 09:37 AM
mbhcsffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Phoenix baru bangkit dari abu dhabi kewww?

i am not well...la.

My thoughts? about whom? well irrelevant , what 's important - Mat sabu is in the cabinet - interesting.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
diamlah fundekkkk
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:51 AM | Show all posts
terus guna term2 arobbbbbbbb
hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Sendiri paksa... Sendiri puji ... Choiiii
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
renko replied at 3-12-2022 09:51 AM
terus guna term2 arobbbbbbbb
hahahahaha

Ponorogo hapgred erebbb utk pasaran mulayu ????
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Puiiiii…nak lepas pungkok sendiri …sendiri mengaku kan…

Lepas ni mmg menten laa jd presiden umno…mana mau nya ahli umno nak turun kan presiden sendiri…tpm kot…kalau menteri biasa2 lain lah…
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:55 AM | Show all posts
Nurdianah replied at 3-12-2022 09:29 AM
6 bulan kemudian.. "didapati tidak bersalah..wujud keraguan munasabah"

NFA aja uoollsss...
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 3-12-2022 09:34 AM
Ya Sheikhhhhhh....amboi sejak menang 30 kerusi banyak tazkirah semua. Ghanimah , taklif semua keluaq ...

Belajar dari pm10 ler..perkataan2 arob,baru nampak suci dan islamik..yayasan takde akal tersenyum sinis.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-12-2022 09:59 AM | Show all posts
kasibiman replied at 3-12-2022 09:53 AM
Ponorogo hapgred erebbb utk pasaran mulayu ????

barulahhhhhh suci guna term arobbbbbbb
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 10:00 AM | Show all posts
Feeling tau
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 10:05 AM | Show all posts
Kak Long kawasan bakal mendonia..

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 3-12-2022 09:48 AM
i am not well...la.

My thoughts? about whom? well irrelevant , what 's important - Mat sabu is in ...


Org yg ko tuduh waktu memegang tampuk kementerian kewangan satu tika dahulu ler   antara penyebab kehuruharaan in what 90's ?...sekarang jadi MK kali kedua takkheun you have nothing to say.?..and ko bukan calang calang org tau yg aku bertanya...bukan persis sosok si solokkkkk bodoh macam biskut iteww tau....

Ko sakit apo?

Windu aku keww?

Kahkahkahkah

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 10:49 AM GMT+8 , Processed in 0.127829 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list