CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 2533|Reply: 54

Kesal Diminta Berundur, Perjumpaan Lebih 100 Ketua Bahagian Umno Bersama Zahid Hamidi Di WTCKL

  [Copy link]
Post time 24-11-2022 05:04 PM | Show all posts |Read mode
KUALA LUMPUR – Lebih 100 Ketua Bahagian UMNO sedang mengadakan perjumpaan bersama Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi di Menara Dato Onn, Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur (WTCKL), hari ini.



Foto: Kosmo




Perjumpaan tersebut difahamkan bagi menyatakan solidariti kepada Presidennya dan menyatakan kekesalan terhadap gesaan daripada beberapa parti komponen BN supaya Ahmad Zahid meletakkan jawatan sebagai Pengerusi BN. –CARI


Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 05:10 PM | Show all posts
tak habis2 nak melukut di tepi gantang

lagi 5 tahun, pupus la puak2 ni sebab tak dpt projek
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Undur wak jahit undur!
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Skuau at 25-11-2022 12:38 PM

korang sembah wak...camla semua pengundi selain dap tu...semuanya undi umno...tak fikir ke..ideologi korang tu..la korang 'melingkup' dpt 30 jer
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Lambat lagilah nak berubah nampaknya.
Maka jangan mengongoi apabila semakin hari semakin tidak relevan di kalangan masyarakat.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Menguatkan alasan utk tolak umno.. bye2...
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 24-11-2022 05:10 PM
tak habis2 nak melukut di tepi gantang

lagi 5 tahun, pupus la puak2 ni sebab tak dpt projek


Dah agak2 dah perangai uturn diorg ni…sbb tu pru 14 haritu wak jahit x turun2 jugak…time pemilihan presiden pon x kalah2

Hangat2 taik ayam je ahli umno ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
mesti pakcik umno (org katalah) yg halau maszlee kat simpang rengam malu skrg.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Masih mengampu semestinya Dan selamanya
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:16 AM From the mobile phone | Show all posts
ahhh sama je tipu tipuan semua.
cuols kasi masuk acikmah acikjib kedalam bukan sebab rakyat sgt kan???
tp sbb deyol bolot smua cuolszah takleh merasa kan???
cuolz org simpan sbb rajin open table kann??

hashtag gcb ala carte satu, oreo mcflurry 1, cepat sikit
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Letak la jawatan Zahid klau betul sayang kat umno tu. Jadi pemimpin biar ada maruah. Orang dah tamau jangan buat muka tak malu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:23 AM From the mobile phone | Show all posts
lightheaded67 replied at 25-11-2022 07:16 AM
ahhh sama je tipu tipuan semua.
cuols kasi masuk acikmah acikjib kedalam bukan sebab rakyat sgt kan ...

Pagi2 gcb takdak..
Ada promosi rm5.99 sausage mcmuffin with egg plus milo..
Ajom.kite order...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:25 AM | Show all posts
yg teruk rakyat juga. ada yg kisah?
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Nnt wak kasi gula2.. ok le tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:25 AM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 25-11-2022 07:23 AM
Pagi2 gcb takdak..
Ada promosi rm5.99 sausage mcmuffin with egg plus milo..
Ajom.kite order...

tggulah cuolzz pukul 11 nantii cuolz tggu kt lampu depan kedai acik markonah, nnti iols dtg pickup n carry kkk
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts
lightheaded67 replied at 25-11-2022 07:25 AM
tggulah cuolzz pukul 11 nantii cuolz tggu kt lampu depan kedai acik markonah, nnti iols dtg pickup ...

Okay beres
Pape roger k...
Kita tak.makan popcorn
Kita makan mekdi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2022 07:43 AM | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:46 AM | Show all posts
ilmu apa la wak ni pakai ya.. memasing masih lagi mengampu dia.. mesti dorg2 ni pun sedikit sebanyak buat conar conar mcm wak ni jgk.. rahsia semua dlm tgn wak...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 07:58 AM From the mobile phone | Show all posts
memang muka tak reti malu betul anak beranak pornorogo ni dari anak sampai ke bapa..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 09:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Biar je la akar umbi dan ketua2 bahagian buat keputusan.
Mereka lebih arif hal dalaman parti.
Iols rasa next pemilihan..zahid tak bertanding.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 12:04 PM GMT+8 , Processed in 0.127972 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list