CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 1742|Reply: 27

"Tak Bersetubuh Pun, Pegang-Pegang Je,"- Lelaki Tua 72 Tahun Cabul Anak Jiran Umur 7 Tahun

[Copy link]
Post time 24-11-2022 01:38 PM | Show all posts |Read mode
Lelaki tua berusia 72 tahun ditahan polis selepas disyaki mencabul anak jirannya, seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun


Makassar Kompas melaporkan, perbuatan jijik warga emas dari Indonesia itu hanya terbongkar apabila rakan mangsa menceritakan perkara itu kepada ibu mangsa.


Si ibu yang terkejut dengan pendedahan itu kemudian mula bertanya kepada anaknya apa sebenarnya yang berlaku dan mangsa menceritakan perkara sebenar.


Si ibu kemudiannya tampil membuat laporan di balai polis.






Gambar Hiasan




Pihak polis mula menjalankan siasatan termasuk mengambil keterangan daripada suspek, saksi dan juga mangsa.


Pada awalnya, suspek tidak mengaku akan tindakannya namun setelah disoal siasat, suspek akhirnya mengaku.


Katanya dia tak melakukan persetubuhan dengan mangsa sebaliknya dia hanya ‘pegang-pegang’ sahaja.


Suspek bagaimanapun akan disiasat kerana melakukan pencabulan terhadap kanak-kanak di bawah umur dan jika didapati bersalah, akan dipenjara selama lima hingga 15 tahun. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboih aih
Pegang2 je?
Choi sungguh atok neh...
Lepas pegang2 tu yang melarat ke.lain nnt
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 01:59 PM | Show all posts
eh org tua ni dah kubur panggilpun gatal lg ye
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 02:01 PM | Show all posts
aku tak paham betul orang tua yang tak reti jaga tangan ni
dah beberapa kes aku tengok, lelaki tua, selamba badak cabul budak2, tapi dengan alasan, sayang budak.

contoh, lelaki umo 50 tahun, tangkap budak umo 7 tahun, pegang tangan, pastu masuk dalam seluar, ramas kemaluan budak tu. gurau katanya, nak amik telur budak tu. budak laki tu dah nangis2, tapi tak dilepaskan. MENTAL

kes lain, orang tua, jumpa sedara ada anak perempuan kecik, dia pegi seluknya tangan dalam kain budak tu, nak korek bontot. KEPALA HOTAK KAU GURAU MACAM TU

dasar pedo memang patut potong je tangan konek diorang. dah tua-tua konek pun tak naik ada nafsu cabul budak. eh celaka aku panas betul kes dengan kes pedo. moga penjenayah pedo semua hidup tersiksa dan mati tersiksa
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Adrif replied at 24-11-2022 02:01 PM
aku tak paham betul orang tua yang tak reti jaga tangan ni
dah beberapa kes aku tengok, lelaki tua,  ...

Babi perangai situa cmni
Elok campak dalam kandang babi tgh galak nk mengawan
Bia kena rogol dgn babi
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Pegang2 je.. apesal ko x pegang anu ko pastu tetak je sampai putus. Dah tua nak mampos, anu pon berkerut tapi x sedar diri lagi. Tolong la bagi hukuman berat pada pesalah seks cam sialan ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 02:11 PM | Show all posts
Adrif replied at 24-11-2022 06:01 AM
aku tak paham betul orang tua yang tak reti jaga tangan ni
dah beberapa kes aku tengok, lelaki tua,  ...

Agaknya tua kutuk tu ingat selagi tak berlaku persetubuhan tak apa kot.
Tu pasal banyak kes cabul budak2 oleh pelaku orang tua badan dah bau tanah, dia ingat dia boleh sesuka hati buat cam tu alasan gurau.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 02:44 PM | Show all posts
ish ish dah bangka gitu masih.. yihhhhh elok potong anu tu bair aje dia tepi jalan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Dodulu mase kecik teringat ak sorg atok ni ajak aku and jiran aku (pompuan) dtg umah. Ak disuruhnya tgk tv and main game kat ruang tamu. Yg dia bw kwn ak tu masok bilik main korek2 cipap. Alhamdulillah org tua tu dh mati dh skg.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 03:04 PM | Show all posts
Mulotkoyak replied at 24-11-2022 03:01 PM
Dodulu mase kecik teringat ak sorg atok ni ajak aku and jiran aku (pompuan) dtg umah. Ak disuruhnya  ...

Giler ah. Nway awat u sekadar jadi posmen tak terpilih? buruk bebeno ke?
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagubestbest replied at 24-11-2022 07:04 AM
Giler ah. Nway awat u sekadar jadi posmen tak terpilih? buruk bebeno ke?

Hahaha ak lelaki laaa. Xkn la ak nk kne liwat plak ngn dia. Xkuase aku… hahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 03:06 PM | Show all posts
tua kutuk ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 03:27 PM | Show all posts
pegang2 saja? pegang pelir hang sudah lah! knp nk buat anak org? babik! hari ni mmg rasa nk mencarut saja!
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 04:07 PM | Show all posts
manehnya replied at 24-11-2022 03:27 PM
pegang2 saja? pegang pelir hang sudah lah! knp nk buat anak org? babik! hari ni mmg rasa nk mencarut ...

p*lir sendiri dah layu..kena cari yang keras dan muda hehe
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:03 PM | Show all posts
venom1 replied at 24-11-2022 04:07 PM
p*lir sendiri dah layu..kena cari yang keras dan muda hehe

terung yg lembek mcm tu patut tumbuk buat sambal jah...



Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni nenek x bagi ni, takde gigi pun kulum jer la huhuhu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Seb bek kawannya ngadu,.kalau tak, terlepas gitu je jantan tua miang tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
eh bangangggg org tua kutuk
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Adrif replied at 24-11-2022 02:01 PM
aku tak paham betul orang tua yang tak reti jaga tangan ni
dah beberapa kes aku tengok, lelaki tua,  ...

iye org tua kt kampung dulu selalu mcmni, pastu yg lain gelak ramai ramai, eh setan betul la org tua ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau jumpa atuk ni lg kacip kote dia
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 08:48 AM GMT+8 , Processed in 0.119624 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list