CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 10211|Reply: 117

"Berbaloi La Mak Hang Berkepak Cari Duit Nak Bayar Yuran" Anak Rozita Che Wan, Aniq Ezzra Genggam Ijazah Berkembar

  [Copy link]
Post time 8-10-2022 02:30 AM | Show all posts |Read mode






Melihat anak berjaya menamatkan pengajian di peringkat tertinggi pasti menjadi impian dan kebanggaan buat yang bergelar ibu bapa.


Perasaan sama turut dirasai dan dikongsi oleh pelakon Rozita Che Wan apabila anak keduanya, Aniq Ezzra berjaya menamatkan pengajiannya pada Jumaat lalu.


Rozita atau mesra disapa Che Ta, 51, meluahkan rasa syukur di hantaran Instagramnya apabila Aniq berjaya menamatkan pengajian dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Perniagaan Perbankan dan Kewangan.


  



"Berbaloi la mak hang berkepak cari duit nak bayar yuran Taylor's University. Bukan sikit-sikit duit cheq.


"Tapi syukur Alhamdulillah dengan izin Allah SWT, double degree dalam tangan," katanya.


  



  








Dalam pada itu, penampilan Che Ta yang melaram sakan di majlis konvokesyen anaknya itu turut menjadi bulan netizen.









Tahniah buat Aniq, semoga terus maju jaya di masa hadapan. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2022 02:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu bukan main lg hang bangga dgn anak kau yg mr bean tu,smp merajuk la budak ni.last2 yg mrbean capmelan tu jadi budak forex aje.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 02:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak berlagak kaya haruslah berkepak cari duit kan nekta....nak harapkan zen sardin apa je sumbangan heols pun...banglo harga jota2 pun tak nampak bayang sampai sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 03:21 AM From the mobile phone | Show all posts
dgn baju warna shoopee tu dtg konvo... mmg paling menyerlah
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 05:46 AM From the mobile phone | Show all posts
dejure replied at 8-10-2022 02:40 AM
Dulu bukan main lg hang bangga dgn anak kau yg mr bean tu,smp merajuk la budak ni.last2 yg mrbean ca ...

Anak yg sulong tu sambung belajar kat mana ya? Yg no 2 ni dulu kena buli kat mrsm tu kan?
Rasa mcm selalu nampak gambar si abang tu lalu lalang jd duta/model apatah.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 06:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Aboh budak ni mana? Tetiba macam Cik Ta ibu tunggal yang teraniaya pulak. Pastu terus jadik 51 tahun
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 06:51 AM | Show all posts
hujung2 nama apak yg disebut lol
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 07:09 AM | Show all posts
rejeki anak che ta.. ehekkk
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2022 07:23 AM | Show all posts
ok, tu umur sebenar ehhh?
51 dah

bukan empat puluhan
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 07:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Anak habis belajar smpai Ijazah dh
Mmg ptt bangga
Tahniah Che Ta & anak Che Ta
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 07:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik che ta di umur 50 an.

Anak yg ni muka bapak (ex) dia kot. Yg sulung tu muka che ta sgt.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts
dejure replied at 7-10-2022 06:40 PM
Dulu bukan main lg hang bangga dgn anak kau yg mr bean tu,smp merajuk la budak ni.last2 yg mrbean ca ...

Tengokkan degree anak kedua ni boleh jadi main forex jugak nanti. Hahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 07:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Anak Che Ta mcm muka Chef Adu ... Kalau ltk sebelah2 mcm adik beradik.. cuma CA spesis rendang ... Apa2 pun tahniah Che Ta
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 07:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Akhirnya Che Ta upgrade level jadi 51. Tak sempat nak jejak 49-50 pun..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 07:49 AM From the mobile phone | Show all posts
dejure replied at 8-10-2022 02:40 AM
Dulu bukan main lg hang bangga dgn anak kau yg mr bean tu,smp merajuk la budak ni.last2 yg mrbean ca ...

Oh mr bean trus jd budak forex ke..
Xperasan dia study mne..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Mujur dia da naik ke 51...klu x skit lg ak nk sebaya dia...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2022 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 8-10-2022 05:46 AM
Anak yg sulong tu sambung belajar kat mana ya? Yg no 2 ni dulu kena buli kat mrsm tu kan?
Rasa mcm ...

ha ah dia jd duta utk brgan golf nama gutty  entah apa benda bila tgk yg sulung dah camtu x mustahil no 2 ni ngikut cara abgnya juga walau dah ada degree
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
baca komen adik2 poremer terus kaak gelak sbb isu utama udahnya adalah umur che Ta
Btw tahniah che Ta atas kejayaan anak
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 08:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah …..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2022 08:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Taniah nekta sekeluarga.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 09:20 AM GMT+8 , Processed in 0.132108 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list