CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 3097|Reply: 58

Terlebih Makan Ubat Kuat, Pengantin Baharu Mati Dalam Bilik Hotel

[Copy link]
Post time 5-10-2022 06:11 PM | Show all posts |Read mode
Jakarta: Gara-gara terlebih makan ubat kuat atau ubat perangsang seks, suami isteri muda di Indonesia, maut.


Pasangan itu ditemukan tidak bernyawa di sebuah bilik hotel di kawasan Karangpandan, Karanganyar, Jawa Tengah ketika kakitangan hotel membuat pemeriksaan selepas menyedari mereka terlewat mendaftar keluar, Isnin lalu.


Ketua Subseksyen Unit Pendidikan dan Hubungan Masyarakat Polis Karanganyar, Bripka Aditya Prima Sakti mengesahkan, pasangan masing-masing berusia 30 dan 27 tahun yang berasal dari Mojosongo, Kota Solo itu baharu saja bernikah beberapa minggu lalu.




Foto: Tribunnews




Katanya, mereka membuat tempahan untuk menginap di hotel itu pada 4.30 petang, Sabtu lalu.


"Mengikut maklumat kakitangan hotel, pasangan itu sempat memohon untuk memanjangkan tempoh masa penginapan mereka sehingga 4 petang, Ahad.


"Namun, pada keesokannya, kedua mereka tiada khabar sehingga kakitangan hotel membuat pemeriksaan dan menemukan kedua-duanya sudah meninggal dunia," katanya.


Katanya, bedah siasat mendapati tiada tanda-tanda kekerasan pada tubuh badan mangsa.


"Kedua-duanya meninggal dunia kerana disyaki terlalu banyak mengambil ubat kuat sehingga mengakibatkan denyut jantung laju dan pembuluh darah pecah sebelum meninggal dunia.


"unca kematian ini diperkukuhkan lagi dengan barang bukti iaitu sisa ubat kuat yang diminum mereka yang ditemukan di bilik hotel itu.


"Sebuah botol suplemen atau 'ubat kuat' ditemukan kosong serta satu satu strip ubat kelihatan terbuka dan sudah digunakan," katanya. -CARI


Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Mati dalam nikmat dunia..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 06:52 PM | Show all posts
mati dlm jihad kan, sedang membunuh setan
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 06:54 PM | Show all posts
bangsa makan friskissssss

capruttt smua
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 06:57 PM | Show all posts
they die happy
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg bini pun ambik jugak? Tadah je lah yg ko turut telan dah knp?
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Muda lagi dah telan obat kuat seks?
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 07:22 PM | Show all posts
Telebih pandai caprut2 ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa makan ubat kuat? Tak cnfident kee
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Oklah, nasib baik dah nikoh
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 08:54 PM | Show all posts
jadahnyer pengantin baru mkn ubat kuat....

Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 09:06 PM | Show all posts
ubat kuat sex xsesuai sakit jantung. jadi kalau lemah asah guna telur ayam kampung, telur biawak komodo madu jusa c minus, campur madu lebah yang tak bermadu
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kuat ngnetot
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
x faham apa fungsi. mcm redbull ka apa.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak logik.
Ini perbuatan bunuh diri..... mungkin hutang banyak,  hilang pekerjaan.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak kuat sampai takat mana tu
Ikut rasa binasa, ikut hati mati
Ha mati pun
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Telan satu papan satu botol?


Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekurang kurangnya hubungan diorang halal.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 5-10-2022 01:06 PM
ubat kuat sex xsesuai sakit jantung. jadi kalau lemah asah guna telur ayam kampung, telur biawak kom ...

Hisap dadah pun boleh 10 round
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Bunuh diri ke? Pelik umur muda2 nak pakai segala ubat kuat timbang kilo, baru kawen lak tu mcm tak perlu ja ubat kuat segala tu len la pelincir ke logik gaklaaa.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 04:13 PM GMT+8 , Processed in 0.146709 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list