CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 23035|Reply: 172

Selebriti Wanita Baru Cerai Kantoi Pergi Bercuti Bersama Pelakon Lelaki Kacak Yang Masih Bujang

  [Copy link]
Post time 7-10-2022 08:08 PM | Show all posts |Read mode


Selebriti Wanita Baru Cerai Kantoi Pergi Bercuti Bersama Pelakon Lelaki Kacak Yang Masih Bujang

Seorang selebriti wanita yang baru saja bercerai kantoi pergi bercuti bersama seorang pelakon lelaki kacak. Pergh! Biar betul?

Menurut satu laporan yang dibuat wakil dari Boom, pada awalnya dia pergi ke tayangan filem ‘Seratus’ yang menggabungkan 100 pelakon terkenal.

Baru habis penggambaran


Kemudian, penerbit kepada filem itu datang kepadanya untuk menyampaikan yang salah seorang pelakon dalam filem tersebut pergi bercuti selepas habis penggambaran bersama seorang pelakon lelaki.

Pelakon lelaki itu juga dikatakan masih bujang dan mempunyai rupa yang agak kacak. Pergh! Cepat betul ada pengganti, siap pergi bercuti sama-sama lagi walhal baru bercerai.

Korang rasa siapa selebriti tu? Dah ada hint siap, wanita yang baru bercerai dan merupakan pelakon dalam filem ‘Seratus’.

Kredit: Boom
https://ohmedia.my/ohartis/seleb ... JR1nr-JAxgwseEbee8w


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 7-10-2022 08:08 PM | Show all posts
dah tahu jgn tnya2 lagi siapa ekk
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Letak la gambar okg...
Nak teka
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
yang perempuan tau, yang laki 'kacak' ni sapa?
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa yg perempuannya
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
NZ kah kata ternampak dlm live
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah terang lagi bersuluh tp dh dicover beberapa hr kemudian kan
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Far replied at 7-10-2022 08:11 PM
yang perempuan tau, yang laki 'kacak' ni sapa?

Taklah kacak sangat tp tinggi jelah yg extranye
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-10-2022 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaahhaaaha
Gossip terang benderang lagi disuluh2 lagi..

Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:15 PM | Show all posts
level kacak ke tu?

edah dah abis ke?
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak yah wakil boom penerbit bagai
Entah2 baca tred kat forum
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:16 PM | Show all posts
Ohmedia ni kutip gosip dr forum ni ke?
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Masa bujang dulu beliau pnh gosip terkangkang di satu majlis yg ada bdk2 kah berlagak divo ?
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
adoii.. tang mana yg kacaknye pelakon lelaki tu... perasaan betul ye..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Kacak e? Tak pon.. Tinggi yes..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Aik? Forum cari lagi awal dapat tau dari ohmedia

Ke cedok isu dari cari forum???
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 7-10-2022 08:24 PM | Show all posts
shernazz replied at 7-10-2022 08:13 PM
Hahahaahhaaaha
Gossip terang benderang lagi disuluh2 lagi..

malam dah kt sini.... esok baru terang
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 7-10-2022 08:24 PM | Show all posts
captainQUE replied at 7-10-2022 08:23 PM
Aik? Forum cari lagi awal dapat tau dari ohmedia

Ke cedok isu dari cari forum???

sama company kut
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Lambat nye kuar berita ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan dah ade NO join skali. Nnt bolehlah cover2 kan. Gitewww. Tasabar nak tgk content yt mereka.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 08:51 AM GMT+8 , Processed in 0.120085 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list