CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 4242|Reply: 51

Catwalk dengan rokok,ludah atas pentas,Haji Noh tunjuk jari tengah pula.Netizen tanya apa nak jadi

  [Copy link]
Post time 5-10-2022 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 5-10-2022 12:26 AM

https://vt.tiktok.com/ZSR4jYsvx/

Nama vokalis kumpulan Hujan, Noh Salleh nampaknya semakin hangat diperkatakan selepas tular beberapa insiden melibatkan penyanyi itu.

Selepas insiden meludah di atas pentas ketika mempersembahkan lagu di satu acara muzik, Noh dikatakan menunjukkan jari tengah pula

Menerusi video perkongsian pengguna TikTok Izzat Radzuan, bekas suami Mizz Nina itu dilihat melambai ke arah peminat sambil tersenyum sebelum menunjukkan isyarat jari tengah.

Perkongsian itu sehingga kini telah meraih hampir 200,000 tontonan dan 200 komen daripada netizen. Rata-ratanya meluahkan rasa terkejut dan tidak menyangka penyanyi tersohor itu berperangai sedemikian.

Santai semuaa, aku lagi terkejut tiba kena pakkkkk.

Tindakan penyanyi berusia 37 tahun tersebut jelas sekali telah mengundang pelbagai kritikan sehingga ada yang mengaitkan gelaran haji dirinya.

Netizen juga dilihat keliru dengan sikap ketara yang ditunjukkan Noh sebelum ini. Penyanyi ini dilihat aktif dalam aktiviti amal dan sering berkongsi perkara positif di Instagram sehingga dia menjadi inspirasi buat pengikutnya.

Kredit: TikTok Izzat Radzuan

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Nina really dodge a bullet. Jijik la dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 02:05 AM | Show all posts
bagaikan sampah yang di buang tepi jalan tapi sampah tu boleh bergerak agittuhhh...

DBKL KUTIP JAP PLEASE
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 02:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Mentally unstable
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 06:26 AM From the mobile phone | Show all posts
all out terus eh duda ni...

meriah lepas bebas dr kepompong
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 07:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa masalah mamat nih?
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 10:45 AM | Show all posts
Konon dia la terpaling rock
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 10:47 AM | Show all posts
aku rasa dia ni main barang la.aku rasa la..sbb mcm x betul mcm org normal.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 11:20 AM | Show all posts
eh benci lah asyik cite dia.. jijik tgk muka
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah la noh.. tak penat ke dari muda asyik nak tunjuk diri tu terpaling rockstar rebel2 camtu haihh
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 11:31 AM | Show all posts
aku tak sure sama ada netz yg peghak atau mcm mana.

sebab kalau ikutkan si noho ni memang gitu la attitude dia bila ada show Hujan.
zaman bujang ka, zaman masih suami orang ka, tetap la begitu
takdak yang berubah

bukak baju, meludah, tunjuk jari tengah. benda tu dia memang biasa buat
ni aku bukan dengaq cerita orang tau. memang aku tgk sendiri depan mata.
tapi takde la aku nak share kat socmed. benda jadi kat gig, habis situ ja, tak bawak keluaq.

so aku rasa bbnu yg baru kenal gig la yg rajin share benda2 gini. amik video pastu potong scene yg mengundang
pastu share kat tiktok

so orang yg tak pernah pegi live show Hujan terus cakap Noho gila lepas cerai.

padahal mamat tu memang begitu sejak azali. tak payah salahkan perceraian dia.


Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Cubaan normalisasi kejijikan
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 01:12 PM | Show all posts
tak suke tgk
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols dpt rasa yg heols ni sebenarnya frust menonggeng, jiwa kacau...semoga cpt sembuh la ye noh
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcmana Nina blh than slma 10thn?ke sb noh jdi mental mcm ni sb diceraikn hidup pn susah.klu mmg prangai mcm ni tk sngka nina blh bertahan bgitu lama.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Parit.Hilton replied at 5-10-2022 11:31 AM
aku tak sure sama ada netz yg peghak atau mcm mana.

sebab kalau ikutkan si noho ni memang gitu la  ...

Sembang la ko. Kena sidai dkt klinik keshatan pon ko komplen. Ada hati nk ckp prnagai mcm noh tu elok sbb azali nya mcm tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
itukah perangai dia sbnrnyer
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 02:22 PM | Show all posts
pergi tengok kat igs natasha hudson ada noh kat bali tengah lepak dengan geng dia. nampak semacam je merenung langit
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 02:44 PM | Show all posts
Haji Noh. Harap Haji tersebut mabrur dan mampu mengembalikan kewarasan kamu.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:05 PM | Show all posts
caprut replied at 5-10-2022 01:24 PM
Sembang la ko. Kena sidai dkt klinik keshatan pon ko komplen. Ada hati nk ckp prnagai mcm noh tu e ...

kan...perlakuan x beradab tetap salah dan nampak x elok
x blh normalisasi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 07:19 AM GMT+8 , Processed in 0.113383 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list