CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2358|Reply: 18

Nervous Minta Izin Ibu Bapa Untuk Bercuti, Sharifah Rose Tak Selesa Orang Ungkit Kontroversi Di Phuket

  [Copy link]
Post time 29-9-2022 11:36 PM | Show all posts |Read mode
Tindakan pelakon Sharifah Rose memuat naik status masih gementar ketika meminta izin daripada ibu bapa untuk pergi bercuti membuat segelintir netizen kurang senang hingga mengungkit kembali kisah lama.


Menerusi ciapannya, individu berkenaan mengungkit semula kontroversi Rose bercuti ke Phuket sekitar dua tahun lalu.




Kredit foto: Twitter




Ciapan itu mendapat perhatian Rose yang menempelak dakwaan individu berkenaan.


Baginya, adalah tidak wajar kisah lama diungkit-ungkit.

“Bagi saya, tak baik la ungkit benda yang dah lepas yang kita sendiri dah tak ingat pun. Tapi netizen kan, kita pun tak boleh nak kawal.


Kredit foto: IG



“Tapi saya ada juga mesej secara peribadi individu yang buat status tu. Saya minta dia untuk padam tweet tu. Sebab saya tak berapa selesa dia korek balik cerita lama.

“Benda yang kita tak nak ingat pun tapi dia nak ungkit pula. Tapi individu itu tak respon pun… jadi, saya malas nak panjangkan isu, saya biarkan saja,” ujarnya kepada GEMPAK.


Rose yang kini berusia 24 tahun mengakui masih gemuruh saat ingin meminta izin kedua-dua ibu bapanya sebelum pergi bercuti.




Kredit foto: IG



“Saya masih lagi tinggal bersama ibu bapa… ibu bapa saya pun jenis memang tegas. Jadi, bila nak pergi mana-mana kena minta izin mereka.

“Saya pun dah lama tak pergi bercuti, jadi bila nak minta izin tu rasa nervous la,” ujarnya.


Untuk apa ungkit kembali kisah lama? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-9-2022 01:57 AM | Show all posts
Duh... ko pun mengundang kan
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 02:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Mana ciapan tentang phuket tu?
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 02:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Bimbo rupanya seripah. Nak buat macamana benda dah viral dulu, semoga belajar dari pengalaman lalu, jangan jual murah sangat. Apa je ko cakap org boleh counter dik, makpak tegas tapi tudung melayang bercuti dengan kwn2 termasuk anak boya tok k. Jadi baik la ko toksah ulas panjang lebar
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 05:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak yah Acah2 OK..
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 06:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Kisah plk aku, kau tak selesa
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Sendiri buat, sendiri la tanggung...
Acah-acah sangat...
Isu panas pasal ko, diknon..xkanla xingat..sakan ko kena kecam [em:18:]
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 08:26 AM | Show all posts
siap pm minta padam post. hahahahahahahahha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-9-2022 10:14 AM | Show all posts
konon nak acah-acah gadis sangat.. sekali..
baru tau malu
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2022 12:25 PM | Show all posts
Ramai je yg macam ni.. pakai tudung kat sini bila bercuti buka habis... atau pegi keje pakai tudung, tp keluar biase2 freehair. Atau yg keluar rmh mmg bertudung tp upload gambar kat sosial media elok je togel seksi meksi sbb gambar/video kat rmh. Agaknya yg mengata tu pun tak tgk anak, adik beradik atau isteri sendiri atau diri sendiri entah2 sama. I bkn lah nk back up dia, tp muak betul org nk ungkit2 tk habis2 aurat perempuan. Masa tersebar dulu puas dah mengata.
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2022 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Kisah mana pulakkk ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2022 04:23 PM | Show all posts
ye ye la tu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2022 04:56 PM | Show all posts
acah2 sesuci lebaran
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2022 04:57 PM | Show all posts
si birah ni agak2 minta kebenaran ibu bapa ke bukak tudung di phukeet sana?
itu baru phuket.
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2022 11:22 AM | Show all posts
nervous la sgt..... selayaknya kna hencap kes phuket dulu....
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2022 08:04 PM | Show all posts
di ni habis belajar ke tidak eh...sekadar bertanya
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-11-2022 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
t_hahahaha replied at 8-11-2022 08:04 PM
di ni habis belajar ke tidak eh...sekadar bertanya

tak kot. dari dulu ada post blajak kt kdu, tgk budak sane graduate dia masih takde kot.

btw dia ini nama dah turun kan. dulu tv3 gigih up kan dia. Lately ini asal? Nama dia mcm dah turun.
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2022 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 29-9-2022 06:35 PM
Bimbo rupanya seripah. Nak buat macamana benda dah viral dulu, semoga belajar dari pengalaman lalu,  ...

Chuols apa yg viral.... I tatau pun
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2022 10:50 PM | Show all posts
ada permintaan mod, boleh tak keluarkan topik ni dari main slider, jemu dah tengok
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 12:46 PM GMT+8 , Processed in 0.218356 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list