CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123
Return to list New
Author: mojarean_X

[Politik] Dr M tak pernah insaf, kata Anwar

  [Copy link]
Post time 4-10-2022 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 3-10-2022 10:15 PM
abahcow tu mimpi ajelah nak jd piyem lg. bersatu takkan menang. iols sangat yakin. tp iols agak yak ...

Bersatu khianat dgn Pas penunggang tu harap berkubur je lah lepas pru 15..biar kat Msia ni ada dua parti je mcm kat negara2 maju.PH dgn BN...senang sikit rakyat nk buat pilihan.

..and semoga GTA dapat hidayah join PH soon..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-10-2022 07:42 PM | Show all posts
Entah lah. Tak pernah rasa berminat pun untuk Anwar jd PM. Tapi kalau Tun M jd PM lg sekali, alhamdulillah
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2022 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
tripleid replied at 29-9-2022 03:04 PM
Anwar ni sbnarnya baik sgt dlm politik sbb tu asyik kena khianat, pijak kepala jah..

Latest,fitnah  ...

dia tak pernah diberi peluang..
lepastu asyik kena naya dan dipergunakan saja
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-2-2023 04:11 AM GMT+8 , Processed in 0.078802 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list