CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123
Return to list New
Author: YgBenar

Takkan Nak Tengok Kak Lina Kan?” – Datang Konsert GV9, Sharnaaz Dan Shila Amzah Teruk Dibahan Elly Mazlein

  [Copy link]
Post time 29-9-2022 03:51 PM | Show all posts
jula7 replied at 28-9-2022 11:08 AM
kan adik dia tweet buat semak je muka ni masuk dalam bidio...

ah gituuu..

oooo...haish adik dia pon...saja carik punca..kang akak dia yg jenuh nak menjawab wartawan.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-9-2022 03:56 PM | Show all posts
Rachel_Green replied at 29-9-2022 03:51 PM
oooo...haish adik dia pon...saja carik punca..kang akak dia yg jenuh nak menjawab wartawan.

idok le teman pahammm..
kalau kita ni nak tutup je cerita lama kan..jangan la ngomen memana lagik supaya benda tu berkubur ja la...
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 04:51 PM | Show all posts
la kalau kedatangan shaanaz tu dijemput astroo...memang utk hangatkan GV ja lah..bukan mamu nak dtg betul pun..adik dia pun..ko rasa mamu nak ke kat kakak hang lagi..dia saja ja kot nak layan cakap2 peminat ja ...mcm shila katalah..dah 10thn  ..tak rasa apa dah..adik plak yg lebih
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2022 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanas dah ada gf la... Model lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2022 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Knowlee replied at 30-9-2022 05:08 PM
Nanas dah ada gf la... Model lagi...

Mane tau model? Tgh nk kenal2 kot
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2022 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Serabutnye .... shave je lah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-1-2023 08:24 PM GMT+8 , Processed in 0.849717 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list