CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: cicicumel

Selebriti umur 40an ditahan amang seksual remaja lelaki bawah umur

  [Copy link]
Post time 10-9-2022 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
talia replied at 10-9-2022 12:11 AM
Ada tweet kata dah kena reman 3 hari lps, patut tiap jumaat ada slot heshe kat suriafm tp takde arin ...

Seyes ke? Alahai syg nya patut dulu kwen kejap je huhuhu dunia makin menakut kan lah ... Penunggang agama terlalu ramai jd kan agama demi menutup kesetanan idup .
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-9-2022 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
HappyGumbira replied at 10-9-2022 12:01 AM
Tapi hari ni kat mahkamah majistret klang ada  reman OKT nama A**** S*** Bin A****. serupa nama seor ...

Kerana komen ko aku gugel nama dia.

Azman shah alias
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
iol pecaya jer. Penah tgok live dia soal jwb agama smbil main kucing nmpk sgt kelempoknya. Beria org tnya knapa heol xkawin lg?
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:14 AM From the mobile phone | Show all posts
omggg..ingt dia ni okkkk...pnh jmpa dia masa bln posa kt shah alam..kitorg lepak kt shah alam..lupa la nama tmpt tu..pastu dia ngn team mbsa dtg tgur..tnya soalan agama kt kitorg...
la thats why i benci org beragama kuat ni..perangai lg teruk dr kita yg biasa ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:15 AM From the mobile phone | Show all posts
AWEKSAMURAI replied at 9-9-2022 04:12 PM
Wakakakakaka.... Kalau ank aku kena amang ..PU ni aku amang kan balik ...  Alaaa x confirm lagi ka ...

Aiol konfiden takda OKT lain kerana post forumer #46.
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:16 AM | Show all posts
Edited by capwayang at 10-9-2022 12:18 AM

..rupa memang marhein tak kan jangka dia tergamak buat perkara itu, yang ni (dari segi penampilan) dia serupa macam ada sorang dulu yang selalu menderma dan kerap melawat budak kat asrama tahfiz dulu tu dan suka bawa budak-budak gi tengok bola dan buat onar dalam kereta. Semua orang tak sangka gitu..
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:17 AM From the mobile phone | Show all posts
olezzeli17 replied at 10-9-2022 12:07 AM
Baru petang tadi ke pagi semalam rasanya ada tengok siaran ulangan rancangan Cik Man kat Astro Oasis ...

Dia penah kawin, duda kekdahnya
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Kt klang alamakkk..selebriti ni x semestinya penyanyi atau pelakon kan? Pengacara or dj or influncerrr yg dh kuar tv pn leh jadi gk kan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-9-2022 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts
AWEKSAMURAI replied at 9-9-2022 04:13 PM
Seyes ke? Alahai syg nya patut dulu kwen kejap je huhuhu dunia makin menakut kan lah ... Penunggan ...

Rasanya PU Azman ni bukan penunggang agama tapi memang takleh kontrol nafsu pedo LGBT.
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts
masmn replied at 9-9-2022 11:28 PM
Hint kat Twitter kata PU Axxxx

Alamakkk yg masih bujangan tu ke? Tp mmg baik gk dgn bdk2 muda..harap2 bkn laa dia plssss
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:20 AM | Show all posts


PU Azman kalau live ig mesti dgn budak2 yg ensem je....sesuatu kan...
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 10-9-2022 12:19 AM
Rasanya PU Azman ni bukan penunggang agama tapi memang takleh kontrol nafsu pedo LGBT.

Patut la dia ni kat ig asyik vid dengan kucing je..iollss rasa dia cm kelempok tapi yela dia kan PU tazzangka Penunggang Ugama..
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Rhyno replied at 9-9-2022 11:57 PM
PU Azman memang suka live kt ig pastu invite budak2 laki. dia taste kat budak2 laki kot.

Dlu mmg slalu follow live dia..mmg ramai sgt bdk2 muda lelaki join sama live..kdg2 tgh malam pagi buta pn ada..time tu cm suka laa dia cm menarik bdk2 muda ni dgr nasihat..tp kalau dia laa suspek????
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 10-9-2022 12:15 AM
Aiol konfiden takda OKT lain kerana post forumer #46.

Huhuhuhu merosak kan nama keislaman je lah PU ..Pu ni sume lepas ni tukar nama Pundek je lah
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Amang seksual ni camne...tak sangka pu mcm ni...i follow dia kt ig...dia belum kahwin kan...
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Betul ke si dia tu..terkejutnya rasa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-9-2022 12:23 AM From the mobile phone | Show all posts
rayray28 replied at 10-9-2022 12:19 AM
Alamakkk yg masih bujangan tu ke? Tp mmg baik gk dgn bdk2 muda..harap2 bkn laa dia plssss

Rasa dia penah kwen dlu tapi xde ank aku ingat dia x kwen semula sbb kecewa ke hape... Hamlau btui
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:23 AM From the mobile phone | Show all posts
olezzeli17 replied at 10-9-2022 12:07 AM
Baru petang tadi ke pagi semalam rasanya ada tengok siaran ulangan rancangan Cik Man kat Astro Oasis ...

Hhaahha soklan yang sama Saya Tanya kat mak mertua tahun lepas. baru tau en man blm kawen and agak red flag di situ tapi aku ignorekan sahaja. Cara penyampaian ala2 kelempok, kuignorekan aja
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:24 AM From the mobile phone | Show all posts
cahaya_almas replied at 10-9-2022 12:23 AM
Amang seksual ni camne...tak sangka pu mcm ni...i follow dia kt ig...dia belum kahwin kan...

Mybe ringan2 punya kot cmtu lah amang nya...
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2022 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Tgok muka pun tahu sesuatu. So…. Tak tarkajut pun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-2-2023 05:23 AM GMT+8 , Processed in 0.121277 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list