CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 11277|Reply: 148

[Tempatan] Misteri kehilangan Nenek Painah dalam kebun sawit. Post#135 Ada ‘lembaga besar’ jaga nenek Painah selama 6 hari hilang

  [Copy link]
Post time 13-8-2022 12:47 PM | Show all posts |Read mode
Edited by mojarean_X at 16-8-2022 09:19 PM


Painah (tengah) masih hilang selepas masuk dalam kebun kelapa sawit berhampiran rumahnya di Kampung Parit Kasih Sayang, Senggarang, Batu Pahat, pada Sabtu. -Foto Sinar Harian

BATU PAHAT: Seorang warga emas hilang selepas keluar ke kebun sawit sejak Rabu dan selepas itu tidak pulang lagi ke rumahnya di Kampung Parit Kasih Sayang, Senggarang di sini.
Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Asisten Komisioner Ismail Dollah berkata, mangsa, Painah Siwan yang berusia 79 tahun dikatakan pergi ke kebun sawit berhampiran rumahnya pada jam 3.30 petang.
"Pada jam 11 malam Rabu pihak polis Balai Polis Senggarang telah menerima aduan daripada anak mangsa menyatakan ibunya tidak pulang ke rumah selepas keluar ke kebun kelapa sawit berhampiran rumah mereka.


"Usaha pencarian awal telah dilakukan anggota Balai Polis Senggarang, keluarga dan orang kampung tetapi gagal ditemui," katanya dalam satu kenyataan pada Sabtu.
Katanya, operasi pencarian diteruskan sehingga Sabtu yang memasuki hari keempat melibakan 187 pegawai dan anggota terdiri daripada polis dan bomba selain 10 tentera, Angkatan Pertahanan Awam (APM) dan Jabatan Sukarelawan Malaysia (Rela).

Turut membantu katanya, penduduk setempat dengan pertolongan unit pengesan (K9) polis dan bomba tetapi masih gagal ditemui.
Beliau berkata, operasi yang dimulakan pada Sabtu sekitar jam 8 pagi diperluas melebihi dari parameter mangsa dilaporkan hilang. -Sinar Harian

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-8-2022 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Lamanya...moga dijumpai segera...amin
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga dipermudahkan segala urusan
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
semoga makcik dijumpai dlm kedaan selamat, dah tiga hari ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
dementia kot..x tau jln balek
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya .. semoga dapat jumpa segera ..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga selamat dijumpai
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena sorok bunian ke
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-8-2022 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga selamat dijumpai..takut kena dgn ular sawa ja..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ermmm...sian
Mana la makcik ni pergi
Semoga selamat ditemui la
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
acik ni cari apa dlm kebun tu dah tua2 gitu...
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
ni yg ada viral video anak dia mcm nk try tarik tangan emak dia dari alam lain tapi tak dapat tu kan? meraung2 anaknya
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dua_chzy at 13-8-2022 11:27 AM

Memang disyaki bunian dah kidnap acik ni katanya.

[


Aku hairan apesal bunian tak mau kidnap Kim Jong Un. Biar pupus terus sekor diktator kijam era kini.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 07:36 PM | Show all posts
semoga dipermudahkan
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 13-8-2022 07:25 PM
Memang disyaki bunian dah kidnap acik ni katanya.

[

Tapi jho lho pulak yang kena kidnap bunian.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis replied at 13-8-2022 11:37 AM
Tapi jho lho pulak yang kena kidnap bunian.

Choi punya bunian.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-8-2022 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Bunian culik nk bawak gi mana
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 13-8-2022 07:25 PM
Memang disyaki bunian dah kidnap acik ni katanya.

[

Bunian pun tak ingin nak kidnap heols sis. Bunian pun pilih-pilih orang yg boleh masuk alam theyols. Selalunya mesti org yg baik2 jadi pilihan.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Penah aku ikut waze lalu kampung2 Parit kat Senggarang ni.. ladang kelapa sawit mcm endless.. naik cuak jgk drive.. syukur selamat keluar jln besar lps 2 jam
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
kat kampung laki aku dulu isteri Pak Imam kena kidnap..berhari2 juga hilang..jumpa balek atas pokok sawit
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 04:15 AM GMT+8 , Processed in 0.109352 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list