CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 4664|Reply: 42

[Tempatan] TAHNIAH : Bekas IGP Abdul Hamid Bador akhiri zaman duda, pilih pegawai polis sebagai teman hidup

  [Copy link]
Post time 7-8-2022 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by mojarean_X at 7-8-2022 08:39 PM


Hamid Bador tamatkan zaman duda dengan memilih pegawai polis sebagai teman hidupnya dalam majlis perkahwinan yang berlangsung semalam. Foto: media sosial,


KUALA LUMPUR – Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Abdul Hamid Bador menamatkan zaman duda beliau apabila memilih pegawai polis sebagai teman hidupnya.

Abdul Hamid difahamkan telah melangsungkan perkahwinan dengan Deputi Superintenden(DSP) Fazreena Abdul Karim yang bertugas di Muzium Polis di Bukit Aman.Gambar perkahwinan bekas Ketua Polis Negara itu tular di laman media sosial sejak semalam.

Menerusi laporan media, isterinya dipercayai turut mengesahkan perkahwinan dengan Abdul Hamid melalui satu tangkap layar perbualan melalui aplikasi Whatsapp.

Abdul Hamid Bador menjawat jawatan Ketua Polis Negara secara kontrak selama dua tahun, 4 Mei 2019 hingga 3 Mei 2021, dan beliau digantikan Timbalannya, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani.

Beliau memegang pelbagai jawatan dalam pasukan polis di peringkat daerah, negeri dan Ibu Pejabat Bukit Aman sebelum itu. – MalaysiaGazette

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-8-2022 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Video kabur Azmin Ali dengan Haziq tersenyum sinis
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2022 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahun 2019 masih lagi laki orang.. Dah tua2 baru menduda
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2022 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
iraizz replied at 7-8-2022 09:32 PM
Tahun 2019 masih lagi laki orang.. Dah tua2 baru menduda

Isteri meninggal kot.....

Mcm tak padan je....wife nmpak muda...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2022 10:11 PM | Show all posts
Edited by FOTHER-MUCKER at 7-8-2022 06:12 AM

Isteri dia masih gadis lagi.

Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2022 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 7-8-2022 10:05 PM
Isteri meninggal kot.....

Mcm tak padan je....wife nmpak muda...

Gugel kata bekas bini merulakan bekas wartawan sinar harian kot, tapi bekas wartawan la
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2022 11:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Sujud sukkorr pencen selamat..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2022 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
iraizz replied at 7-8-2022 10:40 PM
Gugel kata bekas bini merulakan bekas wartawan sinar harian kot, tapi bekas wartawan la

Tua2 bercerai?


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-8-2022 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Mboiiiii 2-3 hari ni duda dan janda sakan menamatkan zaman kesunyian masing-masing
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 12:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by tumpanglalu74 at 8-8-2022 01:02 AM
iraizz replied at 7-8-2022 09:32 PM
Tahun 2019 masih lagi laki orang.. Dah tua2 baru menduda

Mei taon lepeh:

Turut diadakan, upacara serah terima tugas Pengerusi Persatuan Keluarga Polis (Perkep) di antara Pengerusi Perkep Malaysia, Puan Seri Nor Azrin Marzuki dengan Datin Seri ir Zaitun Mohd Isa disaksikan isteri Ismail, Datin Sri Nor Azimah Abdul Mubin.

https://suaramerdeka.com.my/acry ... agal-hadirkan-diri/

Ongtua ni dari dulu gile glamer sebab tu nak kawen baru kan..  Dah tuwe bangke bercerei ye?



Waah.. syoknye dapat bini baru.



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Amboi pacit
Lepas pencen bukan saja gigih bertani tapi juga gigih menambah bini
Tahniyahlah ye
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 01:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Takpalahh.. membina mesjid. Tahniah tan sri dan puan sri.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 05:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah..cantikknya bini baru Tuan sri..
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 06:09 AM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 7-8-2022 11:28 PM
Tua2 bercerai?

Isteri meninggal
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 06:52 AM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 7-8-2022 11:28 PM
Tua2 bercerai?

Iya lah tu.....

Silap wife dia mintak cerai....hbis pencen pi kat bini skrg klu dia mati.....

Ada sorang Dato' ni ada skandal...umor sebaya dgn ank yg bongsu.....kitorang brainwash wife dia jgn mintak cerai...lantak le dia nk kawin ke apa nanti klu cerai tak pasal² klu laki dia mati dpt kat wife skrg.....dah lu dulu masa muda bertungkus lumus naik bas mini pi keja nk besarkn anak.....

Memula meratib merempan jugak lah bila jumpa kitorang.....skrg nmpak lebih happy, masa dia byk kat ank cucu....yg tok laki mnyesal sbb dah tua2 kena jaga ank kecik, skrg kena hantar & amik ank sek.....
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 06:58 AM | Show all posts
Bini meninggal....so tak da masalah,,bukan mencaras atau menyondol
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-8-2022 07:13 AM From the mobile phone | Show all posts
MarryPottet replied at 8-8-2022 01:28 AM
Amboi pacit
Lepas pencen bukan saja gigih bertani tapi juga gigih menambah bini
Tahniyahlah ye

Bukan tambah bini, tukar bini baru
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 07:15 AM From the mobile phone | Show all posts
kitmal replied at 8-8-2022 06:58 AM
Bini meninggal....so tak da masalah,,bukan mencaras atau menyondol

Oo ye ke,, tak dinyatakan plak oleh gugel
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 07:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah. Dah lama ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 08:16 AM | Show all posts
cantiknya fazreena ni ...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-9-2022 11:53 PM GMT+8 , Processed in 0.111996 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list