CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: BebeQ

Bakat baru yg menyerlah..sesuai jadi retis ni ols..~~Teacher Shida Parit Mari ~~

  [Copy link]
Post time 28-9-2010 09:41 AM | Show all posts
hahahhaa.....cikgu ni dah femes kat fb...
ada harapan jadi retis nih...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-9-2010 09:46 AM | Show all posts
hahahhaa.....cikgu ni dah femes kat fb...
ada harapan jadi retis nih...
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 09:47 AM | Show all posts
bideo cekgu ni ker??? dah tgk dah semalam... tp nampak ke SYOK sendiri nya cikgu nih....
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 09:47 AM | Show all posts
olosss...terlebih sudaaa
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 09:53 AM | Show all posts
bideo cekgu ni ker??? dah tgk dah semalam... tp nampak ke SYOK sendiri nya cikgu nih....
carly_lah Post at 28-9-2010 09:47



    setuju ngan ko! aku x rasa kelakar pon.....rasa mcm dia syok sndiri je....aku x snggup wat mcm tu........mcm memalukan diri sndiri........
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 09:55 AM | Show all posts
Reply 25# kupu2siang

dah la cam syok sendiri.. pas tu publish lak kat internet.... mesti jenis2 nak jadi retis tp kena rejek....
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 09:57 AM | Show all posts
ntah nye..memalu kn diri sndiri..
cam takde keje..
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 09:58 AM | Show all posts
tgk dah video tu, macam kat carly lbh kepada SS
klu itu boleh membahagiakan dia, biarkan ajelah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-9-2010 10:03 AM | Show all posts
Reply  kupu2siang

dah la cam syok sendiri.. pas tu publish lak kat internet.... mesti jenis2 nak ...
carly_lah Post at 28-9-2010 09:55



    tau xpe.....ada gak forumer kat ni wat mcm tu........
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:05 AM | Show all posts
tgk dah video tu, macam kat carly lbh kepada SS
klu itu boleh membahagiakan dia, biarkan ajelah
fatehana Post at 28-9-2010 09:58



    mmg cikgu eh dia ni??kalu aku jd murid dia, aku malu........
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:06 AM | Show all posts
Reply 29# kupu2siang

uols kah???
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:07 AM | Show all posts
aku rsa tu cra die nk hepi
mnatau smpai brbelas ribu nk tgk video die
ramai je buat cmtu, nynyi2 pastu rekod..
untung bdn, org ske
yg pntg dri sndri puas
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:07 AM | Show all posts
HUHU...KT UPIS XLE NK BUKAK UTUBE... BESH KAH SUARANYA???? HIHI
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:10 AM | Show all posts
Reply  kupu2siang

uols kah???
carly_lah Post at 28-9-2010 10:06



    motip iols?? x snggup nyah......


ada laa sorg porumer ni.....mmg pemes sini......

anti betul aku kat dia ni.......
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:17 AM | Show all posts
Reply 34# kupu2siang

sungguh carly x tau siapakan heols ituew.... link plis
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:18 AM | Show all posts
nda ada suara cuma miming saja..

cikgu ni mesti marvelous dgn anak murid dia.. mesti anak murid tak ngantok dlm klas ni..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-9-2010 10:23 AM | Show all posts
Reply  kupu2siang

sungguh carly x tau siapakan heols ituew.... link plis
carly_lah Post at 28-9-2010 10:17



    xpela..nnti iols kena lahar ngan dia lagi........
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:25 AM | Show all posts
Reply 28# fatehana

dia tgh berbahagia katanya.... sbb dah jadi bahan gosip kat CARI..
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:26 AM | Show all posts
Reply 37# kupu2siang

adakah yang pernah ada scandal itu????
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2010 10:37 AM | Show all posts
Reply  kupu2siang

adakah yang pernah ada scandal itu????
carly_lah Post at 28-9-2010 10:26



    scandal apa?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 02:45 AM GMT+8 , Processed in 0.110612 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list