CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: YgBenar

[Tempatan] Selamat pengantin baru: Nurul Izzah Anwar selamat bernikah dengan Yin Shao Loong

  [Copy link]
Post time 6-8-2022 04:27 PM | Show all posts
alesandra replied at 6-8-2022 02:08 PM
tapi agak sombong yach.aku penah terserempak dgn dia.tak semana -mena dia pandang aku atas bawah.a ...

Ko cantik kut nurul izzah terpukau sampai tgk ko atas bawah, sbb aku mmg suka tgk pompuan cantik tp takdelah tgk atas bwh gitu. Tapi mmg tak elok lah tgk org mcm tu, tgk org atas bawah mmg is a big NO bagi aku, mcm rude gittew klu perempuan buat sesama pompuan, klu lelaki buat pd perempuan mcm ewwww sgtt, tp kdg2 benda ni blh berlaku secara spontan tak sempat nak kawal.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2022 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 6-8-2022 04:06 PM
Gigih dye rambut.. nak nampak muda rasanya..

Rambut putih pun kalo kena gaya smart jgk. Tgk mcm sham visa.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:44 PM | Show all posts
pyropura replied at 6-8-2022 04:24 PM
Baguslah, nurul izah tu berjaya mengislam sorang kapir. Lobai Pas Umno yg.klaim molayoo isele tu p ...

ko bila lagi  nak masuk Islam

jommm kita kahwin



Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
.HannahMontana. replied at 6-8-2022 04:44 PM
ko bila lagi  nak masuk Islam

jommm kita kahwin

Alhamdulillah aku islam, walaupun isele keturunan.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:53 PM | Show all posts
pyropura replied at 6-8-2022 04:51 PM
Alhamdulillah aku islam, walaupun isele keturunan.

bukan ko kafeer laknatullah  ke ????


Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 6-8-2022 02:08 PM
tapi agak sombong yach.aku penah terserempak dgn dia.tak semana -mena dia pandang aku atas bawah.a ...

I jumpa dia masa dia muda dulu..masih belajar...elok sopan je duduk sebelah i..siap cium tangan..maybe muka i muka makcik2 sgt...you mungkin too vogue in her eyes kot...hehe
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 6-8-2022 02:34 AM
Kak Izzah kau neh jadik pencaras ke? Atau memang cinta2 lepas abeng tu cerai?

CTcaras tersenyum ngendeng...

Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah. Muka pun dah cina.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2022 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
nurkasih74 replied at 6-8-2022 03:06 PM
Sedihnya lahai..tiber teringat arwah suamiku walaupun jln cerita tak sama.. tp terpisah hidup mati ...

Masih dlm club janda semalaya kewww?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
jas7512 replied at 6-8-2022 04:54 PM
I jumpa dia masa dia muda dulu..masih belajar...elok sopan je duduk sebelah i..siap cium tangan..m ...

Was at big ben's grocer having cuppa....she approached me dan try to strike a conversation .."datin, your chanel letak kat lantai?..luruh hati saya..."

Eeerrrrrr.....ok.....
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sah ke? Bapuk kertu voley jadi wali meh?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada komen kata nmpk kecik je. Apa yg kecik pun tak tau.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
.HannahMontana. replied at 6-8-2022 04:53 PM
bukan ko kafeer laknatullah  ke ????

Alhamdulillah, dapat aku pahala percuma hari ni. Dan ko pula auto murtad. So bertaubatlah, & buat lah prosedur yg.ditetapkan utk.org.murtad kembali semula ke pangkal jalan.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan anak Muhyidin pun kawin lelaki Cina ke?
Tak penah plk org bising?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu baju nikah ke?  NI dgn WA mmg tudung stail sempoi dari dulu, walaupun majlis mcm ni.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 05:19 PM | Show all posts
pyropura replied at 6-8-2022 05:05 PM
Alhamdulillah, dapat aku pahala percuma hari ni. Dan ko pula auto murtad. So bertaubatlah, & buat  ...

bodo


ko ingat murtad ni auto mcm ko beranak di luar negara dengan jantan warga asing anak ko dapat kerakyatan sana ke


Be normal lahhhh

aku ajak ko kahwin

jommm laaaa kahwin
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2022 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 6-8-2022 04:06 PM
Gigih dye rambut.. nak nampak muda rasanya..

bukan setakat dye … malah dorang biasa je tanam rambut . bangla yg supposed bervulus pun tanam rambut/janggut apa nak heran
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Decaffeinated replied at 6-8-2022 01:17 PM
zaman dia lahir Korea ni takde lagi dalam kamus melayu. dan2 ja masa k-Pop mendunia ramai pulak da ...

Bukan ke isteri Abdullah Badawi tu mcm ada darah Korea Jepun jugak?
Mak si Noreen
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah….
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Congrats izzah dan suami.semoga kekal hingga ke janna nick
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 02:30 AM GMT+8 , Processed in 0.138801 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list