CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 40381|Reply: 373

Penceramah popular disyaki merogol remaja

  [Copy link]
Post time 19-7-2022 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by cicicumel at 19-7-2022 03:00 PM



Siapa uolss? Bukan daie tu kot sbb umur 30an

SHAH ALAM - Seorang penceramah bebas yang didakwa merogol seorang remaja perempuan berusia 14 tahun telah ditahan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuala Selangor pada Isnin.

Timbalan Ketua Polis Selangor, Datuk S Sasikala Devi berkata, pihaknya menerima laporan polis daripada mangsa pada jam 11.15 malam Sabtu.

Menurutnya, setakat ini, sebanyak empat kertas siasatan telah dibuka iaitu dua di Selangor, masing-masing satu di Kuala Lumpur dan Perak melibatkan pengadu yang sama.

"Hasil siasatan awal mendapati, pengadu telah berkenalan dengan suspek yang merupakan seorang lelaki tempatan berusia dalam lingkungan 30-an sejak Mei tahun lalu.

"Bermula dari perkenalan tersebut, pengadu dan suspek telah beberapa kali melakukan hubungan intim di beberapa lokasi yang berbeza," katanya dalam kenyataan pada Selasa.

Sasikala Devi berkata, sepasukan Pegawai dan anggota Polis dari Jabatan Siasatan Jenayah IPD Kuala Selangor telah menahan suspek pada jam 4.50 petang.

"Suspek telah direman selama lima hari bermula Selasa hingga Sabtu ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan Seksyen 14 (a) Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017," katanya.


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2022 02:48 PM | Show all posts
takleh tgk pic uols tepek
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 02:52 PM | Show all posts
aduhh iols tercepat masuk  pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kn yebit dia kan soci lg pn dia taste kt rangtua je
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 02:55 PM | Show all posts
tkde apa info pun tt..
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 02:57 PM | Show all posts
TT, info atau pic please.  TQ
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Dalam kepala meols terfikir sorang tu jela suspeknya
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 02:58 PM | Show all posts
omg sapa diaa? ... hanat punya perangai!
elok heshe ni di hantar ke rumah bainon tu biar gundu tu siram kau dengan air coway panas...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2022 03:00 PM | Show all posts
kakasotong2 replied at 19-7-2022 02:58 PM
Dalam kepala meols terfikir sorang tu jela suspeknya

sama la... iols agak kalau bukan san wukong... mesti penceramah yang buat demo tayang lesung batu dan tumbuk sambal tu...
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur 30 an. Siapa ye?
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Awal sgt masuk..sapalah yg celaka sangat perangai ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:04 PM | Show all posts
si keturunan arab tu kahhh
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:05 PM | Show all posts
Penceramah Popular?? Ramai beno skrg ni penceramah popular.. Ustaz2 jadian pun berlambak... Xpelah malas nak teka...tunggu je lah..
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:05 PM | Show all posts
nape penampakkan ostad lesung ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Manusia macam ni la yg buat orang meluat dengan 'orang alim'..bawak imej islamik pakai kepiah tudung labuh berpurdah bagai tapi perangai kalah setan...
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:06 PM | Show all posts
sahih kahh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2022 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Mamason replied at 19-7-2022 03:05 PM
Penceramah Popular?? Ramai beno skrg ni penceramah popular.. Ustaz2 jadian pun berlambak... Xpelah m ...

Tt kn yg tulis penceramah popular bkn berita. Berita cuma kata pendakwah bebas.. penat2 speku, tah2 penceramah picisan je
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:08 PM | Show all posts
alamak..takdak hint ka sket2
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Kadang aku tak suka betul baca topik2 macam ini. It’s like boleh trigger baca alah ini.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2022 03:09 PM | Show all posts
"Bermula dari perkenalan tersebut, pengadu dan suspek telah beberapa kali melakukan hubungan intim di beberapa lokasi yang berbeza"

so atas kerelaan sendiri kah????
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 06:26 AM GMT+8 , Processed in 0.093903 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list