CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 3191|Reply: 49

[Jenayah] Biadap.Berang Dan Ugut Selepas Ditegur, Tindakan Lelaki Ini Kencing Depan Sekolah buat netizen bengang

  [Copy link]
Post time 4-7-2022 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 4-7-2022 03:52 PM

https://vt.tiktok.com/ZSdoH7hxv/?k=1

https://vt.tiktok.com/ZSdoHgUMu/?k=1



Sudah menjadi kewajipan buat orang ramai dalam menjaga kebersihan kawasan sekitar khususnya di tempat awam. Hal ini berikutan tempat awam merupakan sebuah lokasi yang diakses oleh orang ramai.

Di sebalik kesedaran sivik yang sudah dipupuk sejak di bangku sekolah, masih terdapat segelintir individu yang dengan selamba kencing di tempat yang tidak sepatutnya seperti laluan para pelajar hanya kerana mahu cepat atau urgent.

Menerusi perkongsian TikTok @urdazzyboi, beliau telah memuat naik sebuah video seorang lelaki menaiki Honda Accord yang didakwa kencing di kawasan hadapan sekolah iaitu tempat para pelajar menanti ibu bapa. Situasi menjadi lebih keruh apabila teguran pemilik video ini kepada lelaki berkenaan membuatkan lelaki tersebut berang serta bertindak untuk mengugut.

Perkongsian yang dibuat individu ini sekaligus membuatkan para netizen berang serta menantikan tindakan susulan terhadap apa yang dilakukan lelaki tak bertanggungjawab tersebut.

Isu ini berlarutan menerusi video kedua di mana individu yang tidak bertanggungjawab tersebut bertindak untuk melawan mana-mana yang tidak berpuas hati dengan beliau. Malah, beliau juga turut mendesak supaya rakaman terhadap video dipadamkan sekiranya tidak mahu menerima padah.

Di sebalik tindakan kurang bermoral individu tersebut, para netizen nampaknya lebih tertumpu kepada jeritan pihak pengongsi pada video pertama. Tidak kurang juga yang berang dengan sikap ego individu tidak bertanggungjawab berkenaan.

Diharap isu seperti ini tidak lagi berulang kerana hal ini sekaligus membuatkan orang ramai tidak selesa lebih-lebih dengan bau air kencing. Sebaliknya, terdapat pelbagai altenatif lain dapat diusahakan individu tersebut meskipun mengalami situasi yang mendesak


SUMBER: TIKTOK @URDAZZYBOI

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 5-7-2022 01:04 AM | Show all posts
Ini..


Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 01:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga balik umah kena bentan lah ko
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 03:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Babi punya chinks.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 05:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Suka kencin merata2...puak2 ni.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 05:45 AM | Show all posts
hewwwww hidup x bertamaddun ke
hrp tumbuh tungau kt bebird dia
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 07:17 AM | Show all posts
upload jer kat apps Repotlah.

Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 07:28 AM | Show all posts
Entahlah.. Aku pernah jumpa kaum ni suruh anak dia kencing depan pasaraya Giant Klang.. Aku yg nak masuk Giant terpaksa ikut jalan lain......... Tak senonoh betul.........
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 5-7-2022 07:41 AM | Show all posts
highcastle replied at 5-7-2022 07:28 AM
Entahlah.. Aku pernah jumpa kaum ni suruh anak dia kencing depan pasaraya Giant Klang.. Aku yg nak m ...

lerrr..padahal dlm giant tu tentu2 ada toilet.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 07:41 AM | Show all posts
Bangsa ni mmg pengotor!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 08:00 AM From the mobile phone | Show all posts
ahhhhh   terhibur dengar kau terjerit
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Bengong
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 08:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Patut tak payah rakam, terus henjut.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 08:34 AM | Show all posts
sunatkan je kat situ..
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurang cerdik. Dh rakam bukti suma upload ja senyap2. Buat apa p confront org tu. Nk buat byk2 part content tiktok hg??
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 08:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Disgusting
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 5-7-2022 08:55 AM | Show all posts
cina memang perangai tak senonoh, mungkin sebab tiada tindakan undang-undang dikenakan kepadanya
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 09:07 AM | Show all posts

bangsa etis berak kencing tk cebok


Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 09:20 AM | Show all posts
kenapa tak guna tandas sekolah??? mustahil org tak bagi pakai kalau darurat..
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 09:28 AM | Show all posts
Simunggu replied at 5-7-2022 09:20 AM
kenapa tak guna tandas sekolah??? mustahil org tak bagi pakai kalau darurat..

mereka ni bangsa etis
mereka ini mmg pemalas munggu


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic
Light Toys
Mags_Premiums00Light Toys
Views : 801 Replies : 3
ahli kumpulan Hujan memang kantoi dah ngan wartawan
leftenanhensemahli kumpulan Hujan memang kantoi dah ng
Views : 92487 Replies : 1055
Misteri orang hilang
noraidil_06Misteri orang hilang
Views : 67125 Replies : 406
BLACK ADAM
SY_MumiBLACK ADAM
Views : 1362 Replies : 9
Belia Melayu aktif seks
ultra78Belia Melayu aktif seks
Views : 3117 Replies : 68
Aksi bebas isteri dan suami orang dalam aksi membudayakan bertentangan dengan Islam ahlus sunnah wal jamaah Al-Asya’irah wal Maturidiyah sesuatu yang berani.Dipuji pejuang sekular dan liberal
YgBenarAksi bebas isteri dan suami orang dalam
Views : 734 Replies : 29
Gempar bumi :Kajian Saxo Bank kata UK bakal 'turun pangkat' kerana terjerumus dalam pelbagai krisis ,jadi negara membangun semula.Anda terkejut?
YgBenarGempar bumi :Kajian Saxo Bank kata UK ba
Views : 1310 Replies : 31
Let's Talk about Male Fertility
LumirousLet's Talk about Male Fertility
Views : 426 Replies : 1
Dr. Hafeez tegur netizen yang melabel Pesakit Cacar Monyet Dikaitkan Dengan ‘Gay’ dan bahayanya golongan MSM
YgBenarDr. Hafeez tegur netizen yang melabel Pe
Views : 1186 Replies : 33
BEST FLOORING WHICH SPREADS ITS BEAUTY IN EVERY HOME!
noorazila123BEST FLOORING WHICH SPREADS ITS BEAUTY I
Views : 1861 Replies : 8

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 11:13 PM GMT+8 , Processed in 0.103920 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list