CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5555|Reply: 51

Saya bukan sekaya yang disangka - Azwan Ali

  [Copy link]
Post time 4-7-2022 01:12 AM | Show all posts |Read mode


Sesiapa yang mengikut akaun media sosial Azwan pasti selalu mendengar ayat 'duit berkepuk-kepuk' yang diucap selebriti itu dalam videonya.

Namun, Azwan mengakui yang ayat 'duit berkepuk-kepuk' itu hanyalah kiasan kerana dia tidaklah sekaya yang disangka.

"Memang banyak saya terima mesej daripada pengikut media sosial yang meminta bantuan. Rakyat semakin susah dan saya sangat tersentuh dengan perkara itu.

"Cuma saya bukanlah sekaya yang disangka. Saya belum sekaya mana-mana jutawan. Cuma Alhamdulillah rezeki itu sentiasa ada," katanya.

Disebabkan itu juga menurut Azwan, dia memilih untuk bertanding habis-habisan pada PRU akan datang dengan niat untuk membantu.


Azwan Ali memasak rendang sebagai cara untuk mendekati pengundi pada PRU-14 yang lalu. — Facebook

Ambil rendang tapi tak mahu undi

Mengintai semula detik ketika PRU-14 yang lalu, Azwan sempat bercerita saat dirinya seperti ditampar oleh seorang pengundi.

Menurutnya, ramai yang tahu pendekatan yang diambilnya untuk bertemu rakyat iaitu menerusi pemberian rendang yang dimasaknya sendiri.

"Ketika itu ramai yang beratur. Ada seorang ini datang ambil rendang dan beritahu yang dia tidak akan mengundi Azwan, sebaliknya mengundi Azmin Ali. Perkara itu diberitahunya sendiri depan muka saya.

"Tapi dalam masa yang sama dia kata mahu rasa rendang saya. Saya tak maki dia, tapi saya redha dan telan. Memang berat untuk saya sebab dia cakap depan-depan.

"Tapi saya percaya ada hikmah dan dia mesti menyesal dengan keputusannya itu," katanya yang memberi sokongan penuh kepada kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri. — Majoriti



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 4-7-2022 01:13 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 01:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Butoooooooooo!
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 01:58 AM | Show all posts
jual dan komersilkan la rendang hang tuh.. nnt duit pun berkepuk2 laa...
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 02:40 AM | Show all posts
oh ada jugak masak2 gulai yer... jom pakat2 kita undi heshe berjemaah demi secebis kuah rendang yang penuh air liur maki hamun...

ala tok wan aa tak payah mengaku tak kaya pun kita orang tahu lah heshee miskin nyahhh... tangan pun penuh kudis tak ambil rawatan HIV... lepastu kondo facing klcc punya master bedroom pun kecik secoet... lagi besar bilik rumah si haneesya hanee dewi arak 2019 tu...
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan abang heols ada transfer juta2 ke....?
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 07:48 AM From the mobile phone | Show all posts
suterabiru123 replied at 4-7-2022 07:41 AM
Bukan abang heols ada transfer juta2 ke....?

Lepas kantoi terus senyap kejap kan. Sblm tu kekwat dgn kondo view klcc
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 07:52 AM From the mobile phone | Show all posts
iol lupa dengan kewujudan diba yeye ni hahaha
sosmed heshe still berupdate lagi ke
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2022 07:58 AM | Show all posts
24 JAM buat live mencekik kat tempat konon2 mewah2...
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 08:21 AM | Show all posts
takpe la, kitaorg mmg tau kau tu memang tak kaya pon...
orang betul2 kaya, dia tak meroyan cakap sendiri kaya...haa gitu
see my level...see my level
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 08:31 AM | Show all posts
rendang ape berkuah bnyk gitu

bg kering sikit lagi ok dh tu
iols suka yg basah2 bkn berkuah

anyway...cubaan heols utk duduk bwh payung pak mail ke utk pru15
terang2 gitu

azmin tersenyum sinis

Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 08:42 AM | Show all posts
supernaturalee replied at 4-7-2022 08:31 AM
rendang ape berkuah bnyk gitu

bg kering sikit lagi ok dh tu

biar nampak banyak la uoollssss...
konon2 penuh la satu kuali tu.... tapi yang penuh kuah aja...
hahahhahahaaa.....


Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Tokwan kesunyiaan kut..
Tu meerapu kadang2
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
aammyy replied at 4-7-2022 07:48 AM
Lepas kantoi terus senyap kejap kan. Sblm tu kekwat dgn kondo view klcc

Ha tu la..tetiba duk kata susah.   Taik la dia....
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Bila org minta bantuan terus sy bukan sekaya yg disangka. Halahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 09:25 AM | Show all posts
x kaya xpa.. mulut tu jgn puaka..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2022 09:26 AM | Show all posts
Tidak kaya harta tidak mengapa, janji kaya budi bahasa
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 10:13 AM | Show all posts
Kata duit ko berkepuk2.. umah pun juta2.. tiba je miskin, dah nyanyuk ke
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 10:14 AM | Show all posts
Ehhh tak kaya pulak dahhh...PRU apakah
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 10:18 AM | Show all posts
hohohhohoohohhoho
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 07:35 PM GMT+8 , Processed in 0.133501 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list