CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: ultra78

[Jenayah] Akhirnya Menteri mengaku data JPN bocor

  [Copy link]
Post time 30-6-2022 12:37 AM | Show all posts
walaupon UMNO tidak sempurna, tapi itu bukan bermakna DAP itu lebih bagus

benda ini orang melayu dah mulai sedar

bukan macam tukar kereta buruk ke kereta lama

bila tukar ke kereta baru, masalah2 kereta lama macam aircond tak kuat, enjin tak pickup, overheat itu memang akan dapat diatasi

tapi tiada jaminan bila tukar kerajaan, pemimpin baru akan jadi lebih baik.. 22 bulan dah jadi bukti
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-6-2022 09:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Murahnya...cuma 44k
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 12:31 AM | Show all posts
jalfa replied at 29-6-2022 08:59 PM
Skrg data budak budak apply u pon bocor..tibeh je uni swasta hantar email offer sambung blaja

itu benda lama la jal... sebelum wujud 4g lagi dah wujud...
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 12:33 AM | Show all posts
kemaruk replied at 30-6-2022 12:35 AM
macam biasa anjing DAP akan ejek sarcastically "salah DAP" supaya bila benar2 salah DAP, akan ada il ...

harga rumah PKNS naik di Selangor pun salah UMNO... mana pernah salah DAP ngn PKR sungguh dua parti tu jadi state gomen kem...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghkahkahkahkahkahkah


Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 29-6-2022 09:02 PM
Harapkan jpn
Jpn makan padi

Salah ni...
Harapkan JPN, JPN makan nasi..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 29-6-2022 09:12 PM
Jepun dia tak makan padi, dia makan beras

Bila masa deme makan beras? Makan nasi la..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 01:17 AM | Show all posts
SonicSiLandak replied at 1-7-2022 12:33 AM
harga rumah PKNS naik di Selangor pun salah UMNO... mana pernah salah DAP ngn PKR sungguh dua part ...

percayalah

dorang tak tahu pon beza kerajaan negeri dan kerajaan pusat

jalan rosak yang dibawah kerajaan negeri pon dorang ni maki2 kerajaan pusat
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 02:15 AM | Show all posts
kaka tengah pikir tentang jalan  cerita     sekarang ni



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-7-2022 06:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Moh le saman jpn tu...
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 08:54 AM | Show all posts
kemaruk replied at 1-7-2022 01:17 AM
percayalah

dorang tak tahu pon beza kerajaan negeri dan kerajaan pusat

rumah kat Selangor naik harga sejak 2008.. salah UMNO.. harga barang naik... salah UMNO sbb tak bagi subsidi...dasar bangsa subsidi...
bak kata lokman adam.. kalau dah bodoh sangat.. tak payah la masuk universiti... masuk IPTA pun harap subsidi... semua benda nak subsidi...

kalau dah bodoh sangat elok mampus.. tak nak mampus kalu pergi la ikut bangsa2 tak cebok ni kerja luar negara.. menyemak je duk sini...

kalau sarah ada lagi.. boleh aku ajak sarah membahan khinzir2 DAP acah T20 yang rupanya memohon rumah PKNS... ternya sekali B40 yach..

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghkahkahkahkahkahkahkahkah

sembang mcm duduk rumah gamuda... padahal dok mohon rumah PKNS...


Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 09:09 AM | Show all posts
ni kalau jadi zaman PH dulu lunyai lah menteri kdn kena kecam,walauncai siap buat demo kat padang merbok menyalak salahkan DAP bagai
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:15 AM | Show all posts
habis tu org yg dah jual tu dibawa ke muka pengadilan ke atau sapu bawah karpet..

Makin tak boleh harapla kerajaan ni..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 11:18 AM | Show all posts
so kalau da bocor ni apa tindakan kerajaan? ada action tak??
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 11:31 AM | Show all posts
so???
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
epullipan replied at 1-7-2022 11:18 AM
so kalau da bocor ni apa tindakan kerajaan? ada action tak??

Same old same old...dorg hanya bg problem statement je..action plan takde apatah lg real action.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 01:16 PM | Show all posts
jual data peribadi ni utk apa ek
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-7-2022 02:42 PM | Show all posts
airmineral replied at 1-7-2022 01:16 PM
jual data peribadi ni utk apa ek

utk perangkap mangsa..
1. promosi perjudian, betting, insurans
2. promosi berhutang, bagi loan, credit card
3. mengugut dgn menyamar sbg lhdn, sprm, aadk, syarikat penghantaran, kastam, etc
4. survey

5. love scam, scam minta bantuan
6. hacking
7. geo-location tracking/tracing
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
teringat pula lirik lagu, it wasnt me.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 04:45 PM | Show all posts
haritu mati2 tak ngaku..dah kantoi hujung2 ngaku jugak

#kerajaangagal
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 05:26 PM | Show all posts
mejaputih replied at 1-7-2022 12:35 PM
Same old same old...dorg hanya bg problem statement je..action plan takde apatah lg real action.

makan gaji buta la...bayar mahal2 jawapan selalu bengap
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 03:44 PM GMT+8 , Processed in 0.095727 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list