CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: tumpanglalu74

[Tempatan] N9: Somi Isteri Nekad Tinggalkan Anak Mati Dalam Eksiden ~ #dadah

  [Copy link]
Post time 29-6-2022 01:35 AM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 28-6-2022 10:16 PM
1. Kau tinggalkan anak kau mati terbongkang begitu saja.

2. Kau curi dan larikan pula kereta Hilux  ...

Bab tinggal tinggal anak ni memang ciri khas melayu lar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-6-2022 04:19 AM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 28-6-2022 10:16 PM
1. Kau tinggalkan anak kau mati terbongkang begitu saja.

2. Kau curi dan larikan pula kereta Hilux  ...

MO bawak keluarga sambil bawak dadah ni dah jadi makin popular di kalangan pengedar.
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 07:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Local ke pendatang asing....
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 07:16 AM | Show all posts
dari segi lain baik juga arwah budak tu 'pergi' dari membesar dan bergelumang dengan najis dadah bila besar nanti. kalau parents dia mati kat tali gantung pun hidup budak tu tak serupa dengan orang lain. akan jadi penjenayah atau perogol disebabkan gaya hidup yang teruk.
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 07:46 AM | Show all posts
Ya Allah...Siannya baby tu dapat makpak BABI!!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 07:47 AM | Show all posts
sebab tu la pengedar dadah kena hukum mati.. lee kuan Yew gak kasi info kebaikan hukum mati kepada pengedar dadah.. pengedar dadah dan pembunuh sama zalim...
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 07:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa ni ???? Aku x leh brain la
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 07:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Speechless  boleh tinggalkan anak dia yg dah kena gilis gitu je..heran betul mak budak tu pun boleh tinggalkan gitu

Hidup pulak 2 ekor nie setelah kereta kena eksiden
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-6-2022 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Dadah perosak segalanya.
Anak sendiri tu wei
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 08:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Moga mandul laki bini. Bawa anak kedunia pun bagi anak hidup terseksa je.
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 08:57 AM | Show all posts
Ini baru bebal
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
ada hikmah anak dorang meninggal, takat membesar nak mewarisi ketahian makpak baik jd anak syurga
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 09:33 AM | Show all posts
Allah lagi sayang anak dia tu.. Dah sah2 lah budak tu anak syurga..
Kalau budak ni panjang umur, mak pak mcm tu lagi lah gelap masa depan..
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 09:46 AM | Show all posts
pyropura replied at 29-6-2022 01:35 AM
Bab tinggal tinggal anak ni memang ciri khas melayu lar

aku cuba nak cantas dakwaanmu... namun ku tak berdaya....
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 09:48 AM | Show all posts
tenanglah ko kat sana wahai anak syurga...

nanti kalau tengah lepak kat depan syurga, ko ternampak kelibat mak bapak ko... cepat-cepat panggil setan baling batu neraka kat diorang tau
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 09:52 AM | Show all posts
baru je bc case bapak sedara jg bdk smpai telan dadah kena penjara 3 thn...xpadan sgt dgn kesalahan y buat...ni pn mgkin hukuman skdar penjara...patut2 y isap dadah ni tempatkan diorg kat pulau y ex vietnam...biar mereput kat situ...hidup menyusahkn umat!!!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-6-2022 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
ya Allah.. mungkin ini yg terbaik buatmu ank syurga dari ada mak bapak begini di dunia
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
semoga dua ekor ni pulak mampus kena gilis dengan lori trela...
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 11:15 AM | Show all posts
Allahu seriaunyaa klu jd depan mata. apa nk jadi smpai tinggalkan anak mcm tu. bodohnyaa mak pak ... aku plak sedih anak nya tuh
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 11:16 AM | Show all posts
eyansss replied at 28-6-2022 10:55 PM
ya Allah!!!  ko boleh biarkan anak ko yang dah kena gilis tu???  babeh sial sangat weih…  aku harap ...

kannnn. jgn dah tua kau kata anak buang kau la ape laa. masa muda sendiri mendadih pn tak semegah.. sakitnya ati aku baca
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 05:12 PM GMT+8 , Processed in 0.088617 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list