CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 3368|Reply: 58

[Tempatan] N9: Somi Isteri Nekad Tinggalkan Anak Mati Dalam Eksiden ~ #dadah

  [Copy link]
Post time 28-6-2022 09:56 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by tumpanglalu74 at 28-6-2022 11:23 PM

TAMPIN – Pasangan suami isteri nekad melarikan diri serta meninggalkan mayat anaknya selepas terbabit dalam kemalangan di Jalan Sungai Kelamah-Jelai-Gemas, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira 11.30 malam itu, pasangan berusia lingkungan 20an dan 30an itu melarikan diri dengan menaiki sebuah pacuan empat roda jenis Toyota Hilux.

Difahamkan kenderaan tersebut milik seorang pengguna jalan raya yang telah berhenti untuk memberikan bantuan awal kepada mangsa yang terlibat kemalangan.

Ketua Polis Daerah Tampin, Superintendan Anuwal Ab Wahab berkata, kemalangan tersebut berlaku ketika pasangan terbabit bersama seorang anak  berusia dua tahun dalam perjalanan dari Felda Jelai ke Felda Bukit Jalor.

Sebaik tiba di lokasi kejadian katanya, suspek lelaki yang memandu kenderaan jenis Proton Iswara Aeroback itu cuba memotong sebuah lori sebelum gagal mengawal kenderaan lalu terbabas ke kanan jalan.

“Kenderaan tersebut telah berpusing beberapa kali sebelum bergesel dengan sebuah lori. Akibat kemalangan tersebut, kedua-dua penumpang kereta telah tercampak keluar.

“Seorang kanak-kanak lelaki berusia dua tahun telah tercampak di tengah-tengah jalan raya telah digilis oleh sebuah kenderaan yang tidak dapat dikenal pasti,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.



Mengulas lanjut Anuwal berkata, pasangan terbabit berjaya ditahan di rumah mereka di Felda Bukit Jalor dan pemeriksaan lanjut ke atas kenderaan yang dipandu lelaki berkenaan telah menemui dadah.

Jelas beliau, pihaknya telah membuka tiga kertas siasatan iaitu di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987, Seksyen 379A Kanun Keseksaan dan Seksyen 39A(1) Akta Dadah Berbahaya (ADB) 1985.-KOSMO! ONLINE

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2022 09:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh eh. Ingatkan Ndon ja buat perangai begini?
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Mendadih sampai hilang kewarasan.. boleh kau tinggalkan mayat anak kau kat situ balik rumah tido??? Babiii
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2022 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
JunkMail replied at 28-6-2022 10:03 PM
Mendadih sampai hilang kewarasan.. boleh kau tinggalkan mayat anak kau kat situ balik rumah tido???  ...

Memang power betol dadah tu ye.  Tercampak keluor pon tak mampos lakibini tu..
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
1. Kau tinggalkan anak kau mati terbongkang begitu saja.

2. Kau curi dan larikan pula kereta Hilux orang yang cuba bantu kau.

Memang iblis sejati. Moga2 tersebar segala info. Selayaknya dikecam berjemaah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya budak tu. Semoga balasan yang setimpal buat mak bapak dia
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh. Eh. Apa ni??
Byk sgt info dlm cerita ni yg membuatkan aku
Apa ni wei? Budak tu..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2022 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by tumpanglalu74 at 28-6-2022 10:23 PM
dua_chzy replied at 28-6-2022 10:16 PM
1. Kau tinggalkan anak kau mati terbongkang begitu saja.

2. Kau curi dan larikan pula kereta Hilux  ...

Yes sisturr, memang IQ ko tinggi.  Tak logik pemandu Hilux nak drive dorang balek rumah dengan meninggeykan baby yang kene gilis tu ateh jalan begitu saje.  Memang depe bawak lari Hilux tu.

Reputz ney pon kot ye rajin2 la tulih berite lengkap..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2022 10:23 PM | Show all posts
Gila betul. Ko bawak kereta macam org gila satu hal. Tinggal anak mati lagi. Curi lagi kereta org. Mohon mati terus lah. Ko masuk jail pun membazir duit tax payers je.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
tak gunanya jd makpak jadi taik dadah.. semoga tak tenang hidup.. termimpi2 arwah anak kau,sampai korang jadi gila seterusnya mati mcm mana anak kau mati.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Suchi at 28-6-2022 10:33 PM

Sedihnya sian budak tu baru 2 tahun kecik sgt
Kalau dia dijaga elok2, letak dlm car seat takdelah tercampak sampai kena gilis

Mak pak ko biar gitu je anak dia lepas kena langgar..
Mmg anak dia ke? Atau dia amik anak org.
Kejam sgt nih sampai tinggalkan anak gitu je susah nak percaya atleast si mak takkan takde perasaan?
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:33 PM | Show all posts
Muka nak tengok muka patut disula, boleh tinggalkan anak camtu aje, digilis pula tu selepas tercampak keluar, zalim tahap dewa punya parents
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa beranak kalau takde guna
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Pehhh..ni baru die hard...kereta guling2 sampai tercampak pun tak mati2.mungkin cara mati ditali gantung.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
elok plak tak cedera parah ke? blh melarikan diri lagi
ape punya manusia laa....anak tu siap kene gilis kot. kereta yg menggilis tu pun hanatt melarikan diri
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul2 babi la pasangan ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2022 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
alangnya nsb bdk itu..bgs la dia mati kn..i rasa bdk tu di abaikn jgk..xlayak jd mak bapak kot..drug addict kt kg iols dulu lg mulia ok..syg gila ank dia..mewah jer ank wpn ayahnya mat pit..pastu xde pak amek kesempatan kt ank mcm laki 4 bini tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:55 PM | Show all posts
ya Allah!!!  ko boleh biarkan anak ko yang dah kena gilis tu???  babeh sial sangat weih…  aku harap anaknya dah diambil nyawa masa kena gilis tu supaya dia tak rasa sakit
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok la ank dia mati dr hidup dgn hamba dadah xguna sesen pun
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Gelap masa depan kalau budak tu hidup pun.. parents dah serupa setan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 01:43 PM GMT+8 , Processed in 0.092102 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list